quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind die Mark van Rijswijk een aardige gozer.
Gemiste kans ook om @Renevanbovendesnackbar niet te claimen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een patientnummer in je naam neemt niemand je serieus
Een stom?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan iemand deze man een stom voor z'n bek geven?
Naam en adresgegevens per DM op te vragen
Dit verzin je ter plekkequote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat je aan de typos van Renee kunt zien dat hij razend is.
Ik bel nu 0900 8844.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan iemand deze man een stom voor z'n bek geven?
Naam en adresgegevens per DM op te vragen
Volgens mij volgt hij mij ook, die volgt gewoon iedereen die hij tegenkomt volgens mij.quote:
Volgens jou dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij volgt hij mij ook, die volgt gewoon iedereen die hij tegenkomt volgens mij.
Wel ordinair, dit verwacht je toch niet van een Aziatische dame.quote:
Suk Duk Dong klinkt wel als een naam van een voorbinddildo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel ordinair, dit verwacht je toch niet van een Aziatische dame.
[ twitter ]
Fijn dat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ruben van der Meer
vindt je antwoord leuk
De lama's vinden mij wél grappig
botje geloof ik, die heeft mij ook al tig keren gevolgd en ontvolgdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij volgt hij mij ook, die volgt gewoon iedereen die hij tegenkomt volgens mij.
Dat kan ook impliceren dat verder niemand jou grappig vindt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond duidelijk wél, dus dit slaat nergens op.
Je had ook kunnen bedoelen dat Ruben je leuk vond in tegenstelling tot de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond duidelijk wél, dus dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ruben van der Meer
vindt je antwoord leuk
De lama's vinden mij wél grappig
Al besprokenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had ook kunnen bedoelen dat Ruben je leuk vond in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Ik vond haar op teevee ook erg tegenvallen ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op advies van user @:maxi-mus even naar annstrikje gekeken op Twitter.
Op haar profielfoto lijkt het nog best oke. Even opgezocht.
Dit is GEEN vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |