quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hoeveel eigen goalsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig was hij rustig gisteravond.
Hij heeft zelfs 1 keer gekeept!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn volledige lijst past niet. Wat jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Je gaat viraal maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch check dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Je bent geblokkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan @VI_nl niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
wtf
SPOILER: lolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
Hoe oud ben je nou inmiddels?SPOILER: lolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch Vitesse fans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:VI_nl niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
wtf
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Stef de Bont was bijzonder irritant als Vitesse-watcher.
Samen op de banken voor oranje!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens geblokkeerd door @:onsoranje om helemaal niks!![]()
Tot zover het ONS gevoel
Ik weet het niet precies, het lijkt erop dat hij een glasvezelaansluiting kan krijgen en nu vindt hij dat hij afgeperst wordt of zoiets.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of is het puur zijn gevoel en gevoelige neus voor Mafia?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jan Dijkgraaf
@:jndkgrf
Je bent geblokkeerd
Je kan @:jndkgrf niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Ik vind die Mark van Rijswijk een aardige gozer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Met een patientnummer in je naam neemt niemand je serieusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het lijkt erop dat hij een glasvezelaansluiting kan krijgen en nu vindt hij dat hij afgeperst wordt of zoiets.
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |