Zo 6 boterhammen, dat doe ik hem niet na over de hele dagquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Wauw eten als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Quote verneukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:17 schreef tong80 het volgende:
url=https://forum.fok.nl/topic/2642037/12/25#p204258375]dinsdag 29 maart 2022 08:55[/url] schreef ToT het volgende:[/b]
Nog steeds onduielijk
Ja duurt te lang.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote verneukt.
Maar balen dat het nog steeds niet duidelijk is, man!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kreng moet wel door blijven gaan he!
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een foto van een rug, maar ik kon niks beters vinden!
Haha thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steeds
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thanks!
Ja tikkie ADHD he, dan heb je vaak veel inspiratie.
Ik heb ook een heel stripverhaal gemaakt met shopjes van iemand die ff kort op tv is geweest.
En een stripverhaal gemaakt met foto's die ik van wat speelgoed heb gemaakt. Die had ik op een website gezet die ik toen had, en mensen konden op bepaalde punten in het verhaal kiezen welke keuze er gemaakt moest worden. Bij elke keuze verliep de verhaallijn anders.
Ook heb ik een las-apparaat gehad waarmee ik leuke werkstukjes heb gemaakt zoals een heks op een bezem, en een gierige reus die met een enorme knuppel op wat gewapende dwergen in zat te meppen die hun "ToT"-vormige goudvoorraad tegen hem probeerden te beschermen. 1 dwerg lag al aan stukken op de grond en door het harde gemep barstte een vulkaan uit (die uit metalen platen gemaakt was en die ik met kaarsvet en kruidenolie gevuld heb zodat het een geurkaars was).
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.
Zoveel talent gaat er verloren.
Misschien kan je een leuke kinderstrip gaan maken. De verhalen van Mini . Je verteld het ook altijd nog eens zo leuk
Ik denk dat je jezelf flink onderschatquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf flink onderschat
Maar misschien als je het voor je zelf doet, zonder tijdsdruk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.(Hoewel het een paar keren ook door reorganisaties e.d. over ging.)
Haha, snap ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar misschien als je het voor je zelf doet, zonder tijdsdruk?
Maar goed wil je niet dwingen of zo hoor
Maar ik zie wat je maakt en ik zie je zo beeldend schrijven.
Is meer een compliment
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, snap ik!
Ja ik heb er wel vaker over zitten denken, ik zie wel.
Haha klopt!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ben benieuwd Je hebt in ieder geval veel korte verhaaltjes op FOK! staan
Ja dat gebruik je ook vaak, denk dat je met die twee zoekwoorden wel ver komtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha klopt!Toen hij 1 werd heb ik met die search-tool hier alle posts met "Mini-ToT" er in opgezocht en op m'n computer opgeslagen als soort dagboek.
Sindsdien uiteraard veel meer over hem gepost, maar ook vaak zonder z'n nickname te gebruiken.
Misschien een keer opnieuw zo'n overzicht downloaden.
Oh ja, "Mannetje" kan ik ook wel als zoekterm gebruiken, denk ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha klopt!Toen hij 1 werd heb ik met die search-tool hier alle posts met "Mini-ToT" er in opgezocht en op m'n computer opgeslagen als soort dagboek.
Sindsdien uiteraard veel meer over hem gepost, maar ook vaak zonder z'n nickname te gebruiken.
Misschien een keer opnieuw zo'n overzicht downloaden.
Oh ja, "Mannetje" kan ik ook wel als zoekterm gebruiken, denk ik.
meneer babequote:
GG genotjesquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meneer babe
[..]
GG genotjes
net een krentebolletje op
hier ook hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is hier nog aan de frisse kant.
ik help je mee hopenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk gaat die hier ook snel schijnen, maar het lijkt er niet op.
Wat niet is kan nog komen, hier wel al een lekker zonnetjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk gaat die hier ook snel schijnen, maar het lijkt er niet op.
Ja, tabje naar links.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?... oh wacht verkeerde topic![]()
Ja af en toe per ongelukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
zal je eens op je hoofd bolkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
we moedigen hier geen geweld aanquote:
Kan ook de puppet pals nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bolk op je hoofd-tijd
Vrij naar Bobby's World
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook de puppet pals nemen [ afbeelding ]
gaat het goed?quote:
Ik had serieus net een bak koffie gezet voor ik die post tiktequote:
Lekker toch!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had serieus net een bak koffie gezet voor ik die post tikte
Wat is gebeurd? Heb je kiespijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:02 schreef Moonlight het volgende:
Straks voor de tweede keer naar de bekkenbeul, wat een gigantische pijn.
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenquote:
Succes straks.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenmoet er zo zijn.
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenmoet er zo zijn.
Pff wat een gedoe steeds, sterkte straksquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oef, klinkt niet leukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bah ....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo'n schommelstoel/bak is ook leuk.. maar leuk dat hij zoveel lol er om hadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT had weer dikke lol bij de hulp vandaag!
Daar hadden ze een mega grote soort schommelstoel waarin je kunt liggen, en hij en een andere jongen gingen er samen in liggen en ik schommelde het heen en weer en zei dat ze in een boot zaten en dat er grote golven waren. Er kwam nog een @:superbadeendje aanzwemmen die ik er bij in gooide en ik gooide wat kussens over hen heen.
Een kakafonie van gelach dat er klonk!
Ja allebei samen, echt geweldig!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo'n schommelstoel/bak is ook leuk.. maar leuk dat hij zoveel lol er om had![]()
Dankjequote:
dankje heb t overleefd !quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe steeds, sterkte straks
Dankje konijntje!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, klinkt niet leuk![]()
Sterkte zo meteen!
quote:
Is ook leuk om zelf in te liggen..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoiets maakt je hele dag goed hè...
Ik wil wel eens samen met jou er in liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook leuk om zelf in te liggen..Mijn nichtje en neefje vonden dat ook altijd leuk en dan zo hoog mogelijk
Gaat vast wel passen..wel een deken erin leggen dan ligt t wat zachterquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens samen met jou er in liggen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoiets maakt je hele dag goed hè...
Ja die hebben ze daar ook, maar die vindt hij minder interessant.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
@:Haags heeft deze schommel
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht dat je buiten bedoeldequote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die hebben ze daar ook, maar die vindt hij minder interessant.Zat hij vandaag ook wel in.
De schommelstoel had wel ongeveer die vorm van die "mand", maar dan groter.
Het was echt een stoel in het gebouw.
Dat is wel nice als die nog groter isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Was zoiets, maar dan VEEL groter.
Dat word morgen een hearlik feestje op de porseleinen troonquote:
Er zijn op Youtube allerlei filmpjes van mafkezen die een hele lading van die krengen opvreten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word morgen een hearlik feestje op de porseleinen troon![]()
Zeker van die achterlijke challengesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn op Youtube allerlei filmpjes van mafkezen die een hele lading van die krengen opvreten.
Eentje (een jong gastje) eindigde zelfs met een maagbloeding in het ziekenhuis!
Beetje dit soort types!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker van die achterlijke challenges
Dat ga ik niet eens bekijkenquote:
Toch ga ik niet kijken, ik heb er al teveel van gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is juist leuk!Zij speelt een extreem overdreven typetje in elke video!
Haha no prob!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch ga ik niet kijken, ik heb er al teveel van gezien
Ik had ook Chineesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
Net wel lekker chinees gegeten omdat mevrouw muis geen zin had om te koken.
Whut whut whut, ik handel dit niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had ook Chinees![]()
Komt wel heel dichtbij zo
Ik had nog over van gisterenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whut whut whut, ik handel dit niet goed
Lekker man!quote:
Ik heb voor morgen ook nog overquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man!
Hier hebben we nog genoeg over voor morgen
Wacht wat, je probeert af te vallen?quote:
Nee het was veel meer dan verwachtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat, je probeert af te vallen?
Zelf gemaakt of van de afhaalchinees? Bij de Chinees krijg je altijd megaveel.quote:
Voor hoeveel personen had je besteld dan?quote:
Als je voor 3 bestelt heb je doorgaans genoeg voor 5 personen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen had je besteld dan?
Afhaalquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of van de afhaalchinees? Bij de Chinees krijg je altijd megaveel.![]()
Er stond 2 porties bami of nasi en dan 3 gerechten. We waren met z'n 2en. Maar had er met 4 man ook nog van kunnen eten en over gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen had je besteld dan?
Ja true, wij hadden voor 2 personen besteld en hebben meer dan de helft overquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je voor 3 bestelt heb je doorgaans genoeg voor 5 personen.
En, wat is je eindoordeel over deze toko?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:35 schreef dud0r het volgende:
En had bij deze nog nooit besteld dus het was even afwachten
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat, je probeert af te vallen?
Ik heb ze 5 sterren op thuisbezorgd gegeven. Was lekker. Goede hoeveelheid en ze waren sneller met bezorgen dan aangegeven stondquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En, wat is je eindoordeel over deze toko?
Top man, dus dat word de komende maand 4 keer per week daar bestellenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ze 5 sterren op thuisbezorgd gegeven. Was lekker. Goede hoeveelheid en ze waren sneller met bezorgen dan aangegeven stond
Het is eigenlijk meer een psychologisch iets. Als tegenstelling tot de afgemeten porties bij andere restaurants. Zodat mensen die lekker veel willen vreten voor niet al te veel geld dan automatisch aan de afhaalchinees denken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn chinezen dan zulke groter eters, dat ze daarom zoveel in bakjes doen?
Zo vaak, dat komt je neusgaten dan op den duur ook wel uitquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top man, dus dat word de komende maand 4 keer per week daar bestellen
Ah ok..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een psychologisch iets. Als tegenstelling tot de afgemeten porties bij andere restaurants. Zodat mensen die lekker veel willen vreten voor niet al te veel geld dan automatisch aan de afhaalchinees denken.
Mini ToT en de avonturen met Superbadeendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT had weer dikke lol bij de hulp vandaag!
Daar hadden ze een mega grote soort schommelstoel waarin je kunt liggen, en hij en een andere jongen gingen er samen in liggen en ik schommelde het heen en weer en zei dat ze in een boot zaten en dat er grote golven waren. Er kwam nog een @:superbadeendje aanzwemmen die ik er bij in gooide en ik gooide wat kussens over hen heen.
Een kakafonie van gelach dat er klonk!
@dud0r is een echte doorzetter, hij doet er alles voor om zo viesdik mogelijk te worden en te blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak, dat komt je neusgaten dan op den duur ook wel uit
Volgens mij juist niet meer toch..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:dud0r is een echte doorzetter, hij doet er alles voor om zo viesdik mogelijk te worden en te blijven
Neuh beetje variatie er in houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top man, dus dat word de komende maand 4 keer per week daar bestellen
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:dud0r is een echte doorzetter, hij doet er alles voor om zo viesdik mogelijk te worden en te blijven
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had broodje kip sate salade
[..]
VOCHTIG POESJEquote:
Weinig Chinees aanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had broodje kip sate salade
[..]
Nou, als je voor flink geld bij een restaurant hebt gegeten en na 2 uur tafelen en na het afrekenen niet het gevoel hebt vol te zijn, dat is ook niet echt wat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een psychologisch iets. Als tegenstelling tot de afgemeten porties bij andere restaurants. Zodat mensen die lekker veel willen vreten voor niet al te veel geld dan automatisch aan de afhaalchinees denken.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
VOCHTIG POESJE
waarom ben ik nou weer gemeen
Een kapot konijn is nooit grappig ....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik vandaag lekker vroeg mijn nest in duik, ben echt kapot
Dan moet je dat lekker doenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Een kapot konijn is nooit grappig ....
Voorjaarsmoeheid?
Lekker serie kijken in bedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat lekker doenSoms wel fijn om vroeg in bed te duiken of lekker in bed tv kijken..
Of een goed boek...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat lekker doenSoms wel fijn om vroeg in bed te duiken of lekker in bed tv kijken..
Lees jij veel? Ik heb wel een boek maar soms lees ik dagen nietquote:
Vind ik ook wel fijn, maar vroeg donker ook heeft ook wel wat..quote:
* dud0r steekt nieuwe Duracell in konijnenmansquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is vroeg..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r steekt nieuwe Duracell in konijnenmans
Ik ga ook niet te laat. Morgen om05.30 gaat de wekker weer
Moet om 0645 op locatie zijn dus dan moet ik wel gedoucht en ontbeten hebben voor die tijdquote:
Daar ben je zo een uur voor kwijt idd douche en ontbijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet om 0645 op locatie zijn dus dan moet ik wel gedoucht en ontbeten hebben voor die tijd
Nee eigenlijk niet. Soms...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees jij veel? Ik heb wel een boek maar soms lees ik dagen niet
Moet er toch ook nog naar toe rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben je zo een uur voor kwijt idd douche en ontbijten
Oh nou dan vind ik t knap dat je dat kan in zo'n korte tijd.. of kan je snel douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er toch ook nog naar toe rijdendat is ook 20 minuten
Ik denk dat ik straks gewoon verder ga met Rules of Engementquote:
3-5 minuten. 10 als ik moet scheren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nou dan vind ik t knap dat je dat kan in zo'n korte tijd.. of kan je snel douchen
Ik ben altijd minimaal 15 minuten bezig, al heb ik wel best lang haar voor een manquote:
Da's wel te zien op je UI, ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd minimaal 15 minuten bezig, al heb ik wel best lang haar voor een man
douche aan, er in, nat worden, zeep pakken, inzepen, afspoelen, douche uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een washandje over je kloten heen halen dus.
ik sinds vrijdag niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd minimaal 15 minuten bezig, al heb ik wel best lang haar voor een man
Je bent in het echt gewoon een lekker wijf.quote:
Ahah, dus jij bent door oorzaak van de stankoverlastquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
douche aan, er in, nat worden, zeep pakken, inzepen, afspoelen, douche uit.
Dat hoeft echt geen eeuwigheid te duren
[..]
ik sinds vrijdag niet meer
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent in het echt gewoon een lekker wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zoek het spuugtopic. Zit ik hier goed?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dus jij bent door oorzaak van de stankoverlast![]()
Sorrie meneer de moderator. Verkoop me aub geen mep zoals Will Smith (ook al heet ik deels Rock)quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Wel lekker wijf. Geen idee wie dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is muisquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel lekker wijf. Geen idee wie dat is.
Muis lijkt er wel een beetje opquote:
Nu je het zegt, ze lijkt wel op een aantal van mijn exjes. Als ik mijn ogen zo dichtknijp en door spleetjes gluur, ja best wel ja.quote:
Is dat een 40-45 simulator?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
Maar uuuh wie gaat ook Nederland vs Duitsland kijken straks?
Eerder een 45 x2 match. Hollen een stel achterlijkerdjes achter een leren bal aan en sterven ze van de pijn zonder dat ze echt geraakt worden en soms komt het in een net terecht waar veel mensen blij van worden. Heb ik je interesse gewekt? NPO1 (geloof ik)quote:
Dan heb je een goede smaak in vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze lijkt wel op een aantal van mijn exjes. Als ik mijn ogen zo dichtknijp en door spleetjes gluur, ja best wel ja.
Ik weet, ik weet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je een goede smaak in vrouwen![]()
meh. ik blijf wel commander gameplay kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder een 45 x2 match. Hollen een stel achterlijkerdjes achter een leren bal aan en sterven ze van de pijn zonder dat ze echt geraakt worden en soms komt het in een net terecht waar veel mensen blij van worden. Heb ik je interesse gewekt? NPO1 (geloof ik)
Een bejaardentehuis is er niks bij de laatste avondenquote:
echt hequote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis is er niks bij de laatste avonden
quote:
quote:
oh zeg dat danquote:
ik was nog even aan het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis is er niks bij de laatste avonden
ik was huiswerk aan het maken met puber zoonquote:
Dat moet ook af en toe gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was huiswerk aan het maken met puber zoon
Hey schoonheid.quote:
Mijn eerste tekening is in productie gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn eerste tekening is in productie gegaan.
Mijn rookhokje.quote:
wel gaaf hequote:
Zekers, morgen even de productie inlopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel gaaf he
als je je eigen ontwerp dan werkelijkheid ziet worden
Duckie!quote:
Shiz.quote:
Getransformeerd in een fruitvliegje.quote:
Lach jij daarom?quote:
Het is dat jij dat mag.quote:
Woke Duckie?quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Is dat zo?quote:
Ik doe heel hard kwak in haar oor.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt ze anders een Will Smith om d'r oren?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe heel hard kwak in haar oor.
Oeps ik bedoelde kwaak.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt ze anders een Will Smith om d'r oren?
dacht ik alquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit nog even te peinzen op de invulling van buitenman
quote:
Ik vond het toentertijd in de bioscoop echt ZO'N waardeloze kutfilm he!quote:
Een hoogstandje is het zeker niet maar best wel een vermakelijke film.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd in de bioscoop echt ZO'N waardeloze kutfilm he!
Nu zie ik het gewoon als een lekkere parodie en leuke hersenloze actie.
Dat had ik met deze film toen ie net uitkwam, pas later had ik door dat ik het te serieus nam, en het gewoon een parodie is, toen ik dat doorhad vond ik m best geniaalquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd in de bioscoop echt ZO'N waardeloze kutfilm he!
Nu zie ik het gewoon als een lekkere parodie en leuke hersenloze actie.
Tegenwoordig kan dat blijkbaar... Gewoon even sorry zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat blijkbaar... Gewoon even sorry zeggen.
Je weet wie het zegt.quote:
Jij kijkt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
man man man, bij iedere talkshow schuift die Victoria Koblenko weer aan, hebben we geen andere Oekrainers?
of willen niet het juiste riedeltje opdreunenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vast wel maar die willen misschien niet op televisie.
is meestal met knappe meiden..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
best een knappe meid hoor, maar veel zinnigs komt er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is meestal met knappe meiden..
je hebt ze niet alleen en inhoud moet je er zelf in stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat dit voor bijna alle mannen geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat dit voor bijna alle mannen geldGelukkig ben ik een badeend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Er zijn mooiere Oekraïense meiden imo, vind die Victoria Koblenko een beetje de Oost-Europese/Slavische variant van Georgina Verbaan, iig qua vermoeiend en nietszeggend zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
best een knappe meid hoor, maar veel zinnigs komt er niet uit
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
nou je het zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn mooiere Oekraïense meiden imo, vind die Victoria Koblenko een beetje de Oost-Europese/Slavische variant van Georgina Verbaan, iig qua vermoeiend en nietszeggend zijn
Georgina Verbaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach die over de top getilde"BNers"quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn mooiere Oekraïense meiden imo, vind die Victoria Koblenko een beetje de Oost-Europese/Slavische variant van Georgina Verbaan, iig qua vermoeiend en nietszeggend zijn
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
bn-ersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach die over de top getilde"BNers"
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Agreedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn mooiere Oekraïense meiden imo, vind die Victoria Koblenko een beetje de Oost-Europese/Slavische variant van Georgina Verbaan, iig qua vermoeiend en nietszeggend zijn![]()
![]()
euhh jij vind dit mooi??quote:
geen wonder dat je denkt dat mooie vrouwen geen inhoud hebben![]()
kathrynn winnick is wel een mooie vrouw hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh jij vind dit mooi??
geen wonder dat je denkt dat mooie vrouwen geen inhoud hebben![]()
maar smaken verschillen![]()
![]()
Ja toch, ook lid van de vaste tafelgasten bij die kringruk talkshowsquote:
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
kringrukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, ook lid van de vaste tafelgasten bij die kringruk talkshows
die moet ik opschrijven![]()
ze lijkt op wat ooit een goede vriendin van mij wasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kathrynn winnick is wel een mooie vrouw hoor
maar smaken verschillen
en er zijn vast knappereThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kringruk talkshows.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, ook lid van de vaste tafelgasten bij die kringruk talkshows![]()
Beter zou ik het niet kunnen zeggen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
hoe heet die domme doos die elke keer bij Half 8 aanschuift met die opgespoten lippen
turks is ze ofzo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vrij vertaald vanuit het Engelse "circlejerk"quote:![]()
no shitquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrij vertaald vanuit het Engelse "circlejerk"![]()
hence de term: wat is omhoog teefjes
vraag me nog steeds af wat buitenman dan isben kapot moe dus denk niet recht.
![]()
ken je een buitenvrouw niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
no shit
hence de term: wat is omhoog teefjes
vraag me nog steeds af wat buitenman dan isben kapot moe dus denk niet recht.
ummmmmmm geen ideequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
hoe heet die domme doos die elke keer bij Half 8 aanschuift met die opgespoten lippen
turks is ze ofzo?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Olcay Gulsen bedoel je ? 🤔quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
turks is ze ofzo?And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Word er hier nog een beetje op hoogstaand niffeau geconverseerd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat is dat ? Echt nooit van gehoordquote:
een bijvrouw ken je wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is dat ? Echt nooit van gehoord![]()
Nu niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje op hoogstaand niffeau geconverseerd?
Ow, dan ga ik wel weer ergens anders waar ze wel mijn hoogstaand niffeau aan kunnenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
LeLapinquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje op hoogstaand niffeau geconverseerd?![]()
![]()
surinamers hebben vaak naast hun vrouw een buitenvrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is dat ? Echt nooit van gehoordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Schakeltopia wat vind je van deze review?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eerst nog even wiebelen voor je gaat snurken?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vanavond nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst nog even wiebelen voor je gaat snurken?
jij?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slaap lekker.quote:
Ik iig niet, mijn parkiet heeft haar bek al vol met zaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst nog even wiebelen voor je gaat snurken?
Oh, ken dat fenomeen dat populair is onder de Surinaamse en Antilliaanse medemens als bijvrouw, maar buiten de randstad heet dat dus een buitenvrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
surinamers hebben vaak naast hun vrouw een buitenvrouwweer wat geleerd
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: