Zo 6 boterhammen, dat doe ik hem niet na over de hele dagquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Wauw eten als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Quote verneukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:17 schreef tong80 het volgende:
url=https://forum.fok.nl/topic/2642037/12/25#p204258375]dinsdag 29 maart 2022 08:55[/url] schreef ToT het volgende:[/b]
Nog steeds onduielijk
Ja duurt te lang.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote verneukt.
Maar balen dat het nog steeds niet duidelijk is, man!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kreng moet wel door blijven gaan he!
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een foto van een rug, maar ik kon niks beters vinden!
Haha thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steeds
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thanks!
Ja tikkie ADHD he, dan heb je vaak veel inspiratie.
Ik heb ook een heel stripverhaal gemaakt met shopjes van iemand die ff kort op tv is geweest.
En een stripverhaal gemaakt met foto's die ik van wat speelgoed heb gemaakt. Die had ik op een website gezet die ik toen had, en mensen konden op bepaalde punten in het verhaal kiezen welke keuze er gemaakt moest worden. Bij elke keuze verliep de verhaallijn anders.
Ook heb ik een las-apparaat gehad waarmee ik leuke werkstukjes heb gemaakt zoals een heks op een bezem, en een gierige reus die met een enorme knuppel op wat gewapende dwergen in zat te meppen die hun "ToT"-vormige goudvoorraad tegen hem probeerden te beschermen. 1 dwerg lag al aan stukken op de grond en door het harde gemep barstte een vulkaan uit (die uit metalen platen gemaakt was en die ik met kaarsvet en kruidenolie gevuld heb zodat het een geurkaars was).
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.
Zoveel talent gaat er verloren.
Misschien kan je een leuke kinderstrip gaan maken. De verhalen van Mini . Je verteld het ook altijd nog eens zo leuk
Ik denk dat je jezelf flink onderschatquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf flink onderschat
Maar misschien als je het voor je zelf doet, zonder tijdsdruk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.(Hoewel het een paar keren ook door reorganisaties e.d. over ging.)
Haha, snap ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar misschien als je het voor je zelf doet, zonder tijdsdruk?
Maar goed wil je niet dwingen of zo hoor
Maar ik zie wat je maakt en ik zie je zo beeldend schrijven.
Is meer een compliment
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, snap ik!
Ja ik heb er wel vaker over zitten denken, ik zie wel.
Haha klopt!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ben benieuwd Je hebt in ieder geval veel korte verhaaltjes op FOK! staan
Ja dat gebruik je ook vaak, denk dat je met die twee zoekwoorden wel ver komtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha klopt!Toen hij 1 werd heb ik met die search-tool hier alle posts met "Mini-ToT" er in opgezocht en op m'n computer opgeslagen als soort dagboek.
Sindsdien uiteraard veel meer over hem gepost, maar ook vaak zonder z'n nickname te gebruiken.
Misschien een keer opnieuw zo'n overzicht downloaden.
Oh ja, "Mannetje" kan ik ook wel als zoekterm gebruiken, denk ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha klopt!Toen hij 1 werd heb ik met die search-tool hier alle posts met "Mini-ToT" er in opgezocht en op m'n computer opgeslagen als soort dagboek.
Sindsdien uiteraard veel meer over hem gepost, maar ook vaak zonder z'n nickname te gebruiken.
Misschien een keer opnieuw zo'n overzicht downloaden.
Oh ja, "Mannetje" kan ik ook wel als zoekterm gebruiken, denk ik.
meneer babequote:
GG genotjesquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
meneer babe
[..]
GG genotjes
net een krentebolletje op
hier ook hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is hier nog aan de frisse kant.
ik help je mee hopenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk gaat die hier ook snel schijnen, maar het lijkt er niet op.
Wat niet is kan nog komen, hier wel al een lekker zonnetjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk gaat die hier ook snel schijnen, maar het lijkt er niet op.
Ja, tabje naar links.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?... oh wacht verkeerde topic![]()
Ja af en toe per ongelukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
zal je eens op je hoofd bolkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
we moedigen hier geen geweld aanquote:
Kan ook de puppet pals nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bolk op je hoofd-tijd
Vrij naar Bobby's World
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook de puppet pals nemen [ afbeelding ]
gaat het goed?quote:
Ik had serieus net een bak koffie gezet voor ik die post tiktequote:
Lekker toch!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had serieus net een bak koffie gezet voor ik die post tikte
Wat is gebeurd? Heb je kiespijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:02 schreef Moonlight het volgende:
Straks voor de tweede keer naar de bekkenbeul, wat een gigantische pijn.
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenquote:
Succes straks.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenmoet er zo zijn.
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, het begon allemaal met een gaatje vullen. het is gaan ontsteken waardoor ze begonnen zijn met een wortelkanaalbehandeling en toen kreeg ik een speoling en noodvulling, maar toch weer een aantal weken er last van gehad (niet durven aangeven) vanmorgen dus toch geweest, aangegeven weer gespoeld. Maar nu nog meer pijn dus nu moet het NOG EEN KEER gespoeld wordenmoet er zo zijn.
Pff wat een gedoe steeds, sterkte straksquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oef, klinkt niet leukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bah ....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo'n schommelstoel/bak is ook leuk.. maar leuk dat hij zoveel lol er om hadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT had weer dikke lol bij de hulp vandaag!
Daar hadden ze een mega grote soort schommelstoel waarin je kunt liggen, en hij en een andere jongen gingen er samen in liggen en ik schommelde het heen en weer en zei dat ze in een boot zaten en dat er grote golven waren. Er kwam nog een @:superbadeendje aanzwemmen die ik er bij in gooide en ik gooide wat kussens over hen heen.
Een kakafonie van gelach dat er klonk!
Ja allebei samen, echt geweldig!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo'n schommelstoel/bak is ook leuk.. maar leuk dat hij zoveel lol er om had![]()
Dankjequote:
dankje heb t overleefd !quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe steeds, sterkte straks
Dankje konijntje!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, klinkt niet leuk![]()
Sterkte zo meteen!
quote:
Is ook leuk om zelf in te liggen..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoiets maakt je hele dag goed hč...
Ik wil wel eens samen met jou er in liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook leuk om zelf in te liggen..Mijn nichtje en neefje vonden dat ook altijd leuk en dan zo hoog mogelijk
Gaat vast wel passen..wel een deken erin leggen dan ligt t wat zachterquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens samen met jou er in liggen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoiets maakt je hele dag goed hč...
Ja die hebben ze daar ook, maar die vindt hij minder interessant.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
@:Haags heeft deze schommel
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht dat je buiten bedoeldequote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die hebben ze daar ook, maar die vindt hij minder interessant.Zat hij vandaag ook wel in.
De schommelstoel had wel ongeveer die vorm van die "mand", maar dan groter.
Het was echt een stoel in het gebouw.
Dat is wel nice als die nog groter isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Was zoiets, maar dan VEEL groter.
Dat word morgen een hearlik feestje op de porseleinen troonquote:
Er zijn op Youtube allerlei filmpjes van mafkezen die een hele lading van die krengen opvreten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word morgen een hearlik feestje op de porseleinen troon![]()
Zeker van die achterlijke challengesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn op Youtube allerlei filmpjes van mafkezen die een hele lading van die krengen opvreten.
Eentje (een jong gastje) eindigde zelfs met een maagbloeding in het ziekenhuis!
Beetje dit soort types!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker van die achterlijke challenges
Dat ga ik niet eens bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |