Haha ja, en Bruls brult (als een Pitbull) naar de gemeenten...quote:
Lekker met een beetje zout...quote:
quote:
Oorlog verslaggeving is niet nix hoor!quote:
Ja, tegen degene die dat waarschijnlijk ook tegen Putin zei, met wie hij iets gemeen heeft wat betreft opvattingen over rechtstaat en democratie.quote:
Die van de BBC zijn legendarisch...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:31 schreef svann het volgende:
Wie heeft dat tripje naar de Zuidpool gefinancierd of heeft hij gespaard?
Er zijn inmiddels toch wel genoeg pinguïnfilms.
Hier doen wij niet aan fatshaming.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Kan Thomas niet meer uit zijn stoel komen ofzo, hij zit er iedere avond
Walgelijke insinuatie. Dat was een opmerking over krappe stoeltjes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Hier doen wij niet aan fatshaming.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Opdonderen met je vleestax.
Ik eet elke dag een kiloknaller kipfilet.
Ik wil het liefst mijn huis niet uit. Onbekende mensen zijn stom en hier zijn al mijn spullen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan niet naar Polen, ik wil niet naar Polen want daar doen ze zo eng...
Bij Mcd komt vreemd opgefokt volk... ook veel schreeuwde jeugd...quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:11 schreef superniger het volgende:
Pas nou op met Mcdonalds voedsel.
Levensgevaarlijk.
Wat in de volksmond “pensioen” wordt genoemd, bestaat eigenlijk uit drie dingen: AOW, pensioen en individuele aanvullingen zoals lijfrentes, levensverzekeringen of koopsommen.quote:
Die gaan van uitkering naar de aow + misschien een pensioen in het verleden (bij werk) opgebouwd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:23 schreef superniger het volgende:
Krijgen uitkeringsgerechtigden ook pensioen?
Verhogen we gewoon de pensioenpremie bij de jongeren. Die hebben het zo makkelijk in het leven want ze hebben iPhones en internet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:26 schreef Gehrman het volgende:
Boomers worden steeds ouder en daar hebben ze geen pensioenpremie voor betaald maar door horen we Jan niet over.
Pensioengaten tegengaan dus... ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat in de volksmond “pensioen” wordt genoemd, bestaat eigenlijk uit drie dingen: AOW, pensioen en individuele aanvullingen zoals lijfrentes, levensverzekeringen of koopsommen.
Werkgevers, werknemers en overheid werken aan een nieuw pensioenstelsel. Maar...waarom eigenlijk?
Elke maand betalen werknemer en werkgever premie voor het opbouwen van pensioen. Toen de gepensioneerden van nu begonnen met sparen, was de levensverwachting 75 jaar. Maar mensen worden gemiddeld steeds ouder. Dat betekent dat ouderen nu gemiddeld langer met pensioen zijn en er dus meer aanvullend pensioen moet worden uitbetaald dan verwacht.
Daarnaast past het pensioenstelsel niet goed meer bij de huidige arbeidsmarkt. In het pensioenstelsel werkt het nu meestal zo. Jonge en oudere werknemers betalen evenveel premie en bouwen evenveel pensioenrechten op. De premie van jongeren kan langer worden belegd en levert daardoor meer op. Dit systeem werkt goed als iedereen zijn hele leven bij dezelfde werkgever werkt. Maar tegenwoordig wisselen mensen vaker van baan, werken ze soms een tijdje niet of minder, om daarna weer ergens in loondienst aan de slag te gaan of voor zichzelf te beginnen.
Het pensioenstelsel werkt niet goed bij veel van zulke veranderingen tijdens loopbanen van mensen en biedt weinig ruimte voor eigen keuzes.
Daarom wordt er nu gewerkt aan een nieuw pensioenstelsel! Zodat we ook in de toekomst een goed werkend pensioen hebben.
https://www.rijksoverheid(...)omst-pensioenstelsel
Daar komt het wel op neer idd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verhogen we gewoon de pensioenpremie bij de jongeren. Die hebben het zo makkelijk in het leven want ze hebben iPhones en internet.
Ik weet er verder het fijne ook niet van. Ik heb geen traditioneel pensioen. Moet het allemaal zelf regelen.quote:
@monkyyy eet er niet minder carpaccio van, maar voor de kleine beurs wordt het te duur.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Gehrman het volgende:
Een vleestax is gewoon een ordinaire cashgrab. Doe dan strengere eisen aan het dierwelzijn.
Vandaag een tosti XXL, tomatensoepje en warme chocomelk als lunch in de lokale herbergquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
@:monkyyy eet er niet minder carpaccio van, maar voor de kleine beurs wordt het te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja zorg voor je dieren die je gaat opeten! Bio betaalbaar maken en houden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Gehrman het volgende:
Een vleestax is gewoon een ordinaire cashgrab. Doe dan strengere eisen aan het dierwelzijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vandaag een tosti XXL, tomatensoepje en warme chocomelk als lunch in de lokale herberg
Bij jij zo iemand die zijn voedsel op insta zet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ik kan dit niet erkennen noch ontkennen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bij jij zo iemand die zijn voedsel op insta zet?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan dit niet erkennen noch ontkennen.
Is dit een soort van verspreking over sociale media gebruik?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan dit niet erkennen noch ontkennen.
Misschien vind ik het gewoon leuk om eten op de foto te zetten voor mijn dagboek. Misschien zet ik het wel op social media. Beide zijn realistische opties.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Is dit een soort van verspreking over sociale media gebruik?
FOK! Fobo > sociale media.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien vind ik het gewoon leuk om eten op de foto te zetten voor mijn dagboek. Misschien zet ik het wel op social media. Beide zijn realistische opties.
Het mot niet gekker worden. En dan zeker ook geen ballen meer in onze tomatensoepquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wel hoe lekker een carpaccio is, dit willen ze van ons afpakken.@:praadje
Wat is jouw favoriete onvriendelijk land?quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Bij het wisselen gaan nieuwe wisselkoersen gehanteerd worden voor onvriendelijke landen.
Zeker, al met al wel een verademing in oost-europa.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:03 schreef NoCigar het volgende:
'One of the leading countries in the EU.'
Next to all the other ones yes.
Ik kan me alleen nog herinneren waar ik was toen ik op Fok wilde inloggen (dat moest iedereen opnieuw) en even een tussenpagina kreeg met: het forum is succesvol van de server verwijderd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Waar waren jullie toen de slag om Den Brielle plaatsvond?
Die in alle brievenbussen kan kijken?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moeten ze een goede accountant inhuren die alle centjes kan herleiden
Deze vraag geeft kortsluitng, abort.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:00 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete onvriendelijk land?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Was vandaag bij Humberto/Jinek.
Koblenko zat bij HLF8.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete onvriendelijk land?
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Politie, boswachters en sneeuwschuifwagenbestuurders zitten altijd in werkkleding.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef Bolasie het volgende:
U zit aan Welmoed achter het stuur. Mag dat?
faketaxiquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef Bolasie het volgende:
U zit aan Welmoed achter het stuur. Mag dat?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die aan 1 april doen verdienen GIGANTISCHE STOMPEN.
Als je huiseigenaar bent en daar bestedingsruimte voor had zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Had je maar je huis moeten isoleren en zonnepanelen moeten leggen. Simpele instructies die je al 10 jaar hoort.
Dan wel met schadeherstel-opslag.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:44 schreef dvdfreak het volgende:
gewoon groningen leegpompen en aan het buitenland verkopen
quote:
Kut kantoor Ficq is ermee bezig. @maxi-musquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Dat valt allemaal in het niet bij Tata Steel bijvoorbeeld.
Doe daar wat duurzaams mee.
Ftfy.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Kantoor FicqGod is ermee bezig. @maxi-mus
FOK is tegen Boer Ayoub.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef svann het volgende:
We moeten alleen nog boeren voor eigen gebruik, vooral wat betreft de veeteeld.
Bruine kaas.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is toch een hulp-koeienboer?
Niet aan mijn kaas komen!
Hé héquote:
Alle slechte mensen moeten weg bij CDA en VVD en beide partijen moeten weer 40-50 zetels krijgen. Helemaal eens met jouw standpunt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hé hé
Dat roep ik al maanden en topic over
NWS / Met Hoekstra blijft het tobben bij het CDA
Maar dan was ik weer gefrustreerd of jaloers op zijn succes![]()
Het is gewoon een hoop stront waar we heel snel vanaf moeten
Vervang dat weg nou eens met gevangenisstraf met beroepsverbod voor het leven dan cda en vvd als criminele organisatie kenmerken en opnieuw beginnen met mensen die wel getoetst zijn op integriteit en deskundigheidquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Alle slechte mensen moeten weg bij CDA en VVD en beide partijen moeten weer 40-50 zetels krijgen. Helemaal eens met jouw standpunt.
Dat lijkt mij wel wat!quote:Op maandag 4 april 2022 17:24 schreef dvdfreak het volgende:
Minister Carola Schouten over de stijgende prijzen van energie en levensonderhoud
Nos-Blogquote:New York Times: doden Boetsja lagen al weken op straat
Verschillende lichamen van gedode burgers in Boetsja, in de buurt van Kiev, lagen al weken op straat. Dat blijkt uit een analyse van satellietbeelden van het Amerikaanse bedrijf Maxar en videobeelden door The New York Times. Rusland had gedurende die complete periode de macht over het stadje.
Op de beelden is te zien dat elf van de gedode inwoners van Boetsja tussen 9 en 11 maart op straat kwamen te liggen. De lichamen liggen in dezelfde positie als ze later zijn aangetroffen toen Oekraïense troepen het door Rusland verlaten Boetsja binnenreden. Drie andere lichamen zijn rond 20 en 21 maart op straat komen te liggen, blijkt uit de analyse van The New York Times.
De doodsoorzaak is niet bij alle slachtoffers duidelijk. Sommige stoffelijke overschotten zijn aangetroffen bij inslagkraters, andere werden gevonden met hun handen achter hun rug gebonden bij auto's en fietsen, met schotwonden in het hoofd.
Rusland ontkent verantwoordelijk te zijn voor de doden in Boetsja en zegt dat Oekraïne de situatie in Boetsja in scene heeft gezet om Moskou in een kwaad daglicht te stellen. Volgens Rusland zijn de lichamen pas na hun vertrek op 30 maart neergelegd. De beelden van The New York Times tonen echter het tegendeel aan.
Het enige kompas die Putin kent is zijn eigen...quote:Op maandag 4 april 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Ethisch compas ontbreekt alleen al als je een buurland binnenvalt.
Die heeft de middelgrote crimneel tegenwoordig al.quote:Op maandag 4 april 2022 22:59 schreef Bocaj het volgende:
Geef ze dan automatische wapens! (Zal ook wel gedaan zijn lijkt mij...)
en onder de waddenzeequote:
Je kunt ook het raam dicht doen.quote:Op maandag 4 april 2022 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Kachel staat nu op 22C ipv 23C.
#milieubewust
#afzien
De mijne staat op 19 zoals bevolen...quote:Op maandag 4 april 2022 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Kachel staat nu op 22C ipv 23C.
#milieubewust
#afzien
Samsomquote:Op maandag 4 april 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Dat is een goed idee: de eerste twee kuub goedkoper.
Van wie kwam dat?
Erg koud. Dat is onmenselijk.quote:Op maandag 4 april 2022 23:10 schreef Bocaj het volgende:
19
[..]
De mijne staat op 19 zoals bevolen...
Ik verbruik maar 1/4 van dat...quote:Op maandag 4 april 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Dat is een goed idee: de eerste twee kuub goedkoper.
Van wie kwam dat?
Mwah... je kunt ook overdrijven Monk... volgens mij heb jij geen rust in je kont!quote:
quote:
Er moet wel breud op de plank keumen!quote:Op maandag 4 april 2022 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwah... je kunt ook overdrijven Monk... volgens mij heb jij geen rust in je kont!
Maar als je met P bent dan hoeft dat niet zo zeer meer!quote:Op maandag 4 april 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er moet wel breud op de plank keumen!
is sta nu op 21... vind ik wel lekker zo in de avond...quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Die lui op het pluche zitten bij 22 graden en ik bij, ff kijken....
Das wel een beetje bibberen....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18,2!!!!!!You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]We hebben een app....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18,2!!!!!!
Miskoop. Zoek ik nog iets anders voorquote:
Gelukkig.quote:
Ik zie geen verschilquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ligt het aan mij of ziet FOK! er ineens anders uit?
Veel mensen om mij heen hebben zo'n Nest thermostaat?!quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Miskoop. Zoek ik nog iets anders voor
Meh, ik wil per kamer zien hoe warm het is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Veel mensen om mij heen hebben zo'n Nest thermostaat?!
Volgens mij een iets ander lettertype...quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ligt het aan mij of ziet FOK! er ineens anders uit?
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Font van de TT en het menu bovenin en de stop volgen / nieuw topic knoppen.
Bij mij is er niets veranderd, maar ik gebruik desktop lay-out op mobiel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:51 schreef Gehrman het volgende:
Font van de TT en het menu bovenin en de stop volgen / nieuw topic knoppen.
Ik heb deze: https://www.xiaomiproduct(...)-and-hygrometer.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Miskoop. Zoek ik nog iets anders voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker weg laten blijven, volkomen overbodig.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer publiek bij Op1?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb deze: https://www.xiaomiproduct(...)-and-hygrometer.htmlChina groet u! Ding Chaiou Ping kijkt mee met Monkyyy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb deze: https://www.xiaomiproduct(...)-and-hygrometer.htmlEen wekker. Dat moet in je aard liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Staat op 11:00 uur en dan doe ik de hele dag niets.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een wekker. Dat moet in je aard liggen.
Ik heb een luchtreiniger van Xiaomiquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
China groet u! Ding Chaiou Ping kijkt mee met Monkyyy...
Ze maken best leuke spullen zoals die schattige temperatuursensortjes.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Xiaomi is de China versie van het merk Apple...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |