Ik dacht dat wat oecumenische stichtelijkheid geen kwaad kon in deze woelige tijden.quote:
Oh fijn. Vond het al zo kleinzielig als zij niet zouden mogen komen.quote:
Staat ook raar tegenover Zelensky als er niemand van de regering aanwezig is, wat mij betreft. Ik denk dat er toch al hooguit een kamerlid of 20 zit, er zijn tijdens de toespraak namelijk ook gewoon andere debatten bezig (V&J, Ecofin, I&W, OCW).quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh fijn. Vond het al zo kleinzielig als zij niet zouden mogen komen.
Denk je dat wij het ook gewoon live kunnen volgen? Neem aan van wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Staat ook raar tegenover Zelensky als er niemand van de regering aanwezig is, wat mij betreft. Ik denk dat er toch al hooguit een kamerlid of 20 zit, er zijn tijdens de toespraak namelijk ook gewoon andere debatten bezig (V&J, Ecofin, I&W, OCW).
Natuurlijk, het is in de plenaire zaal. Die kun je altijd volgen. Je kunt zelfs op de publieke tribune gaan zitten, maar er is zeker ook een stream en waarschijnlijk ook NPO Politiek.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat wij het ook gewoon live kunnen volgen? Neem aan van wel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat wij het ook gewoon live kunnen volgen? Neem aan van wel.
Ik mis FvD inderdaad als ik een snelle blik werp op de sprekerslijst. Ook de PVV, SP, BIJ1 en BBB ontbreken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De FvD zal niet aanwezig zijn, vermoed ik?
Geertmag niet van Israël want die willen neutraal blijven, SP durft niet want oorlog is eng en Rusland was in vroegere tijden hun broodheer, Bij1 komt niet want het zal niet gaan om lgbtqxrd's in de Bijlmer en de BBB-mevrouw heeft er niet genoeg kaas van gegeten om te weten wat er precies speekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik mis FvD inderdaad als ik een snelle blik werp op de sprekerslijst. Ook de PVV, SP, BIJ1 en BBB ontbreken.
PVV had ik niets anders van verwacht de rest wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik mis FvD inderdaad als ik een snelle blik werp op de sprekerslijst. Ook de PVV, SP, BIJ1 en BBB ontbreken.
Geert is de man met een Russische onderscheiding, he? Gekregen na MH17 en gewoon geaccepteerd, tot een paar weken geleden was Poetin zijn kameraad.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geertmag niet van Israël want die willen neutraal blijven, SP durft niet want oorlog is eng en Rusland was in vroegere tijden hun broodheer, Bij1 komt niet want het zal niet gaan om lgbtqxrd's in de Bijlmer en de BBB-mevrouw heeft er niet genoeg kaas van gegeten om te weten wat er precies speekt.
Uiteindelijk is FvD als enige afwezig: https://www.telegraaf.nl/(...)oekraiense-presidentquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik ga er geen grote woorden aanhangen, dat mag ieder voor zich bepalen, maar het is wel uitermate interessant wat de FvD doet in het licht van de Poetin dag, zeg maar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Uiteindelijk is FvD als enige afwezig: https://www.telegraaf.nl/(...)oekraiense-president
Daarmee treden ze in de voetsporen van Le Pen, die in Frankrijk niet op kwam dagen.
En blijkbaar toch veel complete fracties, de commissie J&V heeft hun debat al verplaatst, wellicht volgt de rest dan ook wel.
Met Hiddema weet je het nooit. Wie weet is hij volgende maand weer terug bij FvD.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)h-zelenski~a03ed004/
Afsplitsing FvD! De zoveelste
Da's inderdaad heel goed mogelijk maar tot die tijd bestaat de Eerste kamer fractie uit een (1) personen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Met Hiddema weet je het nooit. Wie weet is hij volgende maand weer terug bij FvD.
Van de 12 waarmee ze begonnen. Toch een knappe prestatie. Vier fracties…quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's inderdaad heel goed mogelijk maar tot die tijd bestaat de Eerste kamer fractie uit een (1) personen.
Zal toch wel een record zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van de 12 waarmee ze begonnen. Toch een knappe prestatie. Vier fracties…
Als die partij toen Otten er mee kwam gelijk Baudet er uit had gewerkt... zou het dan even anders zijn gelopen. Geen gekke complottheorieën over corona, WEF of andere nonsens, geen Russische propaganda. Ja, ook toen was de partij niet 100% zuiver, maar toch echt wel wat anders dan wat er nu nog over is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van de 12 waarmee ze begonnen. Toch een knappe prestatie. Vier fracties…
Zonder Baudet hadden ze geen zetel gewonnen, Otten had van zijn levensdagen geen zetel binnengehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als die partij toen Otten er mee kwam gelijk Baudet er uit had gewerkt... zou het dan even anders zijn gelopen. Geen gekke complottheorieën over corona, WEF of andere nonsens, geen Russische propaganda. Ja, ook toen was de partij niet 100% zuiver, maar toch echt wel wat anders dan wat er nu nog over is.
Als ze Baudet op dat hoogtepunt van die 12 zetels EK er uit hadden kunnen gooien? Dan hadden ze nu waarschijnlijk lijsttrekker Eerdmans gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder Baudet hadden ze geen zetel gewonnen, Otten had van zijn levensdagen geen zetel binnengehaald.
Ach gossie...da's nou ook wel weer extreem om die mensen Eerdmans toe te wensenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ze Baudet op dat hoogtepunt van die 12 zetels EK er uit hadden kunnen gooien? Dan hadden ze nu waarschijnlijk lijsttrekker Eerdmans gehad.
Tja, erg veel beter is het niet, maar Eerdmans is in elk geval geen domme jongen die achter elk complot dat hij op youtube kan vinden aan loopt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie...da's nou ook wel weer extreem om die mensen Eerdmans toe te wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |