Je bedoelt die viespeuk die preventief kankeronderzoek onzin vindt omdat "je toch ergens aan moet doodgaan"?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben Johan zo zat haha. Ik kijk echt voor René
Ik luister dan ook radio voor de muziek en niet dat oeverloze gelul van de dj.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens toevallig in de auto naar zitten luisteren, RTV Drenthe.
Dat is echt niet te doen hoor, wat een dooie lul is het dan
Ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:17 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Ik luister dan ook radio voor de muziek en niet dat oeverloze gelul van de dj.
quote:Vanavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Hélène Hendriks schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Chris Woerts neemt plaats aan de bar.
Ik zo de herhalingquote:
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zo de herhaling
Ben één van de weinigen die fan is van Angela de Jong
Waarom komt Boskamp niet meer eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik zet wel een filmpje op dan, want Helene EN Chris trek ik niet.
Het wordt tijd voor wat vers bloed daar aan tafel. Het begint een beetje gezapig te worden.
Enerzijds vanwege het recente overlijden van zijn kleinzoon en anderzijds omdat 'ie alleen over voetbal kan meepraten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom komt Boskamp niet meer eigenlijk?
Hij zit ook gewoon bij RTL en Valentijn en Kieft komen ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Enerzijds vanwege het recente overlijden van zijn kleinzoon en anderzijds omdat 'ie alleen over voetbal kan meepraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |