En je draagt een benzeen-ring.quote:
We hebben nog steeds de twijfelachtige eer om het duurste brandstofland ter wereld te zijnquote:Op maandag 28 maart 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die is hier weer goedkoper. Maar ook wel flink duur geworden zeg.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik draag stiekum ook dames ondergoed
Waarom stiekum?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben nog steeds de twijfelachtige eer om het duurste brandstofland ter wereld te zijn, in al onze kleinigheid, en als (inmiddels ex-)home town van de Schelp.. je verzint het niet.
Diesel heb ik in Duitsland op 2.65 per liter gezien toen de poep de ventilator raakte.. nu is hij in de ochtend vrij prijzig, en in de middag/avond 2.23 ofzo.. maar ook daar gaan binnenkort de belastingen op brandstoffen omlaag.. van de week bekendgemaakt, alleen zei die slimmerd er geen datum bij
![]()
Scheiss egal sowieso, want ik heb een mooie DKV pas van de baas, dus de Autobahn is nog steeds gewoon planken
Lassiequote:Op maandag 28 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piecequote:Op maandag 28 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?
Ook primaquote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef drakin het volgende:
Geen groot in de OP
Kon geen plaatje zo snel vinden, dan deze cutie maar
neinquote:Op maandag 28 maart 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Wellicht een nieuwe favo voor Prisha
Ben benieuwd nuquote:
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachtenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
Ha ik heb weer extra geld bij dat F1 gebeuren
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachten
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piece
Meer hier.
En Vuvuzuela'squote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.
Ik heb een hekel aan pizza dozenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.
Niet geschikt voor mequote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer zit al maanden in mijn hoofd
Was da?quote:
Jij hebt liever de inhoudtquote:Op maandag 28 maart 2022 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan pizza dozen
Prish is niet over te halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Wellicht een nieuwe favo voor Prisha
Een Turner & Hooch Hooch, wat een joekel van een beest.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piece
Meer hier.
Mjah deze ziet er best uit als een pittig baasjequote:
En de quote past bij sollicitaties voor Deesquote:Op maandag 28 maart 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah deze ziet er best uit als een pittig baasje
Ik ben er ook geen liefhebber van hoor.quote:
A wat leuk.quote:
Daarom was ie ook omgedoopt.. toen we hem kregen heette hij Spike, ging echt zoooo niet passen.. Het was een ekte ekte.. kon echt een broer van hem zijn; hij leek erop, en het gedrag was echt krek eender.. gouden beest, echt..quote:Op maandag 28 maart 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Turner & Hooch Hooch, wat een joekel van een beest.
Toch stiekem wat gewisseld.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachten
Liefhebber van pizza’s zekerquote:
quote:
Ik sla ze meestal niet afquote:
Bij jouw Hooch vloog ook het slijm in de rondte als hij met zijn kop schudde?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daarom was ie ook omgedoopt.. toen we hem kregen heette hij Spike, ging echt zoooo niet passen.. Het was een ekte ekte.. kon echt een broer van hem zijn; hij leek erop, en het gedrag was echt krek eender.. gouden beest, echt..
Een ronde schijf deeg met alles wat in de keuken aanwezig erop gooienquote:
Uit de tijd dat je telefoon voor het eerst foto's kon maken met 1.3Mp ofzoquote:
Als ik er al eens eentje eet moet de bodem ook wel knapperig zijn. Maar echt verkikkerd ben ik er niet op.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla ze meestal niet af![]()
Moet wel een beetje een goede zijn, ik houd van knapperige dunne bodems
Nou enquote:Op maandag 28 maart 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou wel van pizza, moet het wel een goede zijn en inderdaad met een dunne bodem en niet met zo'n dikke Domino's of Dr. Oetker deegbal eronder.
Mijn Hooch kwijlde niet.. alleen als hij gespeeld of gerend had, of als hij gedronken had.. naja, dat was dan water.. maar het lekspoor haalde makkelijk de huiskamerquote:Op maandag 28 maart 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jouw Hooch vloog ook het slijm in de rondte als hij met zijn kop schudde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
ha dat is precies de enige beetje redelijke aanpassing die ik ook kon doen had ik inderdaad al gezien ...maar ik wacht de vrije training nog even af denk ik.quote:
quote:
Waarom?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn Hooch kwijlde niet.. alleen als hij gespeeld of gerend had, of als hij gedronken had.. naja, dat was dan water.. maar het lekspoor haalde makkelijk de huiskamer![]()
Gewoon overal oude handdoeken neerplempen.. hadden sowieso 3 honten meestal en doorgaans wat hontenvisite en 3 kads, en dat liep allemaal de hele dag vrij in en uit, zeker in de zomer, dus het was gewoon een beestenhuisZo schoon mogelijk zeg maar.
Ik weet nog steeds niet wat dat voor iets isquote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef drakin het volgende:
Week geleden had ik nog flamkuchen bij de lunch, das pas lekker
ja die gaan best goed dit jaar. Ik gok het er gewoon opquote:Op maandag 28 maart 2022 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha dat is precies de enige beetje redelijke aanpassing die ik ook kon doen had ik inderdaad al gezien ...maar ik wacht de vrije training nog even af denk ik.
waarom niet?quote:
Oehquote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef drakin het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat voor iets is
Ik heb @D. in het vizier...maar die heeft inmiddels wel budget om wat goeie veranderingen te maken dus dat gaat lastig worden vrees ikquote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
ja die gaan best goed dit jaar. Ik gok het er gewoon op![]()
Hoop dat Chuf het even mist, ik moet hem toch nog kunnen lossen
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
Pannenkoek met geitenkaas, spek en harissakruiden
En patat en poffertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die pannenkoek ziet er goddelijk uit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Haha ja. Best knap ook om meteen goed te gokken hoor qua teamquote:Op maandag 28 maart 2022 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb @:D. in het vizier...maar die heeft inmiddels wel budget om wat goeie veranderingen te maken dus dat gaat lastig worden vrees ik
Zon pot met erwten en bonen en geprakte unox worsten zou dat een goedde topping zijn ?quote:
Daar moet je soep van makenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon pot met erwten en bonen en geprakte unox worsten zou dat een goedde topping zijn ?
Ik heb het ook nooit gegeten, maar @Soury is er ook dol op.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat voor iets is
Dat was hij ookquote:Op maandag 28 maart 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En patat en poffertjes![]()
Die pannenkoek ziet er goddelijk uit
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
Pannenkoek met geitenkaas, spek en harissakruiden
Vooral de patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Echt leuk, ik ga eens checken waar in Amsterdam dat goed gemaakt word eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 20:50 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik weer zin in flamkuchen
Ik had hem hier een week geleden, echt leuk eettentje
https://rickkies.nl/
Daar wist ik 1 goed plekje, maar dat was 20 jaar geleden.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ga eens checken waar in Amsterdam dat goed gemaakt word eigenlijk
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
https://overetengesproken.nl/flammkuchen-of-tarte-flambee/
Dat is lekker inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef drakin het volgende:
Lijkt me heerlijk op een pizza, klodder mosterd eropquote:Op maandag 28 maart 2022 20:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon pot met erwten en bonen en geprakte unox worsten zou dat een goedde topping zijn ?
Sue mequote:
Met die geitenkaas en spek is ook ontzettend machtig.......maar wel lekkerquote:Op maandag 28 maart 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was hij ook![]()
Maar ik zat daarna goed vol
Ja, klopt helemaalquote:Op maandag 28 maart 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die geitenkaas en spek is ook ontzettend machtig.......maar wel lekker
Gevonden. Deze tent ken ik en ik zie dat je er prima kunt lunchenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar wist ik 1 goed plekje, maar dat was 20 jaar geleden.
Ksieniks.. gelukkig kan ik geen notes meer lezenquote:
Nu je t zegt....de laatste keer dat ik jou zag was je nog blauwquote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ksieniks.. gelukkig kan ik geen notes meer lezen
Welke notes?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ksieniks.. gelukkig kan ik geen notes meer lezen
Sow, da's wel een tijdje geledenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu je t zegt....de laatste keer dat ik jou zag was je nog blauw
Oh, was een gokje..quote:
Ik ben aan het zoeken of ik die kroeg nog kan vinden, maar daar hadden ze geen flammkuchen, maar wel andere supergoede lunch.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Gevonden. Deze tent ken ik en ik zie dat je er prima kunt lunchenVast goede Flammkuche en een paar soorten
https://nesplein.thelobby.nl/nl/menus
Hoiquote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Even niet tegen mij praten, ik ben bezig met mijn motivatiebrief voor een leuke functie.
Dat moet jezelf wetenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Even niet tegen mij praten, ik ben bezig met mijn motivatiebrief voor een leuke functie.
Nielief.quote:
Make up ur mind broquote:
Succes!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
shit jaquote:Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's wel een tijdje geleden
SHhhtttt1!!1!!EINZquote:
Even checkenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef drakin het volgende:
Het bestaat niet meer, volgens mij zat het waar cafe Schuim nu zit
Mijn FOK! oudjaarscadeau 2020, na 10 jaar modschap, ktnxbyequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja daar fiets ik inderdaad nog wel vaak langs maar kan me niet meer herinneren wat er eerder zatquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn FOK! oudjaarscadeau 2020, na 10 jaar modschap, ktnxbye
in onderling goed overlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
schuimpjesquote:Op maandag 28 maart 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar fiets ik inderdaad nog wel vaak langs maar kan me niet meer herinneren wat er eerder zat
quote:
Ja zoiets, maar dan andersquote:
Iets wat op de 1e verdieping zat. Deze heeft een terras buiten en die andere had mega grote ramen die zomers lekker helemaal open stonden.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar fiets ik inderdaad nog wel vaak langs maar kan me niet meer herinneren wat er eerder zat
Alles wat denkt leiding te moeten gevenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukkig is er in deze chat niet veel moderatie nodig
Inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat denkt leiding te moeten geven
Ik beschouw onze chat ook als een soort vrijhaven we gaan allemaal leuk met elkaar om iedereen doet zijn ding en het gaat primaquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja fijn zoquote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik beschouw onze chat ook als een soort vrijhaven we gaan allemaal leuk met elkaar om iedereen doet zijn ding en het gaat prima
Het is hier nooit anders geweest.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik beschouw onze chat ook als een soort vrijhaven we gaan allemaal leuk met elkaar om iedereen doet zijn ding en het gaat prima
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukkig is er in deze chat niet veel moderatie nodig
Dit is zo van toepassing op dit moment. Blij met deze SC.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Deze SC is blij met jou.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Dit is zo van toepassing op dit moment. Blij met deze SC.
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Veel succes.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het altijd lastig om een sollicitatiebrief te schrijven. Niet te formeel, beetje los, maar toch alles erin zetten wat nodig is.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:57 schreef Prisha het volgende:
Zou Dees nog steeds met haar motivatie bezig zijn
Ik weet er alles van, mijn cv is wel goed maar erg "losbandig" daar ik veel tijdelijke klussen heb gedaan via detachering. Ik werk nu bij een leuk bedrijf direct in dienst.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lastig om een sollicitatiebrief te schrijven. Niet te formeel, beetje los, maar toch alles erin zetten wat nodig is.
Dat is het ook. En met elk bedrijf ook weer anders.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lastig om een sollicitatiebrief te schrijven. Niet te formeel, beetje los, maar toch alles erin zetten wat nodig is.
Fijn dat je bij een leuk bedrijf werkt.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn cv is wel goed maar erg "losbandig" daar ik veel tijdelijke klussen heb gedaan via detachering. Ik werk nu bij een leuk bedrijf direct in dienst.
Ja dat is zo. Een goed uitgewerkte CV is eigenlijk belangrijker dan de brief.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het ook. En met elk bedrijf ook weer anders.
Je moet ook niet teveel in je sollicitatiebrief zetten. Dan laat je nog wat gesprekstof over om tijdens een gesprek toe te lichten.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijn dat je bij een leuk bedrijf werkt.
[..]
Ja dat is zo. Een goed uitgewerkte CV is eigenlijk belangrijker dan de brief.
Ik mag over een tijdje ook weer oefenen, nu al zin inquote:Op maandag 28 maart 2022 22:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sollictiatiebrief naar de president-directeur van NS gestuurd, solliciterend naar de functie van financieel directeur.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel in je sollicitatiebrief zetten. Dan laat je nog wat gesprekstof over om tijdens een gesprek toe te lichten.
Oh.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag over een tijdje ook weer oefenen, nu al zin in
Ik ben heel handig met Excel?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sollictiatiebrief naar de president-directeur van NS gestuurd, solliciterend naar de functie van financieel directeur.
Geachte heer ……,
Hierbij solliciteer ik naar de functie van financieel directeur. Omdat ik mijzelf bijzonder geschikt acht voor deze functie verwacht ik u maandagmorgen om 10:00 in mijn kantoor voor het tekenen van de contracten.
Met vriendelijke groet,
………..
Hij was wel zo sportief om me voor een kop koffie uit te nodigen, maar de baan kon ik vergeten.
Op zoek naar een leuke baan dan, i.t.t. die ik nu hebquote:
Het is volgens mij op dit moment wel een gunstige markt om op zoek te gaan. Hopelijk lukt het snel om een leuke baan te vinden.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zoek naar een leuke baan dan, i.t.t. die ik nu heb
Daarom, en die markt blijft nog wel even zo denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is volgens mij op dit moment wel een gunstige markt om op zoek te gaan. Hopelijk lukt het snel om een leuke baan te vinden.
Laten we haar wat motivatie toesturen!quote:Op maandag 28 maart 2022 22:57 schreef Prisha het volgende:
True, maar dan moet je wel eerst op gesprek kunnen komen n.a.v. de briefquote:Op maandag 28 maart 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel in je sollicitatiebrief zetten. Dan laat je nog wat gesprekstof over om tijdens een gesprek toe te lichten.
Was ook niet hierquote:Op maandag 28 maart 2022 21:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent toch ook getikt als je op dit forum gaat modden
Ik merkte dat ik bij de paar laatste rondes die brieven vaak oversloeg, vond het veel interessanter wat iemand kon. Wat er op de c.v. zelf stond (toen zat ik dus in de werkgever kant).quote:Op maandag 28 maart 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
True, maar dan moet je wel eerst op gesprek kunnen komen n.a.v. de briefZo lastig die balans te vinden vaak
Ik HAAT het schrijven van een motivatiebrief, ben normaal gesproken best goed verbaal, maar klap echt dicht als ik mezelf moet "verkopen" aan een potentiële werkgeverquote:Op maandag 28 maart 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
True, maar dan moet je wel eerst op gesprek kunnen komen n.a.v. de briefZo lastig die balans te vinden vaak
Ja LinkedIn inderdaad. Ik kreeg laatst ook een verzoek of ik wilde reageren op een bepaalde baan.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn huidige baas benaderde mij... gewoon op Linked een goed profiel aanmaken en in je foto dat dingetje zetten dat je available bent, en je hebt binnen no time beet![]()
Of op indeed ofzo.. het wemelt van de banen.
In mijn bizz kun je bijna overal domweg naar binnen lopen voor een baan.. ze hebben allemaal mensen nodig. De markt is momenteel echt geweldig
Ja ok, voor banen als financieel directeur zal het ws iets lastiger zijn, maar er is werk zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt nog wel een beetje aan de baan, maar ja, de tijd is goed.
Directeuren vliegen bij ons ook naar binnen als tamme eenden. Maar ja, in die regionen is wie je kent belangrijker dan wie je bent. Ben nu aan het nadenken over een tof video CV waarin ik helemaal los ga in Adobe Premiere.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ok, voor banen als financieel directeur zal het ws iets lastiger zijn, maar er is werk zat.
Sja, ik had er meerdere in de week.. wel veel recruiters maar dat maakt mij niet uit.. zij krijgen een finders fee ws ofzo, maar er zitten mensen gewoon hele dagen profielen aan banen te matchen op die sites, het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je ergens even boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja LinkedIn inderdaad. Ik kreeg laatst ook een verzoek of ik wilde reageren op een bepaalde baan.
Je eigen persoonlijke videoclipquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Directeuren vliegen bij ons ook naar binnen als tamme eenden. Maar ja, in die regionen is wie je kent belangrijker dan wie je bent. Ben nu aan het nadenken over een tof video CV waarin ik helemaal los ga in Adobe Premiere.
In welke branche zit je?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn huidige baas benaderde mij... gewoon op Linked een goed profiel aanmaken en in je foto dat dingetje zetten dat je available bent, en je hebt binnen no time beet![]()
Of op indeed ofzo.. het wemelt van de banen.
In mijn bizz kun je bijna overal domweg naar binnen lopen voor een baan.. ze hebben allemaal mensen nodig. De markt is momenteel echt geweldig
Deze week kreeg ik er spontaan al drie omdat het duidelijk is dat de GGD 2/3e van hun coronapersoneel eruit gaat gooien. LinkedIn is wat dat betreft wel handigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja LinkedIn inderdaad. Ik kreeg laatst ook een verzoek of ik wilde reageren op een bepaalde baan.
Precies hetzelfde hier. Inderdaad al wat je zegt, dat je dan wel enthousiast moet overkomen om kans te kunnen maken, ook al wil je gewoon een niet-al-te-kutte baan en maandelijks wat geld op je rekening.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik HAAT het schrijven van een motivatiebrief, ben normaal gesproken best goed verbaal, maar klap echt dicht als ik mezelf moet "verkopen" aan een potentiële werkgever![]()
![]()
Helemaal als het een "gewoon" baantje is, en ik het echt alleen voor het geld doe en niet omdat ik het zo'n ontzettend leuk bedrijf vind ofzo
En waar gaat de reis heen?quote:
Hehe, ik ben ehmm.. verticaal transport managerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In welke branche zit je?Ik zoek werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ehmm.. verticaal transport manager
Interessant beroep wel! Imo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Dit was het eindpuntquote:
Tis geen kantoorbaanquote:
Je slaapt in de fietsenkelder van het station?quote:
[..]
Oh dan wil ik je mijn diensten niet eens aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komen ongelukken van
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wel fijn om te horen dat je heelhuids in onze stad bent aangekomenquote:
Hmm, nou heb je me schieuwnierigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dan wil ik je mijn diensten niet eens aanbiedenDaar komen ongelukken van
Als het moet…quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis geen kantoorbaan
[..]
Je slaapt in de fietsenkelder van het station?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat je heelhuids in onze stad bent aangekomen
Been there, done that, maar droog en niet onder nul is primaquote:
Dat moet dan wel een fietsenkelder met een zolder zijn, want die moest Domni laatst leeghalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
Je slaapt in de fietsenkelder van het station?
Zo is hetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Been there, done that, maar droog en niet onder nul is prima
Of, nou ja, ik weet niet eens heelhuids, nu ik het me zo bedenkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat je heelhuids in onze stad bent aangekomen
Ja, ik weet ook nauwelijks iets origineels te schrijven zonder het idee te hebben dat ik gek overkom , dus liever "veilig" , en een cliché brief schrijven, vind het ècht het kutste van solliciterenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Inderdaad al wat je zegt, dat je dan wel enthousiast moet overkomen om kans te kunnen maken, ook al wil je gewoon een niet-al-te-kutte baan en maandelijks wat geld op je rekening.
Maar als je dan weer té fake doet, dan doorzien ze het ook wel weer en dat staat dan ook niet goed
Oh, hmm, kweenie, dat heb ik even gemist denk ik.. ik lees niet allesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een fietsenkelder met een zolder zijn, want die moest Domni laatst leeghalen.
Haha nee snap ik, dit is geen teruglees-SC had ik al begrepenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, hmm, kweenie, dat heb ik even gemist denk ik.. ik lees niet alles
Nee… Maar als ik mijn hoed op zet kan ik voor Freddy Krueger doorgaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of, nou ja, ik weet niet eens heelhuids, nu ik het me zo bedenk
Wel handig voor de meeters van binnenkort dat ze weten wie ze aan gaan treffen:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee… Maar als ik mijn hoed op zet kan ik voor Freddy Krueger doorgaan
Ja in persoon voel je vaak nog wel of het klikt of niet, maar die brief terwijl je ook nog amper wat weet, tjaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nauwelijks iets origineels te schrijven zonder het idee te hebben dat ik gek overkom , dus liever "veilig" , en een cliché brief schrijven, vind het ècht het kutste van solliciteren
Neh, ik ben nieuw op fok.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee snap ik, dit is geen teruglees-SC had ik al begrepenKan me sowieso niet echt herinneren dat ik jou eerder hier heb gezien?
Heb dat zelf iig nooit te horen gekregen, weet ook niet goed of het iets is waar ik blij mee zou zijn of juist meer zou balen ofzo...solliciteren sucks ass iigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja in persoon voel je vaak nog wel of het klikt of niet, maar die brief terwijl je ook nog amper wat weet, tja![]()
Heb vaak genoeg bij solliciteren ook gehoord dat ik "een goede tweede" was. Ben ook benieuwd naar hoeveel sollicitanten ze dat eigenlijk zeggen
Welkom!quote:
Oh ik heb dat een paar keer gehad en collega's van mij zijn er ook bekend mee. Maar op zich voelt het juist kut, want het zegt niks. Je bent het gewoon niet geworden, en voor hetzelfde geld is het een zachthoudertje terwijl ze je stiekem niks vondenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb dat zelf iig nooit te horen gekregen, weet ook niet goed of het iets is waar ik blij mee zou zijn of juist meer zou balen ofzo...solliciteren sucks ass iig![]()
Whatever excuus ze aandragen, het is toch niet wat je wilt horen, dus laat ze dat lekker voor zich houden.. ja of nee is genoeg. Ga er maar vanuit dat het in de meeste gevallen domweg om geld gaat.. Jonger is goedkoper en gaat langer mee. Sim-polquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb dat zelf iig nooit te horen gekregen, weet ook niet goed of het iets is waar ik blij mee zou zijn of juist meer zou balen ofzo...solliciteren sucks ass iig![]()
Ja hoi, is wel even wennen na het Viva-forum, maar volgens mij is het wel OK hierquote:
Opbouwende kritiek is niet de weg vd minste weerstand.. gaan ze echt geen tijd in steken.. misschien hebben ze nog wel 10 kandidaten.. Ik gooi dat echt per direct op de gebakken lucht stapel. De kans is groot dat het een leuke dooddoener is, en doei.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb dat een paar keer gehad en collega's van mij zijn er ook bekend mee. Maar op zich voelt het juist kut, want het zegt niks. Je bent het gewoon niet geworden, en voor hetzelfde geld is het een zachthoudertje terwijl ze je stiekem niks vondenKun je beter iets hebben aan opbouwende kritiek
Hey Enginequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vertaald laat mijn kippen met rust
quote:
Lang niet gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Dot, ook hier?
Goedemorgen iedereen.
Ehh nee, gewoon zonder.quote:
Mogguh Chanel.quote:
Morguh Chanel, hoe is het met Pien?quote:
Wauw, dat is een mooie opnamequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze week kreeg ik er spontaan al drie omdat het duidelijk is dat de GGD 2/3e van hun coronapersoneel eruit gaat gooien. LinkedIn is wat dat betreft wel handig
En dat blijft voorlopig wel nog even doorgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze week kreeg ik er spontaan al drie omdat het duidelijk is dat de GGD 2/3e van hun coronapersoneel eruit gaat gooien. LinkedIn is wat dat betreft wel handig
Nee helaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat ie? Al een datum op je agenda ?
Ja nee, hij is inmiddels af en ligt nu in de week en bij mijn dochter ter controle, ik heb er later vandaag met haar een belafspraak overquote:Op maandag 28 maart 2022 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Werken op grote hoogte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zing je ook?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wordt tijd. Conditie wordt niet beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je snel iets komt te horen.. of hou je het nog wel vol?
Wachten duurt lang. Probeer je elke dag wel een beetje beweging te krijgen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd. Conditie wordt niet beter.
Hou je taai tong.. we verslaan vanavond die Duitsersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wandel drie keer tien minuten per dag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wachten duurt lang. Probeer je elke dag wel een beetje beweging te krijgen?
Dan neem ik aan dat je goede wandelschoenen hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wandel drie keer tien minuten per dag.
Is altijd lastig he maar komt goedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, hij is inmiddels af en ligt nu in de week en bij mijn dochter ter controle, ik heb er later vandaag met haar een belafspraak over![]()
Ik vind het lastig hoor zo'n brief, jezelf positief neerzetten, ik ben er niet goed in, maar denk dat het aardig gelukt is.
Dat is het nadeel van dat lange wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je motivatie ligt in de weekquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, hij is inmiddels af en ligt nu in de week en bij mijn dochter ter controle, ik heb er later vandaag met haar een belafspraak over![]()
Ik vind het lastig hoor zo'n brief, jezelf positief neerzetten, ik ben er niet goed in, maar denk dat het aardig gelukt is.
De viezigheid moet ff losweken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je motivatie ligt in de week![]()
Het is idd. lastig. Succes ermee
Dat klinkt nog niet veel beterquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De viezigheid moet ff losweken.Zeker koffie of wijn gemorst
![]()
De gehele brief ligt in de week, Ik ben er een voorstander van zoiets te schrijven en dan een dagje te laten liggen om het nogmaals te lezen en eventueel aan te passenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je motivatie ligt in de week![]()
Het is idd. lastig. Succes ermee
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gehele brief ligt in de week, Ik ben er een voorstander van zoiets te schrijven en dan een dagje te laten liggen om het nogmaals te lezen en eventueel aan te passen
Dank je!
Bijna goedemiddag alweerquote:
Morgen!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig
Heb je ook een deadline voor wanneer de brief bij de mogelijke werkgever moet zijn?
Veel succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen!De vacature staat nog maar een paar dagen online, maar ik wil zoiets graag zo snel mogelijk geregeld hebben, terwijl ik soms beter even geduld kan hebben.
Las ik nou dat jij binnenkort ook op zoek gaat/moet naar een andere baan?
En zo te zien wil hij daar niet gestoord wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
De schildpad zit weer in de boom!
Dank je wel! Ja dat vind ik ook, anders blijf ik twijfelen en aanpassen. Weg = weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes!Inderdaad juist slim om er zo vroeg mogelijk bij te zijn. Verstandig om op een later moment nog een keer naar de brief te kijken, maar op een gegeven moment is het ook wel een last minder als de brief de deur uit is
Echt zo'n 'shit, betrapt!'-blikquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo te zien wil hij daar niet gestoord worden
Heet jou poes schildpad?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
En als die brief de deur uit is, niet meer nog eens nalezen... Als je onverhoopt dan nog een tikfout ziet, dan zit je helemaal niet lekker meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes!Inderdaad juist slim om er zo vroeg mogelijk bij te zijn. Verstandig om op een later moment nog een keer naar de brief te kijken, maar op een gegeven moment is het ook wel een last minder als de brief de deur uit is
Inderdaad, wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als die brief de deur uit is, niet meer nog eens nalezen... Als je onverhoopt dan nog een tikfout ziet, dan zit je helemaal niet lekker meer.
Lekker afwachten....
Pien viel nog steeds af dus moet veel rust, mocht haar gister dus niet vasthouden...nu vind ik dat zelf wel een beetje TE maar zo is schoondochter nu eenmaal, verder gaat alles goed met ze.quote:
Dat is dus zo'n vervelende eigenschap van mij, dingen te lang laten liggen in de hoop dat ik het nog kan perfectioneren, en dan komt alles op het laatste moment aanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel! Ja dat vind ik ook, anders blijf ik twijfelen en aanpassen. Weg = weg.
Nee, is een schildpadpoesjequote:
O verschil van kraam verzorgster dus. Luna viel ook te snel af en had al een laag geboorte gewicht. Twee dagen om de twee uur voeding ook in de nacht. En dan met bijvoeding en ze begon gelijk aan te komen. We mochten haar gewoon vasthouden. Raar toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pien viel nog steeds af dus moet veel rust, mocht haar gister dus niet vasthouden...nu vind ik dat zelf wel een beetje TE maar zo is schoondochter nu eenmaal, verder gaat alles goed met ze.
O je kan mij alles wijsmaken wat dat betreft. Heb helemaal geen verstand van poezenrassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, is een schildpadpoesje(rood met zwart)
Ah die kende ik niet. Voor mij is het een rood met zwarte poes. Of kat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, is een schildpadpoesje(rood met zwart)
Boskatquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
En soms hebben ze veel reacties en is het handig wanneer je bij de eerste reacties zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel! Ja dat vind ik ook, anders blijf ik twijfelen en aanpassen. Weg = weg.
Stressquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n vervelende eigenschap van mij, dingen te lang laten liggen in de hoop dat ik het nog kan perfectioneren, en dan komt alles op het laatste moment aan
Gefeliciteerd met je verse kleindochter Chanelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pien viel nog steeds af dus moet veel rust, mocht haar gister dus niet vasthouden...nu vind ik dat zelf wel een beetje TE maar zo is schoondochter nu eenmaal, verder gaat alles goed met ze.
quote:
Gefeliciteerd Enginequote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Ik had eind januari een lasproef gedaan en zat sindsdien te wachten op het resultaat. Net gehoord dat het goedgekeurd isbelachelijk dat het zo lang geduurd heeft wel.
Ondertussen ben ik met oefenen verder gegaan voor de volgende lasproef en daar ook wel klaar voor. Vond die eerste best pittig dus blij dat ik nu door kan met de volgende
Wat zonde! Ik denk zelf ook dat het beter is om bij de eerste reacties te zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En soms hebben ze veel reacties en is het handig wanneer je bij de eerste reacties zit.
Het overkwam me eens dat ik een hele leuke vacature zag en ook al bezig was met de brief en ineens zag ik dat de vacature al eerder gesloten was i.v.m. de overweldigende reacties. Maar dan praat ik ook wel over een jaar of 10 geleden.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Ik had eind januari een lasproef gedaan en zat sindsdien te wachten op het resultaat. Net gehoord dat het goedgekeurd isbelachelijk dat het zo lang geduurd heeft wel.
Ondertussen ben ik met oefenen verder gegaan voor de volgende lasproef en daar ook wel klaar voor. Vond die eerste best pittig dus blij dat ik nu door kan met de volgende
Het is wel bijzonder materiaal maar het is voor mij vooral de positie die het moeilijk maakte. Stukje pijp op plaat lassen waarbij je van onder naar boven moet lassen. Eén keer rechts omhoog en een keer links maar daardoor heb je in één oefening alle lasposities gehad en ben je dus ook gecertificeerd om voor dat materiaal vanuit alle posities te lassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Is het bijzonder materiaal of een lastige positie?
Mooi zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder materiaal maar het is voor mij vooral de positie die het moeilijk maakte. Stukje pijp op plaat lassen waarbij je van onder naar boven moet lassen. Eén keer rechts omhoog en een keer links maar daardoor heb je in één oefening alle lasposities gehad en ben je dus ook gecertificeerd om voor dat materiaal vanuit alle posities te lassen.
Dankjequote:
Niets mis met geduld, zeker als je nog niet 100% zeker bent van je brief.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen!De vacature staat nog maar een paar dagen online, maar ik wil zoiets graag zo snel mogelijk geregeld hebben, terwijl ik soms beter even geduld kan hebben.
Las ik nou dat jij binnenkort ook op zoek gaat/moet naar een andere baan?
Ga je naar Alaska?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goedemiddag alweer![]()
Ik ben zojuist geslaagd voor thermokleding, ik had niet verwacht dat het nog te krijgen zou zijn, maar de mevrouw van Hema wist nog een doos uit het magazijn tevoorschijn te halen.
Wat een sgattiequote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je dichter bij huis gaan werken?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met geduld, zeker als je nog niet 100% zeker bent van je brief.
Er schijnen ook momenten te zijn waarop je het beste kan versturen. Maar wel altijd zorgen dat je weer niet te laat bent.
Ik weet nog niet of ik moet zoeken of ga zoeken, maar zoeken zal het worden.
quote:
Dat is 1 van de dingen, maar dat huis moet wel eerst ergens anders staanquote:
Ahaaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
We vieren hier vrijdag dat we 450 jaar geleden bevrijd zijn van de Spanjaarden, veel inwoners gaan jaarlijks op 1 april verkleed als Geus of Spanjaard en ik heb dit jaar ook een Geuzentenue aangeschaft en daar hoort geen jas over, dus gaat er thermokleding onder
Ik werk niet hoog.. naja, metertje of 6, 7..quote:
Als je niet hoog werkt kan je naar beneden springen zonder mogelijk zware schade.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk niet hoog.. naja, metertje of 6, 7..
in dat hokje rechtsonder![]()
[ afbeelding ]
En nee ik zing niet
Woon je in een woonwagen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is 1 van de dingen, maar dat huis moet wel eerst ergens anders staan
En ik heb het echt niet meer naar mijn zin
Ik dacht dat je misschien een soort van Lee Towers was, die zat ooit wel in de kraan. Maar jij bestuurt de kraan dus van 'beneden' af, op mijn werk hebben we een kraan met afstandsbediening, leuk speelgoed voor mannenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee ik zing niet
Je hebt wel cameras op hoogte zo te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee ik zing niet
Kan het huis niet meenemen neequote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woon je in een woonwagen?
Maar als je het niet meer naar je zin hebt moet je inderdaad iets anders zoeken
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee ik zing niet
Jammer is dat eigenlijk he, vooral als je een huis hebt waar je het naar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan het huis niet meenemen nee
En juist, dat gaat ook moeten, na wat ander dingen.
Dus je moet ook verhuizen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan het huis niet meenemen nee
En juist, dat gaat ook moeten, na wat ander dingen.
Huis wel, regio ben ik wel op uitgekekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat eigenlijk he, vooral als je een huis hebt waar je het naar je zin in hebt.
Het zou wel heel handig zijn als.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je moet ook verhuizen?
Moet-dingen zijn meestal niet leuk
Daarom jammer dat je het niet mee kan verhuizen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huis wel, regio ben ik wel op uitgekeken
[..]
Het zou wel heel handig zijn als.
En nee, moeten is vaak niet het leuke uitgangspunt. Aan de andere kant zorgt dat soms wel voor goede verandering.
Waar een deur wordt gesloten gaan en vaak meerdere weer openquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huis wel, regio ben ik wel op uitgekeken
[..]
Het zou wel heel handig zijn als.
En nee, moeten is vaak niet het leuke uitgangspunt. Aan de andere kant zorgt dat soms wel voor goede verandering.
Wijs gesproken Deisyyquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar een deur wordt gesloten gaan en vaak meerdere weer open
Ik zou graag naar diepe zuiden gaan. Daar kijk ik dus nu ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom jammer dat je het niet mee kan verhuizen.
Welke regio zou je graag willen wonen?
Juistquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar een deur wordt gesloten gaan en vaak meerdere weer open
Thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een sgattiePrachtige boom trouwens ook
Dan vliegt er weer een vogel naar binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou graag naar diepe zuiden gaan. Daar kijk ik dus nu ook
[..]
Juist
Laat alleen Sheldon het niet horen
Prachtige boom inderdaad, knip je daar dan ook takken uit met Pasen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Kronkelhazelaar, hebben we ooit van mijn tante overgenomen
Ik heb er ooit ook één in mijn tuin gehad, van een paar Paastakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Kronkelhazelaar, hebben we ooit van mijn tante overgenomen
Die witte is anderhalve meter hoog vanuit de cabine, dat valt nog onder laag dan denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je niet hoog werkt kan je naar beneden springen zonder mogelijk zware schade.
Alles daarboven is hoog
Tegenwoordig heeft bijna elke kraan een afstandsbediening.. zelfs de heul grotequote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien een soort van Lee Towers was, die zat ooit wel in de kraan. Maar jij bestuurt de kraan dus van 'beneden' af, op mijn werk hebben we een kraan met afstandsbediening, leuk speelgoed voor mannen
nee, een rigger in een werkbak met een telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel cameras op hoogte zo te zien
ligt aan de kraan en de configuratie, die witte in theorie maximaal 400 ton, da's een 'kleintje' in die klasse.. de kraan van de afgelopen paar maanden 1200 ton, da's een redelijk bijzonder apparaat. Zijn er maar een paar van in Europa.quote:
Wij mannen houden van groot speelgoed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien een soort van Lee Towers was, die zat ooit wel in de kraan. Maar jij bestuurt de kraan dus van 'beneden' af, op mijn werk hebben we een kraan met afstandsbediening, leuk speelgoed voor mannen
Toen ik in ZO werkte waren ze naast ons pand bezig met een nieuw gebouw en daar ging het toen mis en ramden ze met iets zo bij ons op de verdieping naar binnen ... Was wel ff schrikken, gelukkig geen ongelukken gebeurdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft bijna elke kraan een afstandsbediening.. zelfs de heul grote
[..]
nee, een rigger in een werkbak met een telefoon![]()
Maar er zitten ook vaak camera's op idd.. het is wat lastig om details te zien op 100+ meter hoog of als je ergens achter zit te hengelen
Dat doen we wel eens jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtige boom inderdaad, knip je daar dan ook takken uit met Pasen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen houden van groot speelgoed.
raam open laten staan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik in ZO werkte waren ze naast ons pand bezig met een nieuw gebouw en daar ging het toen mis en ramden ze met iets zo bij ons op de verdieping naar binnen ... Was wel ff schrikken, gelukkig geen ongelukken gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |