En je draagt een benzeen-ring.quote:
We hebben nog steeds de twijfelachtige eer om het duurste brandstofland ter wereld te zijnquote:Op maandag 28 maart 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die is hier weer goedkoper. Maar ook wel flink duur geworden zeg.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik draag stiekum ook dames ondergoed
Waarom stiekum?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben nog steeds de twijfelachtige eer om het duurste brandstofland ter wereld te zijn, in al onze kleinigheid, en als (inmiddels ex-)home town van de Schelp.. je verzint het niet.
Diesel heb ik in Duitsland op 2.65 per liter gezien toen de poep de ventilator raakte.. nu is hij in de ochtend vrij prijzig, en in de middag/avond 2.23 ofzo.. maar ook daar gaan binnenkort de belastingen op brandstoffen omlaag.. van de week bekendgemaakt, alleen zei die slimmerd er geen datum bij
![]()
Scheiss egal sowieso, want ik heb een mooie DKV pas van de baas, dus de Autobahn is nog steeds gewoon planken
Lassiequote:Op maandag 28 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piecequote:Op maandag 28 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé hoi, is dat een uit de klauwen gewassen Lassie in je ui?
Ook primaquote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef drakin het volgende:
Geen groot in de OP
Kon geen plaatje zo snel vinden, dan deze cutie maar
neinquote:Op maandag 28 maart 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Wellicht een nieuwe favo voor Prisha
Ben benieuwd nuquote:
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachtenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
Ha ik heb weer extra geld bij dat F1 gebeuren
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachten
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piece
Meer hier.
En Vuvuzuela'squote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.
Ik heb een hekel aan pizza dozenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een joekel zeg. Was ook gek op pizza dozen zie ik.
Niet geschikt voor mequote:Op maandag 28 maart 2022 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer zit al maanden in mijn hoofd
Was da?quote:
Jij hebt liever de inhoudtquote:Op maandag 28 maart 2022 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan pizza dozen
Prish is niet over te halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Wellicht een nieuwe favo voor Prisha
Een Turner & Hooch Hooch, wat een joekel van een beest.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's Hooch mijn beste mattie éver... may he rest in piece
Meer hier.
Mjah deze ziet er best uit als een pittig baasjequote:
En de quote past bij sollicitaties voor Deesquote:Op maandag 28 maart 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah deze ziet er best uit als een pittig baasje
Ik ben er ook geen liefhebber van hoor.quote:
A wat leuk.quote:
Daarom was ie ook omgedoopt.. toen we hem kregen heette hij Spike, ging echt zoooo niet passen.. Het was een ekte ekte.. kon echt een broer van hem zijn; hij leek erop, en het gedrag was echt krek eender.. gouden beest, echt..quote:Op maandag 28 maart 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Turner & Hooch Hooch, wat een joekel van een beest.
Toch stiekem wat gewisseld.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet zo heel veel, ik moet denk ik een ronde wachten
Liefhebber van pizza’s zekerquote:
quote:
Ik sla ze meestal niet afquote:
Bij jouw Hooch vloog ook het slijm in de rondte als hij met zijn kop schudde?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daarom was ie ook omgedoopt.. toen we hem kregen heette hij Spike, ging echt zoooo niet passen.. Het was een ekte ekte.. kon echt een broer van hem zijn; hij leek erop, en het gedrag was echt krek eender.. gouden beest, echt..
Een ronde schijf deeg met alles wat in de keuken aanwezig erop gooienquote:
Uit de tijd dat je telefoon voor het eerst foto's kon maken met 1.3Mp ofzoquote:
Als ik er al eens eentje eet moet de bodem ook wel knapperig zijn. Maar echt verkikkerd ben ik er niet op.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla ze meestal niet af![]()
Moet wel een beetje een goede zijn, ik houd van knapperige dunne bodems
Nou enquote:Op maandag 28 maart 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou wel van pizza, moet het wel een goede zijn en inderdaad met een dunne bodem en niet met zo'n dikke Domino's of Dr. Oetker deegbal eronder.
Mijn Hooch kwijlde niet.. alleen als hij gespeeld of gerend had, of als hij gedronken had.. naja, dat was dan water.. maar het lekspoor haalde makkelijk de huiskamerquote:Op maandag 28 maart 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jouw Hooch vloog ook het slijm in de rondte als hij met zijn kop schudde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |