Ja, het is totaal niet boeiend, dit geneuzel.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:06 schreef Caland het volgende:
Een heiligverklaring van Louis op basis van een oefenpotje en Raffie die weer aan het bazelen is over hoe de formatie precies genoemd moet worden
Next
Ik hoor Slot erg graag praten, jammer van de rest van de tafelquote:Op zondag 27 maart 2022 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is totaal niet boeiend, dit geneuzel.
Ik vind het niet zo leuk hoe je praat over ONZE Chef Voetbal.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer dumpt NOS Witte Chinees eigenlijk?
Voegt helemaal niets toe en wanneer hij iets zegt klopt het niet...
Ik vond er niks aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:50 schreef Szura het volgende:
Terugkijken waard?
Hoop het wel, want Slotgod.
Genot.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:23 schreef Caland het volgende:
Een uitstekende NAC roast van MarcelGod
@:maxi-mus @:el-stinho
Maar wat kunnen ze bier drinken he?
Ferry de Bont is woedend op twitter en doet een ja maar hulliequote:Op maandag 28 maart 2022 08:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot.
@:lenny_leonard ;
https://nos.nl/video/2422(...)-verkocht-aan-duivel
Las ik net ja. Wat een enorme hypocriet is dat, na Benfica zat ie nog (terecht) te tweeten dat Ajaxfans niet zo moesten piepen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ferry de Bont is woedend op twitter en doet een ja maar hullie
Blijkbaar is humor alleen leuk als het niet over viesdikke Brabanders gaat
quote:Op maandag 28 maart 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ferry de Bont is woedend op twitter en doet een ja maar hullie
Blijkbaar is humor alleen leuk als het niet over viesdikke Brabanders gaat
Heel erg mooi. Dank voor deze mention.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot.
@:lenny_leonard ;
https://nos.nl/video/2422(...)-verkocht-aan-duivel
In Nederland is analyseren een vies woord. Waarom zou je ook kijken hoe het tactisch in elkaar zitquote:Op zondag 24 april 2022 23:11 schreef Caland het volgende:
Op de Franse televisie werd vanavond Feyenoord een uur lang geanalyseerd
Bij studio voetbal hebben ze het over de nieuwe spits van PSV en NEC - Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |