abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 12:53:37 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204250971
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik vind dat beide daarin wat doorschieten. Dat Hamilton elk publiek fantastisch vindt wordt na verloop van tijd natuurlijk lachwekkend. Daarentegen zou Verstappen wel eens wat meer aandacht voor z'n fans mogen hebben. Het is immers behoorlijk bijzonder wat er gebeurt; tribunes die bij diverse races volledige oranje kleuren. Hij zegt er echter vrijwel nooit iets over. Alleen als het hem expliciet gevraagd wordt, wil-ie nog wel zeggen 'dat het natuurlijk heel bijzonder is' of zoiets, maar dan staat-ie er ondertussen bij met een houding van 'eigenlijk kan het me geen reet schelen'.

Dus, als Hamilton nou een beetje meer Verstappen wordt en Verstappen wordt een beetje meer Hamilton, gaan ze er beide op vooruit.
Denk dat Max het vanaf nu ook wel iets meer kan "beleven". Die zat heel erg in zijn focus vorig jaar.
pi_204250982
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:53 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Denk dat Max het vanaf nu ook wel iets meer kan "beleven". Die zat heel erg in zijn focus vorig jaar.
Ik denk niet dat Max daarin gaat veranderen, dat is hoe hij in elkaar zit en hoe hij zo kan presteren.
pi_204250990
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ze worden inderdaad wel langs verschillende meetlatten gelegd, maar wat mij betreft is het goed als tijdens de race van beide kanten duidelijk wordt gezegd hoe er over een bepaalde situatie gedacht wordt, maar dat het na 1x klagen ook klaar is. En achteraf (als de emoties minder zijn) zijn de teksten genuanceerder. En waarbij je ook kritisch naar jezelf kan kijken.

Max had zeker in z'n beginperiode regelmatig "last" van dat 2e waarbij hij ook na de race boos bleef en niet altijd zelfkritisch was, maar hij is daarin volwassen geworden, vind ik, en vorig jaar kwam dat eigenlijk niet meer voor. Terwijl Hamilton tijdens de race regelmatig terugkomt op bepaalde acties van het team en ook achteraf teksten heeft waar je je vraagtekens bij zet.
Max had natuurlijk ook pas nog z'n 'I'm never gonna listen to that again!' momentje... Volgens mij is elke topcoureur een zeurkous wat dat betreft. Dat gold voor Alonso, voor Vettel (blue flag, blue flag!), voor Hamilton en ook wel voor Verstappen. Het moet gewoon perfect gaan, want als het niet perfect gaat presteer je dus niet optimaal.

We worden bovendien ook gestuurd door de regie; die laat alleen berichten horen die men interessant vindt. Misschien is Ocon (willekeurig voorbeeld) ook wel een enorme dramaqueen, maar dat weten we niet, want daar laat de regie nooit iets van horen.
  maandag 28 maart 2022 @ 12:56:48 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204250997
het is ook allemaal niet zo relevant zolang we maar behoorlijke races te zien krijgen want daar gaat het mij toch om
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 12:56:58 #155
416575 crew  Evenstar
pi_204250998
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Max daarin gaat veranderen, dat is hoe hij in elkaar zit en hoe hij zo kan presteren.
Zal nooit helemaal veranderen, is maar goed ook.

Alleen zie ik nu al een verschil met vorig jaar hoor. Hij is echt wel meer relaxed en lijkt net meer open te staan. Dat zal waarschijnlijk ook wel weer veranderen als hij straks aan het einde van seizoen weer nek aan nek aan het strijden is.
  maandag 28 maart 2022 @ 12:58:56 #156
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_204251012
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
THIS IS UNACCEPTABLE!
Absolutely gutted!
Feyenoord!!! * Barça
pi_204251059
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Max had natuurlijk ook pas nog z'n 'I'm never gonna listen to that again!' momentje... Volgens mij is elke topcoureur een zeurkous wat dat betreft. Dat gold voor Alonso, voor Vettel (blue flag, blue flag!), voor Hamilton en ook wel voor Verstappen. Het moet gewoon perfect gaan, want als het niet perfect gaat presteer je dus niet optimaal.

We worden bovendien ook gestuurd door de regie; die laat alleen berichten horen die men interessant vindt. Misschien is Ocon (willekeurig voorbeeld) ook wel een enorme dramaqueen, maar dat weten we niet, want daar laat de regie nooit iets van horen.
Het is ook wel een uitzondering in de sportwereld volgens mij dat we "live" meekrijgen wat er allemaal gezegd wordt, en dit vervolgens ook selectief wordt uitgezonden.
Om vervolgens te worden beoordeeld naar de huidige (verwijfde) westerse maatstaven.

In the heat of the moment wordt er van alles geroepen in de sport, of het nu F1, voetbal, wielrennen of hockey is.
Alleen daar horen we het niet.
Want zeker weten dat Louis berghuis op zijn donder geeft bij een slechte pass.
pi_204251081
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:04 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het is ook wel een uitzondering in de sportwereld volgens mij dat we "live" meekrijgen wat er allemaal gezegd wordt, en dit vervolgens ook selectief wordt uitgezonden.

In the heat of the moment wordt er van alles geroepen in de sport, of het nu F1, voetbal, wielrennen of hockey is.
Dat is inderdaad zeker ook een punt, we horen maar een heel klein deel van wat er gebeurt en we weten ook niet wat teams wel of niet tegenhouden, mischien zit Hamilton iedere race te vloeken en te tieren in de auto tegen de pits, zou zomaar kunnen en mischien zegt Max ook hele andere dingen dan we mogen horen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 13:08:20 #159
416575 crew  Evenstar
pi_204251100
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is inderdaad zeker ook een punt, we horen maar een heel klein deel van wat er gebeurt en we weten ook niet wat teams wel of niet tegenhouden, mischien zit Hamilton iedere race te vloeken en te tieren in de auto tegen de pits, zou zomaar kunnen en mischien zegt Max ook hele andere dingen dan we mogen horen.
Als je boordradio luistert is toch niks gefilterd? Dacht dat dat niet mocht.
pi_204251109
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]
De teams mogen tegenhouden wat ze willen, volgens mij, dat is waarom er een delay is en je geen live radio's hoort.
pi_204251120
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:04 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Om vervolgens te worden beoordeeld naar de huidige (verwijfde) westerse maatstaven.

Ook dat. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar er was onlangs toch een coach in de problemen gekomen hierdoor? Was dat niet bij hockey? Of voetbal? Hoe dan ook; die man schreeuwde aanwijzingen naar een speler, dat werd toevallig opgevangen door een camera (ik geloof dat het stadion leeg was vanwege corona) en toen bleken die aanwijzingen nogal racistisch te zijn tov de tegenstander.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 13:10:18 #162
416575 crew  Evenstar
pi_204251122
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De teams mogen tegenhouden wat ze willen, volgens mij, dat is waarom er een delay is en je geen live radio's hoort.
Ja, maar ik bedoel dat je via F1TV alles live kan meeluisteren (per coureur). Daar zit, naar mijn weten, geen filter/delay op, want het is real time dacht ik.

Weet wel zeker eigenlijk, want ook dingen als "last car aproaching" en "gap" calls zijn gewoon live en zonder delay.

Max zat gisteren de laatste twee ronden constant te vragen om "gap", zodat hij kon inschatten of hij moest verdedigen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 28 maart 2022 @ 13:12:54 #163
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204251139
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Censureert de FIA niet i.p.v. de teams?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 13:13:52 #164
416575 crew  Evenstar
pi_204251146
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Censureert de FIA niet i.p.v. de teams?
Ja, volgens mij wel. Die censureren en vertragen om te voorkomen dat er niet wordt gescholden, want al het andere is gewoon openbaar via F1TV. Heb altijd race op TV en dan op laptop on-board van Max in combinatie met radioverkeer.
pi_204251147
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Jawel, je hoort beslist niet alles. Dat is ook wel logisch, o.a. vanwege tactiek.

Ik heb vorig jaar precies geanalyseerd wat er nou in SA gebeurde, toen Hamilton achterop Verstappen reed: wie wist wat op welk moment. Toen heb ik dus alle boordradio van zowel Verstappen als Hamilton teruggeluisterd. Dan merk je wel dat er hele stukken ontbreken. Je hoort dan bijvoorbeeld een coureur reageren op een vraag van z'n engineer, terwijl je die vraag helemaal niet hebt gehoord.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 13:16:17 #166
416575 crew  Evenstar
pi_204251165
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jawel, je hoort beslist niet alles. Dat is ook wel logisch, o.a. vanwege tactiek.

Ik heb vorig jaar precies geanalyseerd wat er nou in SA gebeurde, toen Hamilton achterop Verstappen reed: wie wist wat op welk moment. Toen heb ik dus alle boordradio van zowel Verstappen als Hamilton teruggeluisterd. Dan merk je wel dat er hele stukken ontbreken. Je hoort dan bijvoorbeeld een coureur reageren op een vraag van z'n engineer, terwijl je die vraag helemaal niet hebt gehoord.
Hmm, volgens mij hoor je wel alles, maar weet durf het niet 100% te beweren. Ga het eens opzoeken.
  maandag 28 maart 2022 @ 13:17:02 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204251170
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hamilton kreeg gisteren nog even een veegje uit de pan over dat moment, hoe het ook kan dus
twitter
pi_204251181
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:16 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hmm, volgens mij hoor je wel alles, maar weet durf het niet 100% te beweren. Ga het eens opzoeken.
Nee, echt niet. Luister de race die ik noem maar eens terug. Als je F1TV hebt kun je daarvan nog steeds de driver cams terugkijken, inclusief 'alle' communicatie. Daar ontbreken dus grote stukken.
pi_204251188
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:13 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, volgens mij wel. Die censureren en vertragen om te voorkomen dat er niet wordt gescholden, want al het andere is gewoon openbaar via F1TV. Heb altijd race op TV en dan op laptop on-board van Max in combinatie met radioverkeer.
En de FIA moet natuurlijk wel alles kunnen meeluisteren, dus het kan niet zo zijn dat de teams zelf al censureren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2022 @ 13:20:27 #170
416575 crew  Evenstar
pi_204251207
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, echt niet. Luister de race die ik noem maar eens terug. Als je F1TV hebt kun je daarvan nog steeds de driver cams terugkijken, inclusief 'alle' communicatie. Daar ontbreken dus grote stukken.
Zal straks eens doen.

Het lijkt mij raar dat ze dingen filteren, want het is real-time. Volgens mij zijn er ook geen verschillende kanalen tussen coureur en engineer.

F1 TV zelf zegt unedited radio.
  maandag 28 maart 2022 @ 13:36:26 #171
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204251350
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat gebeurt in zo'n positie, je wordt een merk en dat merk bezorgt aardig wat mensen een dik belegde boterham en dat geeft flink wat druk om je als persoon binnen een afgeperkt kader te begeven.

Ik ben het overigens niet echt eens dat hij het knokken is verleerd, genoeg voorbeelden van vorig seizoen te zien maar je zag ook dat er fouten inslopen die je in de jaren daarvoor niet zag bij Hamilton.

Even voor de duidelijkheid, ik mag Hamilton niet. Maar goed is hij wel.
Ik vind zijn racecraft onder de maat voor een 7 voudig kampioen. Dat was vorig jaar wel te zien.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  FOK!Fotograaf maandag 28 maart 2022 @ 13:39:48 #172
842 Zorro
Z
pi_204251379
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon jaloezie, natuurlijk :P
Voor mij is het een enorme ergernis wegens de gigantische hypocrisie van dat alles.

Laat Max, of welke coureur dan ook, eens een "niet blank" persoon in dienst nemen die het zelfde doet.
De wereld zou te klein zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf maandag 28 maart 2022 @ 13:42:38 #173
842 Zorro
Z
pi_204251399
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:36 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik vind zijn racecraft onder de maat voor een 7 voudig kampioen. Dat was vorig jaar wel te zien.
Hij is dan ook alleen maar 7 voudig kampioen omdat de auto zo goed was. Kan hij rijden? Natuurlijk wel. Hoort ie in het rijtje met oa Fangio, Stewart, Lauda, Prost, Senna? Bij lange na niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 13:47:26 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204251442
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hamilton kreeg gisteren nog even een veegje uit de pan over dat moment, hoe het ook kan dus
[ twitter ]
Dat incident was Max zijn schuld. Dus die veeg uit de pan zou eigenlijk richting Max moeten zijn
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204251453
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:

[..]
Voor mij is het een enorme ergernis wegens de gigantische hypocrisie van dat alles.

Laat Max, of welke coureur dan ook, eens een "niet blank" persoon in dienst nemen die het zelfde doet.
De wereld zou te klein zijn.
Dit zat ik me net dus ook af te vragen. Maar goed, als Hamilton een gekleurde vrouw had ipv de blonde dolly, dan waren daar weer mensen over gevallen. Zou vooral komen door zijn deugpraat de hele tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')