Streept elkaar een beetje weg, Perez kon Sainz hierdoor bij de herstart ook niet aanvallen voor die 3e plek, al had de wedstrijdleiding dat wel sneller mogen oplossen want het was geen twijfelgeval.quote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ferrari is benadeeld doordat Perez pas na de herstart de plek terug moest geven. Anders had Verstappen ook moeten verdedigen en had het hem de eerste plek kunnen kosten.
RB benadeeld… laat me niet lachen.
Dat was dan ook één van de weinige momenten dat ik hem op het hebben van een persoonlijkheid heb kunnen betrappen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ware aard heeft heel veel mensen afgeschrikt afgelopen seizoen heb ik gemerkt.
THIS IS UNACCEPTABLE!quote:Op zondag 27 maart 2022 23:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Russell zo populair is, ook niet bij de Engelsen zelf. Het is zo'n steriel personage en hij zegt ook nooit echt wat 'ie denkt. Af en toe zie je z'n ware aard naar boven komen en die is niet al te best.
Dus 3 uitvallers voor hem = P13quote:Op maandag 28 maart 2022 08:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij 4 uitvallers wel al achter hem stonden bij de start, dus eigenlijk heeft hij gewoon maximaal gepresteerd!
Dog eats dogquote:Op maandag 28 maart 2022 01:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
2de race van het seizoen en Ferrari gaat nu al over op Mercedes-praktijken. Jammer.
En datzelfde gebeurt nu met Nyck. Die wordt zo geïndoctrineerd dat hij straks niet beter weet. Heel erg jammer. Ik krijg een beetje het idee dat Nyck het koorknaapje is bij de grote Mercedes-kerk.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was dan ook één van de weinige momenten dat ik hem op het hebben van een persoonlijkheid heb kunnen betrappen.
Verder lijkt het bij Russell allemaal erg geregisseerd, met het PR handboek van Mercedes in de hand zeg maar.
Achteraf huilen? Mweh.quote:
je moet maar graag een F1 stoeltje willen, ik zie daar niet zo'n probleem in; wiens brood men eet, diens woord men spreekt.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En datzelfde gebeurt nu met Nyck. Die wordt zo geïndoctrineerd dat hij straks niet beter weet. Heel erg jammer. Ik krijg een beetje het idee dat Nyck het koorknaapje is bij de grote Mercedes-kerk.
Misschien wel. Ik zie gewoon een enorm verschil tussen hem en Max. Max neemt nog steeds geen blad voor de mond, over zijn eigen team of andere teams. En dat zie ik Nyck niet doen, als hij ooit in een F1 auto beland.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet maar graag een F1 stoeltje willen, ik zie daar niet zo'n probleem in; wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
komt in de beste families voor
is toch ook niet te vergelijkenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik zie gewoon een enorm verschil tussen hem en Max. Max neemt nog steeds geen blad voor de mond, over zijn eigen team of andere teams. En dat zie ik Nyck niet doen, als hij ooit in een F1 auto beland.
als journalisten vragen wat je er van vond dan is het niet zo vreemd dat je op die momenten terugkomt, we moeten er ook niet meer van maken dan het isquote:Op maandag 28 maart 2022 09:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Achteraf huilen? Mweh.
Meld het in de race, en dan is het klaar.
Of wil Ferrari dan ook dat ze nog een keer naar die pitlane overschrijdingen kijken, waar Yuki vorig jaar 2x 10 seconden voor kreeg
Plezier in je werk moet je soms vindenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
Zit nu de post race show van F1TV te kijken met Rosanna Tennant en Pietro Fittipaldi.
Die gozer is serieus een kop kleiner dan zij, dus kijkt bijna recht naar bh in.
Dat van die witte lijn is gewoon Max die de event notes eens moet lezen, ipv roeptoeteren wat twitter zegtquote:Op maandag 28 maart 2022 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zag ik ook idd, maar zit daar niet iets van een straf bij? Heb er niks meer over gehoord. Ook niet dat ie 2 maal over de lijn ging zoals Max aangaf. Het voelt alsof er wederom oneerlijk is gehandeld naar RB, dat steekt wel.
Dus niet die witte lijn waar Leclerc over heen ging, maar die stippellijn die schuin over de pit entry loopt van links naar rechts is verboden terrein.quote:16.4 The dotted white line at the Pit Entry and at the Pit Exit identify the track edge line. (red arrows in
the pictures above). No part of the car may cross this line
Hij doet voor m'n gevoel in ieder geval een hoop meer zichtbaar PR werk dan Stoffel.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En datzelfde gebeurt nu met Nyck. Die wordt zo geïndoctrineerd dat hij straks niet beter weet. Heel erg jammer. Ik krijg een beetje het idee dat Nyck het koorknaapje is bij de grote Mercedes-kerk.
Beetje alla Ocon in 2019quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij doet voor m'n gevoel in ieder geval een hoop meer zichtbaar PR werk dan Stoffel.
En je weet ook niet of ze er tijdens de race mogelijk al iets over gezegd hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
als journalisten vragen wat je er van vond dan is het niet zo vreemd dat je op die momenten terugkomt, we moeten er ook niet meer van maken dan het is
Ook dat, ik denk niet dat het een unsafe release was maar het had voor Verstappen niet uitgemaakt omdat die 2e plek wel safe was maar Sainz kwam nu wel achter Perez terecht en dat was dan misschien net niet zo geweest dus het was wel een detail dat invloed had.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En je weet ook niet of ze er tijdens de race mogelijk al iets over gezegd hebben.
Waarom kreeg VER er dan een note voor in de Q?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:21 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mag gewoon, behalve als je naar binnen gaat.
De lucht happer is al anders dus het is geen kopie daarvan. Om nog maar te zwijgen van de andere dingen die anders zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen, het is gewoon de FIA reference auto met een Ferrari-motor achterin
Zit Haas niet in de UK in Banbury en laten ze de auto bouwen door Dallara?quote:Op maandag 28 maart 2022 07:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er werken niet voor niets (voormalige) Ferrari mensen bij Haas in Maranello.
Volgens mij mogen ze allerlei sidepods erop zetten die ze willen.quote:Op maandag 28 maart 2022 07:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Mercedes eigenlijk met de ontwikkel tokens terug kunnen naar het "traditionele" model sidepods?
Of zou juist dat ontwerp ervoor zorgen dat ze nog vooraan rijden tov de andere mercedes teams waardoor het nog steeds een geniale zet is.
Waar zou dat aan liggen, zou dat alleen de E10 zijn of is er in de doorontwikkeling van 2021 naar 2022 iets helemaal mis gegaan?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze allerlei sidepods erop zetten die ze willen.
Dus ook terug naar die can Barcelona.
De motor is gewoon gaar… dat is het probleem.
Als je all-in op glazen kanon gaat om 2021 te winnen, dan is dat niet erg goed voor de verdere ontwikkeling.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar zou dat aan liggen, zou dat alleen de E10 zijn of is er in de doorontwikkeling van 2021 naar 2022 iets helemaal mis gegaan?
Ik heb het dan specifek over de motor, of doel jij daar ook op?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je all-in op glazen kanon gaat om 2021 te winnen, dan is dat niet erg goed voor de verdere ontwikkeling.
Je vraagt je af wat sommige usertjes hier nou eigenlijk willen. Als Verstappen geen blad voor de mond neemt, is dat goed. Als Hamilton zegt wat-ie denkt, dan is dat echter heel erg fout: hij gooit z'n team onder de bus. Edoch, als Russell netjes het Mercedes-verhaal uitdraagt, dan is dan kennelijk ook fout.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik zie gewoon een enorm verschil tussen hem en Max. Max neemt nog steeds geen blad voor de mond, over zijn eigen team of andere teams. En dat zie ik Nyck niet doen, als hij ooit in een F1 auto beland.
Alles aan Hamilton is een act, er zit niets oprechts bij, dat is het verschil. Alles is geregisseerd, kleding, uitspraken, gedrag, om te kotsen.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat sommige usertjes hier nou eigenlijk willen. Als Verstappen geen blad voor de mond neemt, is dat goed. Als Hamilton zegt wat-ie denkt, dan is dat echter heel erg fout: hij gooit z'n team onder de bus. Edoch, als Russell netjes het Mercedes-verhaal uitdraagt, dan is dan kennelijk ook fout.
Dus... wat is het nou? Moeten coureurs zich diplomatiek uitdrukken, of moeten ze ongefilterd kunnen zeggen wat ze denken?
Dus wanneer Hamilton Mercedes 'onder de bus gooit' is dat volgens jou afgesproken werk? Dat is de PR die het team wil?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alles aan Hamilton is een act, er zit niets oprechts bij, dat is het verschil. Alles is geregisseerd, kleding, uitspraken, gedrag, om te kotsen.
Dat was een verzonnen uitspraak van iemand hier. Maar anders ja, ook dat is allemaal afgesproken werk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus wanneer Hamilton Mercedes 'onder de bus gooit' is dat volgens jou afgesproken werk? Dat is de PR die het team wil?
Mensen hebben gewoon een hekel aan Mercedes. Dus alles wat die lui zeggen is fout, maakt niet uit wat het is of wie het zegt.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat sommige usertjes hier nou eigenlijk willen. Als Verstappen geen blad voor de mond neemt, is dat goed. Als Hamilton zegt wat-ie denkt, dan is dat echter heel erg fout: hij gooit z'n team onder de bus. Edoch, als Russell netjes het Mercedes-verhaal uitdraagt, dan is dan kennelijk ook fout.
Dus... wat is het nou? Moeten coureurs zich diplomatiek uitdrukken, of moeten ze ongefilterd kunnen zeggen wat ze denken?
Ze worden inderdaad wel langs verschillende meetlatten gelegd, maar wat mij betreft is het goed als tijdens de race van beide kanten duidelijk wordt gezegd hoe er over een bepaalde situatie gedacht wordt, maar dat het na 1x klagen ook klaar is. En achteraf (als de emoties minder zijn) zijn de teksten genuanceerder. En waarbij je ook kritisch naar jezelf kan kijken.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is in mijn opinie nogal sterk overdreven. Hamilton heeft wel te maken met de Britse pers die nogal laag bij de grond is en moet wel degelijk heel erg op zijn woorden letten en dat doet hij meestal ook. Dat komt wel eens gemaakt over maar jouw insteek vind ik zwaar overdreven.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alles aan Hamilton is een act, er zit niets oprechts bij, dat is het verschil. Alles is geregisseerd, kleding, uitspraken, gedrag, om te kotsen.
Nooit opgevallen dat Max bij een interview over de race praat en Hamilton over het team, de fans en andere zaken die niet race-gerelateerd zijn?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is in mijn opinie nogal sterk overdreven. Hamilton heeft wel te maken met de Britse pers die nogal laag bij de grond is en moet wel degelijk heel erg op zijn woorden letten en dat doet hij meestal ook. Dat komt wel eens gemaakt over maar jouw insteek vind ik zwaar overdreven.
Hamilton is een merk geworden dat zorgvuldig gecultiveerd wordt, de man heeft tig jaar ver voor het veld uit kunnen rijden dankzij een superieure auto, die is het knokken echt verleerd, het pure racen zoals hij dat liet zien in 2009 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is in mijn opinie nogal sterk overdreven. Hamilton heeft wel te maken met de Britse pers die nogal laag bij de grond is en moet wel degelijk heel erg op zijn woorden letten en dat doet hij meestal ook. Dat komt wel eens gemaakt over maar jouw insteek vind ik zwaar overdreven.
Max heeft meer vrijheid, denk ik, ook omdat Max nooit standpunten over maatschappelijke of andere issues inneemt, hij houdt zich eigenlijk alleen met F1 bezig en is behoorlijk recht voor zijn raap, ik waardeer die stijl overigens maar dat valt ook niet goed bij veel mensen dus dezelfde argumentatie over Hamilton hebben anderen over Max.
Ja, dat is wat ik bedoel met mijn opmerking dat Hamilton's uitspraken soms wat gemaakt over komen. Terecht of niet, Hamilton ligt ook onder een vergrootglas en er spelen ook enorme commercieele belangen mee die toch wat anders zijn dan voor RedBull waar een andere filosofie achter zit.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat Max bij een interview over de race praat en Hamilton over het team, de fans en andere zaken die niet race-gerelateerd zijn?
Waar denk je dat "great crowd" vandaan komt? Hij zei het elke race (nu niet meer), standaard PR praatje zonder mening. Pas toen Hubert op Spa crashte schoot hij even uit zijn rol, althans hij leek oprecht te hopen dat het goed zou gaan met die coureur.
blijft gewoon moeilijk vergelijken, de Hamilton aan het begin van z'n F1 carriere was ook veel meer outspoken dan de Hamilton van nuquote:Op maandag 28 maart 2022 12:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat Max bij een interview over de race praat en Hamilton over het team, de fans en andere zaken die niet race-gerelateerd zijn?
Waar denk je dat "great crowd" vandaan komt? Hij zei het elke race (nu niet meer), standaard PR praatje zonder mening. Pas toen Hubert op Spa crashte schoot hij even uit zijn rol, althans hij leek oprecht te hopen dat het goed zou gaan met die coureur.
Ja, dat gebeurt in zo'n positie, je wordt een merk en dat merk bezorgt aardig wat mensen een dik belegde boterham en dat geeft flink wat druk om je als persoon binnen een afgeperkt kader te begeven.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamilton is een merk geworden dat zorgvuldig gecultiveerd wordt, de man heeft tig jaar ver voor het veld uit kunnen rijden dankzij een superieure auto, die is het knokken echt verleerd, het pure racen zoals hij dat liet zien in 2009 bijvoorbeeld.
En hoe daarmee om te gaan zijn ze niet helemaal uit.
Ehm, ja, wat anders?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb het dan specifek over de motor, of doel jij daar ook op?
Ze moeten vooral niet hypocriet zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
HAAS heeft toch zelfs een kantoor in fabriek van Ferrari?quote:Op maandag 28 maart 2022 07:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er werken niet voor niets (voormalige) Ferrari mensen bij Haas in Maranello.
Aan de andere kant, waarom zou jij je daar druk om maken?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze moeten voor niet hypocriet zijn.
Max is altijd hetzelfde. Zegt als zijn team fouten maakt en geeft ook toe als hij het zelf verkloot. Draait er niet omheen. Speelt geen spelletjes.
Dat kan je niet zeggen als het om Lewis gaat. Die draait het altijd zo dat het hem goed uitkomt. Mist zelf box call en dan durft hij wel te zeggen dat hij heeft gemaximaliseerd, maar zijn team niet. Terwijl zijn teamgenoot 5e wordt en hij 10e van de 13.
Ja, maar dat is niet hun primaire lokatie.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
HAAS heeft toch zelfs een kantoor in fabriek van Ferrari?
https://www.motorsport.co(...)ello-office/7959609/
Hij is wel een groot onderdeel van de sport en als fan krijg je er gewoon mee te maken. Ik maak mij er echt niet druk om, maar het is gewoon irritant om te zien. That is allquote:Op maandag 28 maart 2022 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou jij je daar druk om maken?
Dat laatste is gewoon jaloezie, natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij is wel een groot onderdeel van de sport en als fan krijg je er gewoon mee te maken. Ik maak mij er echt niet druk om, maar het is gewoon irritant om te zien. That is all
Net als dat ik heel goed begreep waarom Max gisteren een beetje aan het zeiken was. Hoort er bij, maar is jammer dat het nodig is.
Kan mij ook ergeren aan dat blonde slaafje van Lewis. Constant achter hem aan hobbelen als een pakezel, want meneer kan zelf nog niet eens een flesje drinken vasthouden.
Ik vind dat beide daarin wat doorschieten. Dat Hamilton elk publiek fantastisch vindt wordt na verloop van tijd natuurlijk lachwekkend. Daarentegen zou Verstappen wel eens wat meer aandacht voor z'n fans mogen hebben. Het is immers behoorlijk bijzonder wat er gebeurt; tribunes die bij diverse races volledige oranje kleuren. Hij zegt er echter vrijwel nooit iets over. Alleen als het hem expliciet gevraagd wordt, wil-ie nog wel zeggen 'dat het natuurlijk heel bijzonder is' of zoiets, maar dan staat-ie er ondertussen bij met een houding van 'eigenlijk kan het me geen reet schelen'.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha, nou serieus nietquote:Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon jaloezie, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |