Is dat van Harry Potter?quote:
Geen idee, was de OP van de vorige topicquote:
Yes, dat is van Harry Potterquote:
Correct heer konijn.quote:
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer wasquote:
Wat moet je anders op zo'n dag.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer was
Blijft leukquote:Op zondag 27 maart 2022 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog de hele serie gekeken toen het een weekend slecht weer was
Zekers.quote:
Af en toe pauze nemen om te eten, drinken en family timenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je anders op zo'n dag.
Zekers! Net als The Lord of the Ringsquote:
De lange uitvoering is 2,5 uur per film en dat x 7 films.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe pauze nemen om te eten, drinken en family timen
We zijn toen op vrijdag avond begonnen en de laatste film op maandag avond nog laatste anderhalf uur afgekekenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De lange uitvoering is 2,5 uur per film en dat x 7 films.
Soms hou ik er wel van.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er niet door bij H.P., vage films.
Moet kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn toen op vrijdag avond begonnen en de laatste film op maandag avond nog laatste anderhalf uur afgekeken![]()
Scheelt wel dat we beiden al tig keer de boeken gelezen hebben
Je moet wel een beetje van het fantasy genre houdenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er niet door bij H.P., vage films.
Dat doe ik. LOTR heb ik echt vaak gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje van het fantasy genre houden
Je moet er ook wel van houden. Ik ken wel een paar goede fantasiefilms.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
die heb ik wel 1 keer gezien , maar ook niet mn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |