Ja, maar waarom eigenlijk? Ze kunnen gewoon het daglicht volgen. Dat kan niet altijd en overal, maar dit lijkt me een voorbeeld waar dat wel zou kunnen.quote:https://www.telegraaf.nl/(...)-over-verzetten-klok
"Het kan betekenen dat de liften straks een uur later openen."
Als ik mag kiezen tussen een uur te vroeg wakker worden en tot de wekker een beetje kwakkelen, en goede ononderbroken slaap tot de wekker, dan wint de wekker.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wordt liever gewekt door de wekker?
Idem hier. De wekker gaat toch wel, en volgens mij heeft zo'n beetje de meerderheid wel klokken die automatisch verspringenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Sinds de wekker van mijn telefoon zich automatisch verzet boeit die hele discussie me niet zo veel meer, ik sta toch wel op tijd op!
Wat is er precies zo slecht aan?quote:
Niemand geeft een neuk om de stand van de zon om 12:00. Dus elk argument dat daarop gebaseerd is doe ik af als irrelevant en onzin. Het is bijna een belediging door te denken dat ik dit verhaal niet snap, want ik snap hem gewoon voor de volle 100%.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Speciaal voor @:Nattekat
Volgens Denneman hanteert Nederland de 'verkeerde' standaardtijd. "Kijk je op de kaart, dan zie je dat we net als Portugal dezelfde tijd als Londen zouden moeten hebben. Maar dat is niet het geval. Onze tijd staat gelijk met die van Brussel, Parijs en Berlijn. Dit betekent dat we al een uur 'naast' de tijd leven die we zouden moeten hebben. Stellen we zomertijd in als standaard, dan zou dat betekenen dat we altijd twee uur afwijken van de tijdzone waarin we eigenlijk moeten zitten."
[ afbeelding ]
Denneman: 'Op dit plaatje zie je dat wij 's winters in de tijdzone van Praag leven (UTC+1) en 's zomers zelfs in die van Kiev (UTC+2). Terwijl we, gezien onze geografische ligging, in west Europese tijdzone horen (UTC).
https://www.rtlnieuws.nl/(...)heid-slechter-slapen
Spreek voor jezelf en lees het volledige verhaal over gezondheid in de link.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de stand van de zon om 12:00. Dus elk argument dat daarop gebaseerd is doe ik af als irrelevant en onzin. Het is bijna een belediging door te denken dat ik dit verhaal niet snap, want ik snap hem gewoon voor de volle 100%.
Waarom zou je een uur eerder je nest uit moeten? Of je nou in de winter van 23.00 - 7.00 uur slaapt of in de zomer maakt toch niks uit?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende: [..] Uur eerder nest uit moeten = niet meer uur te vroeg wakker
Als je dat belangrijk had gevonden, had je dat gelinkt in dit topic ipv dat plaatje.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf en lees het volledige verhaal over gezondheid in de link.
Ik beschouw het belang van gezondheid als vanzelfsprekendheid. Je kunt ook je vingers uit je oren halen en afvragen waarom je standpunt zoveel discussie oplevert.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat belangrijk had gevonden, had je dat gelinkt in dit topic ipv dat plaatje.
Je hele argumentatie gaat over een sprookje over 12:00 en de stand van de zon, maar nu op eens had ik moeten weten dat jij het over gezondheid hadquote:Op zondag 27 maart 2022 17:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik beschouw het belang van gezondheid als vanzelfsprekendheid. Je kunt ook je vingers uit je oren halen en afvragen waarom je standpunt zoveel discussie oplevert.
Nu staat mijn verwarming 0 minuten aan iov 0quote:Op zondag 27 maart 2022 17:19 schreef Catatafishh het volgende:
Zeker nu energie voor veel mensen een grote hap uit de portemonnee is, heeft de zomer en wintertijd weer relevantie
Het is jouw sprookje.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hele argumentatie gaat over een sprookje over 12:00 en de stand van de zon, maar nu op eens had ik moeten weten dat jij het over gezondheid had
Het boeit niemand behalve een stel autisten voor wie niets belangrijker is dan een kunstmatige regel. Het is net zo serieus te nemen als mensen die denken zomertijd -> zomer.quote:
Jij denkt dat het gezeik stopt als je besluit om de huidige situatie wel of juist niet aan te passen?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Daar gaan we weer.![]()
Wanneer wordt er eindelijk is de keuze gemaakt, elk jaar weer dat gezeik bij het vooruit en terugzetten van de klok.
![]()
Wetenschap bestempelen als een sprookjequote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hele argumentatie gaat over een sprookje over 12:00 en de stand van de zon, maar nu op eens had ik moeten weten dat jij het over gezondheid had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |