Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.quote:
Ik vermoed ook dat het niet "helpt" dat ik totaal geen neusklachten heb, maar goed, we gaan het zien.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Ik geloof die zelf testen helemaal niet meerquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.
A jij ook al, beterschap, overal om je heen hoor je dat mensen corona hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Hopelijk komt de rust snel weder Donna en gaat alles zijn normale gangetjequote:Op zondag 27 maart 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
Jaa mijn oudste is echt echt toe aan school (nog een paar dagen gelukkig), maar ze is echt vervelend. Ik sta dus op standje overleven de afgelopen dagen.
ALtijd fijn toch, geniet van deze dagquote:Op maandag 28 maart 2022 07:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Zin in deze daggeen speciale reden trouwens
Leuke foto Pinnenmutskequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |