Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook een uur vroeger dan gister
Hey Haagsquote:
ToT!quote:Op zondag 27 maart 2022 11:54 schreef ToT het volgende:
"Autooooo, waar beeeeeeen jeeeeee????"
Mini-ToT zat dat vanmorgen de hele tijd te roepen toen hij door zijn slaapkamerraam keek en niet door had dat onze auto om de hoek geparkeerd staat omdat onze parkeerplaats bezet was.
Ik sliep nog zo lekker.
Zo dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren iets te veel zitten bunkeren, m'n maag stond op knappen!
Mini-ToT aait over mijn buik en geeft er een kusje op!
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ToT!![]()
Hoelaat riep Mini-ToT dat?![]()
Merk gelukkig nu weinig van dat de klok uur vooruit is gegaan
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!quote:
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weerquote:Op zondag 27 maart 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.
Komt morgen allemaal wel goed; we moeten weer om 7 uur opstaan.
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..quote:Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!
De sushi daar is wel ongelooflijk goed. Ik ken slechts 1 ander restaurant waar het zo goed is!
Alleen zat er op sommige soorten ook weer mayonaise!
Het was er echt wel druk, maar verderop in de lente / hartje zomer is het duidelijk nóg drukker. We zij er een tijdje gelede veel te vaak geweest met vrienden die er iedere maand of zo naar toe gingen. Da's echt niet leuk meer!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weer![]()
Was het ook druk daar?
Echt heel lang geleden dat ik daar ben geweest
Dat ziet er prima uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar het was all you can eat, dus verzuipen ze het in die zooi zodat je snel vol zit en veel gaat drinken zodat je nog weer sneller vol zit.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..
Dan heb je nog meer toeristen daar iddquote:Op zondag 27 maart 2022 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was er echt wel druk, maar verderop in de lente / hartje zomer is het duidelijk nóg drukker. We zij er een tijdje gelede veel te vaak geweest met vrienden die er iedere maand of zo naar toe gingen. Da's echt niet leuk meer!
Dit was de eerste keer sinds de geboorte van Mini-ToT dat we er naar toe zijn gegaan.
Wel wat Chinese toeristen en toeristen uit het Midden-Oosten gezien, maar verhoudingsgewijs veel minder dan een aantal jaar geleden nog. Vooral Nederlanders.
Gisteren zijn we er gaan wandelen i.p.v. in zo'n kutbootje rond te varen; veel leuker!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan heb je nog meer toeristen daar iddMwa op den duur heb het ook wel gezien, leuk om gewoon 1 a 2 keer heen te gaan in de lente/zomer periode
Oh lijkt mij wel geinig met zo'n bootjequote:Op zondag 27 maart 2022 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren zijn we er gaan wandelen i.p.v. in zo'n kutbootje rond te varen; veel leuker!
Alleen wilde Mini-ToT dus met zo'n bootje!
De eerste keer is het echt wel leuk!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lijkt mij wel geinig met zo'n bootjeMaar rond lopen ook wel..
Ken je de route zowat met je ogen dicht hahaquote:Op zondag 27 maart 2022 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer is het echt wel leuk!Maar na de zoveelste keer is het echt fucking doodsaai!
Worth itquote:Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef ToT het volgende:
Ben je ff ¤91 wijt voor een schranspartij met z'n tweetjes + bijbehorende peuter.
"Oh kijk, die knopjes van 2 weken geleden zijn inmiddels uitgekomen. Ja mooie bloesems."quote:Op zondag 27 maart 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je de route zowat met je ogen dicht haha
Haha dat inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2022 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh kijk, die knopjes van 2 weken geleden zijn inmiddels uitgekomen. Ja mooie bloesems."
"Oh, de bloesems van afgelopen maand zijn inmiddels weer weg, jeetje...."
Ikzelf zei dat, toen die vrienden ons steeds daar naar toe meenamen en we steeds weer zo'n bootje in gingen!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeiden mensen dat in zo'n bootje?
Wat liefquote:Op zondag 27 maart 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
Hehehe gisteren met dat uit eten; we waren tegelijk met een andere tafel klaar met eten. Allemaal deftige mensen daar aan de die tafel. Een wat oudere deftige dame van die tafel loopt ons voorbij om haar jas te pakken, maar stopt eerst nog glimlachend bij Mini-ToT om hem liefjes wat zachte klopjes op zijn wangetjes te geven!![]()
Mannetje was de hele tijd heerlijk vrolijk en gek bezig, en waarschijnlijk heeft zij hem de hele tijd zitten te observeren.
Wel bijzonder; overal waar we naar toe gaan zijn het juist de deftige mensen die contact met ons zoeken, al dan niet via Mini-ToT z'n malle fratsen!
Echt wel!quote:
Gek is dat eigenlijk he!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Afgelopen keer in ons favoriete restaurantje ging hij zo naar een andere tafel om daar met de kinderen mee te spelen, keer daarvoor in dat zelfde restaurant raakten we aan de klets met ook zeer keurige mensen die hem bewonderden, enz.
Het zijn juist de Schultenbräu-drinkende types die afkeurend zitten te kijken als hij weer eens wat grappigs zit te doen.
Haha ja nou we kleden ons wel altijd netjes als we ergens naar toe gaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk he!Jullie vallen dus onder de keurige mensen
Ja dat weet ik haast wel zekerquote:Op zondag 27 maart 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou we kleden ons wel altijd netjes als we ergens naar toe gaan.
Maar ik denk ook dat het je houding is die mensen aanspreekt of juist afstoot.
jij was met een filipina tochquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
Hoeveel heb je er onderweg naar huis bezwangerdquote:Op zondag 27 maart 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes, jullie kunnen jullie dochters weer veilig naar buiten laten. Ik ben weer thuis en kom waarschijnlijk de rest van de dag niet verder mijn huis uit dan ons tegelstoep tuintje!
Zeker 450quote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er onderweg naar huis bezwangerd
Ik had 40-45 verwachtquote:
Dat is voor een konijntje echt veel te weinigquote:
Heb ik je nou gemist onderweg?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes, jullie kunnen jullie dochters weer veilig naar buiten laten. Ik ben weer thuis en kom waarschijnlijk de rest van de dag niet verder mijn huis uit dan ons tegelstoep tuintje!
Blijkbaarquote:Op zondag 27 maart 2022 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ik je nou gemist onderweg?![]()
Volgende ronde nieuwe kansenquote:
Ik moet belasting nog doen, maar dat had ik op de planning staan voor morgen.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
hm slechts 225 belasting betalen. Valt mee
Minder dan 0.001% van je jaarsalaris. Best primaquote:Op zondag 27 maart 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
hm slechts 225 belasting betalen. Valt mee
Max gaat SCHROEIENquote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet belasting nog doen, maar dat had ik op de planning staan voor morgen.
Vandaag eerst even vrolijk afsluiten met wederom een Ferrari 1-2 overwinning![]()
Al halen ze een miljoen miljard Neweys binnen, ze zullen nooit op een legale manier op kunnen tegen de genialiteit van Ferrariquote:
Redbull is sneller op deze baan, gaat heel spannend wordenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al halen ze een miljoen miljard Neweys binnen, ze zullen nooit op een legale manier op kunnen tegen de genialiteit van Ferrari
Daarom staat Max ook op plaats 4, omdat hij een snellere wagen heeftquote:Op zondag 27 maart 2022 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Redbull is sneller op deze baan, gaat heel spannend worden
Mja voor mij was 't voornamelijk even DigiD'en wat er voor me ingevuld is door de regelneefquote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet belasting nog doen, maar dat had ik op de planning staan voor morgen.
Vandaag eerst even vrolijk afsluiten met wederom een Ferrari 1-2 overwinning![]()
Maakte fouten in zijn run, Perez op 1 dus je verhaal gaat niet helemaal opquote:Op zondag 27 maart 2022 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom staat Max ook op plaats 4, omdat hij een snellere wagen heeft
Charlie en Carlos hadden ook fouten in hun laatste run.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maakte fouten in zijn run, Perez op 1 dus je verhaal gaat niet helemaal op
Ze lopen bijna gelijk met een miniem voordeel voor Redbull, vooral sector 2 en 3, gaat heel interessant wordenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Charlie en Carlos hadden ook fouten in hun laatste run.
Achja, we gaan het over een dik uur zien hoe dik Ferarri gaat winnenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze lopen bijna gelijk met een miniem voordeel voor Redbull, vooral sector 2 en 3, gaat heel interessant worden
Okequote:Op zondag 27 maart 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, we gaan het over een dik uur zien hoe dik Ferarri gaat winnen
Bedankt voor je interpretatie, doen we niets mee.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
Alhoewel ik echt hoop op een ijzersterke Max
Die hem die eerste bocht al op 1 heeft.
Ben ik bang dat Rabbit er meer verstand van heeft dan heel veeel F1 posters
Maar omdat hij ook keihard Ferrari fan is
Kan het ook zijn dat hij een rode bril op heeft
In het geval van Ferrari heb ik altijd een rode bril opquote:Op zondag 27 maart 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
Alhoewel ik echt hoop op een ijzersterke Max
Die hem die eerste bocht al op 1 heeft.
Ben ik bang dat Rabbit er meer verstand van heeft dan heel veeel F1 posters
Maar omdat hij ook keihard Ferrari fan is
Kan het ook zijn dat hij een rode bril op heeft
in F1 moet je wel oppassen met posts die negatief uitpakken voor Max.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, we gaan het over een dik uur zien hoe dik Ferarri gaat winnen
Beetje zelfde als negerseks als TT?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
in F1 moet je wel oppassen met posts die negatief uitpakken voor Max.
Daar kunnen ze er niet zo goed tegen.
Daarom post ik daar nooit meer.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook halloquote:Op zondag 27 maart 2022 17:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je interpretatie, doen we niets mee.
In F1 hier op FOK! zitten de beste stuurlui aan walquote:Op zondag 27 maart 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook hallo
Vind jou ook lief
Maar een Rabbit heeft er daadwerkelijk verstand
Itt de vele users in F1 die denken te weten er verstand van te hebben
Ik zie geen Perez geen race winnenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het geval van Ferrari heb ik altijd een rode bril op![]()
Max had gister schijnbaar last van de rode banden die hij niet goed aan het werk kreeg en het leek erop dat dat icm wat frustratie wellicht hem tijd heeft gekost. In de race zal het denk ik beter gaan als hij naar een andere band gaat al zal het wel lastig worden om langs de Ferrari's te komen.
Wat ik van Perez moet verwachten weet ik eigenlijk niet. Hij heeft nog nooit echt in deze situatie gezeten. Bahrein 2020 was een totaal andere situatie waarin hij strategisch een gigantisch voordeel had tov de rest. Wel benieuwd naar hoe hij het er vanaf gaat brengen!
Onze Max,quote:Op zondag 27 maart 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij Hamie schijnt het met een aantal setup veranderingen te maken te hebben volgens het team die ze tijdens de quali weer terug hebben gezet. Geen idee of dat de echte reden was want volgens sommige analyses op joetoebe leek het ook op 'gewone' rijdersfouten als je zijn snelste ronde naast die van Russel zette in Q1.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie geen Perez geen race winnen
En al die muppets die nu al roepen .. zie nu wel perez is beter .. tja
Wel genoten van hami die echt even de weg kwijt leek, maar goed als een Russel wel bovenin kan eindigen moet hij dit ook kunnen
Lijkt me
Ja wat is er eigenlijk zo kut aan?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
We gaan het zo zien
Via het geweldig slechte viaplay
Het zijn en blijven Hollanders die zich de hele uitzending lang helemaal rot fappen op Maxquote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is er eigenlijk zo kut aan?Ik zie er wel meer mensen over klagen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Beeldkwaliteit is rukquote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is er eigenlijk zo kut aan?Ik zie er wel meer mensen over klagen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Heb je nu al eens gekeken danquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn en blijven Hollanders die zich de hele uitzending lang helemaal rot fappen op Max
Nee, maar ik verwacht eigenlijk niet veel meer dan dat ze bij ziggo dedenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nu al eens gekeken dan
Via viaplay
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht eigenlijk niet veel meer dan dat ze bij ziggo deden![]()
Ik kijk het natuurlijk via SkySports![]()
Jezus, die is wel heel erg zuur dat hij het niet heeft gemaakt in de F1quote:Op zondag 27 maart 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
Gisteren waren ze grapjes aan het maken terwijl mick nog in de auto zat.. was het allemaal erg grappig en 52g impact. Tja Christijan was zelf ook gewoon uitgestapt en niks aan de hand
En 52g op een stratencircuit was heel wat anders als 52g op Silverstonequote:Op zondag 27 maart 2022 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, die is wel heel erg zuur dat hij het niet heeft gemaakt in de F1
In welk opzicht bedoelde hij dat?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En 52g op een stratencircuit was heel wat anders als 52g op Silverstone
Dat het van Max wel mee vielquote:Op zondag 27 maart 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht bedoelde hij dat?
Enige waarin ik me kan voorstellen dat het anders is, is dat als op Silverstone de muren net zo dichtbij hadden gestaan als op Jedda de klap voor Max nog harder was geweest
Laat Chrissie dan maar eens met 52g een muur in klappen, kijken of hij dan nog dezelfde mening uit zijn bek kan krijgenquote:
Ik heb net zoveel verstand van F1 als van F2 tot en met F12. Ha!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook hallo
Vind jou ook lief
Maar een Rabbit heeft er daadwerkelijk verstand
Itt de vele users in F1 die denken te weten er verstand van te hebben
Oppassen dat je geen pijl in je knie krijgt.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:08 schreef dud0r het volgende:
Gaan jullie lekker de F1 kijken. Dan ga ik naar Elder Dragon Hijinks kijken
Wat is dat nu weer?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:08 schreef dud0r het volgende:
Gaan jullie lekker de F1 kijken. Dan ga ik naar Elder Dragon Hijinks kijken
De beste ben ikquote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In F1 hier op FOK! zitten de beste stuurlui aan wal
Ander spelquote:Op zondag 27 maart 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen pijl in je knie krijgt.
Commander gameplayquote:
Dit dusquote:
Iedereen was aan het kijken hoe een illegale wagen aan het winnen was in de F1quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen was aan het kijken hoe een illegale wagen aan het winnen was in de F1
Terechte winnaarquote:Op zondag 27 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen was aan het kijken hoe een illegale wagen aan het winnen was in de F1
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee Max heeft echt terecht gewonnen heb je helemaal gelijk in
Kloptquote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
Oké ik stop wel met jullie bij te scholen over autosport, stiekem weten ik toch wel dat jullie gelijk heb.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik wil hem wel "een ontbijtje" brengen, hoor, de volgende ochtend😅
Max weer een overwinning altijd fijnquote:Op zondag 27 maart 2022 20:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
het kan slechter, en het kan beter. en daar?
Je klaagt zelfs in je post!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max weer een overwinning altijd fijn
Salar heeft BB gewonnen
De zon scheen vandaag
Mwahhh mag niet klagen
Ja heb het zondagnacht gezien. Mooi dat een man zo zijn emotie durft te tonen op tvquote:Op zondag 27 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max weer een overwinning altijd fijn
Salar heeft BB gewonnen
De zon scheen vandaag
Mwahhh mag niet klagen
Leuke ventquote:Op zondag 27 maart 2022 20:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja heb het zondagnacht gezien. Mooi dat een man zo zijn emotie durft te tonen op tv
Ik lees net online dat de wagen van Max illegaal is bevonden en hij 450 seconden bij zijn tijd krijgt opgeteldquote:Op zondag 27 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat Max geen leclerc![]()
Max Max Max![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lees net online dat de wagen van Max illegaal is bevonden en hij 450 seconden bij zijn tijd krijgt opgeteld
Ja, maar zei peter niet tot snel"? De casting was dit jaar veel beter. Nu nog wat meer kijken naar de australische versie, qua spellen. Maar dan wel met livestreamsquote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke vent
Jammer dat het alweer af is
Denk ook dat ze toch wat meer divers qua leeftijd moeten gaan ..quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, maar zei peter niet tot snel"? De casting was dit jaar veel beter. Nu nog wat meer kijken naar de australische versie, qua spellen. Maar dan wel met livestreams
Nou dat maakt me niet uit, dat jonge groepje zorgde wel voor leven, op Nawel na, dan. Al zou het voor BB beter zijn, als het weer eind augustus begint, aan het begin van het tv seizoen, en niet mid season, als iedereen weer een kijkroutine heeftquote:Op zondag 27 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ook dat ze toch wat meer divers qua leeftijd moeten gaan ..
Teveel jong spul
Meer verschil in leeftijd geeft meer frictie en daar kijken we voor hèquote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou dat maakt me niet uit, dat jonge groepje zorgde wel voor leven, op Nawel na, dan. Al zou het voor BB beter zijn, als het weer eind augustus begint, aan het begin van het tv seizoen, en niet mid season, als iedereen weer een kijkroutine heeft
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer verschil in leeftijd geeft meer frictie en daar kijken we voor hè
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
True. Jammer dat er geen australische versie word uitgezondenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel leuk inderdaad om te kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
True. Jammer dat er geen australische versie word uitgezonden
Heb de uitzendingen niet gevolgdquote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel leuk inderdaad om te kijken
Maar mis daar wel de livestreams
Zoals je in NL hebt kunnen zien manipuleren ze dat het een lieve lust is .. en krijg je geen eerlijk beeld
Jaquote:Op zondag 27 maart 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ah weer een COSser die naar hier gehaald is![]()
Jup, maar wel een lieve cosser. If i may say so😇quote:Op zondag 27 maart 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ah weer een COSser die naar hier gehaald is![]()
Een (B)engeltjequote:Op zondag 27 maart 2022 21:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup, maar wel een lieve cosser. If i may say so😇
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ben net Rivella, een beetje gek, maar wel lekker😉
ijn er dan ook niet lieve COSsers?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup, maar wel een lieve cosser. If i may say so😇
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
Z
[..]
ijn er dan ook niet lieve COSsers?![]()
Vast wel🤣quote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
Z
[..]
Greys sowiesoquote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
Z
[..]
Maar dat ligt aan het feit dat je een vrouw bent, niet aan dat je een COSser bentquote:
Dat s ook wel weer waarquote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan het feit dat je een vrouw bent, niet aan dat je een COSser bent
Greys niet lief? Honney we don't share that opinnion🤣 Greys is de moeder van de COSS. Een van de liefste.. wat mij betreft zou ze een betere mod zijn dan een bepaald modje die nooit iets zegt, en tijdens de laatste COSS dag ineens van zich laat horen🤣quote:
@greysbones is een verschrikkelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Greys niet lief? Honney we don't share that opinnion🤣 Greys is de moeder van de COSS. Een van de liefste.. wat mij betreft zou ze een betere mod zijn dan een bepaald modje die nooit iets zegt, en tijdens de laatste COSS dag ineens van zich laat horen🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. persoon!
wil geen nudes delen enzo.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:greysbones is een verschrikkelijkHaha moet dat dan, om lief gevonden te worden?🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. persoon!
wil geen nudes delen enzo.
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha moet dat dan, om lief gevonden te worden?🤣🤣
Gewerkt, gesport en autosport gekekenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewerkt, gesport en autosport gekeken
hey jijquote:
Zal ze eens proberen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
Nieuwe verslaving:
https://www.ah.nl/product(...)-dunne-speltcrackers
Hallo kapot glaasjequote:
Ik denk dat iedereen aan de koffie zit. Jij ook een bakkie?quote:
Nee dank je. Ik drink geen koffie. Ik zit aan het waterquote:Op maandag 28 maart 2022 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan de koffie zit. Jij ook een bakkie?
Gewoon water uit de kraan? Of Spa rood, met bubbels...quote:Op maandag 28 maart 2022 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik drink geen koffie. Ik zit aan het water
Gewoon kraanwater. Bubbel water vind ik niet lekker.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon water uit de kraan? Of Spa rood, met bubbels...
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Greys niet lief? Honney we don't share that opinnion🤣 Greys is de moeder van de COSS. Een van de liefste.. wat mij betreft zou ze een betere mod zijn dan een bepaald modje die nooit iets zegt, en tijdens de laatste COSS dag ineens van zich laat horen🤣
Even wat rustiger aan qua fokquote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys.Wat ben je laat vandaag, druk?
Nee, wel werken. Maarja het is vrij rustig momenteel.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even wat rustiger aan qua fok
En ja voorjaar
Dus lekker in de tuin bezig enzo
En jij vrij vandaag?
Aah dus je zit met 2 laptopjes voor je neus?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wel werken. Maarja het is vrij rustig momenteel.
Ja. Nouja, de werklaptop en mijn normale desktop.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dus je zit met 2 laptopjes voor je neus?
Goed bezigquote:Op maandag 28 maart 2022 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Nouja, de werklaptop en mijn normale desktop.
Best moeilijk als je ook nog eens thuis werkt lijkt mequote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, werk en privé wel zoveel mogelijk scheiden.
Werk en privé lopen wel behoorlijk in elkaar over ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best moeilijk als je ook nog eens thuis werkt lijkt me
Staat idd niet meer bij de indexquote:Op maandag 28 maart 2022 12:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemiddag wou iets posten in de cos en hij is foetsie
Zie MEDquote:Op maandag 28 maart 2022 12:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemiddag wou iets posten in de cos en hij is foetsie
Dat is het nadeel van thuis werken lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werk en privé lopen wel behoorlijk in elkaar over ja.
Dank je welquote:Op maandag 28 maart 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat idd niet meer bij de index
Welkom Gerrie
Ben benieuwd of er nog een komt. Of misschien iets vernieuwends zou ook leuk zijnquote:Op maandag 28 maart 2022 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgend jaar is er vast weer een nieuwe BB.
FOK! is meer dan alleen BB hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:52 schreef suzi1 het volgende:
maak nie uit. vind wel weer een ander/oud/nieuw stekje. in de tuin bijv
Dat is waar, menig concept is al geprobeerd.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog een komt. Of misschien iets vernieuwends zou ook leuk zijn
Oke okequote:Op maandag 28 maart 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben niet dom he, ik typ nu toch hier
Ja van de bus tot nietsquote:Op maandag 28 maart 2022 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar, menig concept is al geprobeerd.
Hey Amaquote:
Ik ben nog geen 1 keer in al m'n jaren FOK! in BB geweestquote:
Oja, de bus, dat is ook al geweest. gouden kooi, utopia... Tsja.quote:
En daarmee wil ik u mijn konijnlijke felicitaties brengen!quote:Op maandag 28 maart 2022 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1 keer in al m'n jaren FOK! in BB geweest
En dan ineens kom je erachter dat je moderator van het BB forum bent gemaaktquote:Op maandag 28 maart 2022 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1 keer in al m'n jaren FOK! in BB geweest
Neuh zo gaat dat hier nietquote:Op maandag 28 maart 2022 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan ineens kom je erachter dat je moderator van het BB forum bent gemaakt
goed idee!quote:Op maandag 28 maart 2022 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan ineens kom je erachter dat je moderator van het BB forum bent gemaakt
Mag nu wel ja. Geen probleem mee.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeps. Sorry dud0r - ik heb mensen op een idee gebracht.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag nu wel ja. Geen probleem mee.
[..]
mijn fles is net weer gevuld dus dat hoeft niet maar je mag wel een chocolaatje voor me halenquote:Op maandag 28 maart 2022 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Kan ik je een water aanbieden, als goedmakertje? 🥛 Of thee?
Da's goed.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn fles is net weer gevuld dus dat hoeft niet maar je mag wel een chocolaatje voor me halen
die schijnt hier al een goede 3,5/4 uurquote:
Dat is wel beter ja, hier dus sinds een uur ongeveer.. was ook best frisjes..quote:Op maandag 28 maart 2022 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
die schijnt hier al een goede 3,5/4 uur
quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Druk met het verwerken van alle FB denk ik.
En meer dan dat gaan we er hier niet over zeggen. Dit is geen spuwtopic en dat gaan we er ook niet van maken.quote:
Dan ga je maar naar FBquote:Op maandag 28 maart 2022 15:46 schreef suzi1 het volgende:
waar is het spuwtopic, ik zit nml vol met spuw
En ik zeg dat we dat nu niet gaan doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:47 schreef suzi1 het volgende:
zie nu dat we in viva zitten. hier mochten we altijd spuwen hoor
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:07 schreef suzi1 het volgende:
en een vent heb ik ook ja.
wat dacht jij dan, dat ik hier een beetje alleen zit te wonen
ik heb ook een leven
quote:
Ben de maandag door gekomen, dat is toch t belangrijkstequote:
Gelukkig maar! Het zou een lieflijke doodzonde zijn geweest als je vandaag niet was doorgekomenquote:Op maandag 28 maart 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben de maandag door gekomen, dat is toch t belangrijkste
Ja toch.. was gewoon een totale ramp geweest..quote:Op maandag 28 maart 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Het zou een lieflijke doodzonde zijn geweest als je vandaag niet was doorgekomen
Die ramp was ik niet teboven gekomenquote:Op maandag 28 maart 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch.. was gewoon een totale ramp geweest..
En jij de maandag goed doorgekomen?
Denk veel mensen niet..quote:Op maandag 28 maart 2022 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ramp was ik niet teboven gekomen![]()
Ik heb het lekker rustig gehad. Vrij vandaag en geen muis in huis dus niemand die aan mijn kop loopt te zeiken![]()
Heerlijk zulke dagjesquote:Op maandag 28 maart 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet..
Ah dat is ook wel lekker even lekker een dagje alleen in huis
Denk dat muis ook wel geniet van die dagjes, als zij alleen thuis isquote:
anders zit ze de hele dag met een hopsend konijnquote:Op maandag 28 maart 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat muis ook wel geniet van die dagjes, als zij alleen thuis is
Dat is ook best irritant idd..quote:Op maandag 28 maart 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders zit ze de hele dag met een hopsend konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |