Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook een uur vroeger dan gister
Hey Haagsquote:
ToT!quote:Op zondag 27 maart 2022 11:54 schreef ToT het volgende:
"Autooooo, waar beeeeeeen jeeeeee????"
Mini-ToT zat dat vanmorgen de hele tijd te roepen toen hij door zijn slaapkamerraam keek en niet door had dat onze auto om de hoek geparkeerd staat omdat onze parkeerplaats bezet was.
Ik sliep nog zo lekker.
Zo dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren iets te veel zitten bunkeren, m'n maag stond op knappen!
Mini-ToT aait over mijn buik en geeft er een kusje op!
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ToT!![]()
Hoelaat riep Mini-ToT dat?![]()
Merk gelukkig nu weinig van dat de klok uur vooruit is gegaan
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!quote:
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weerquote:Op zondag 27 maart 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.
Komt morgen allemaal wel goed; we moeten weer om 7 uur opstaan.
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..quote:Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!
De sushi daar is wel ongelooflijk goed. Ik ken slechts 1 ander restaurant waar het zo goed is!
Alleen zat er op sommige soorten ook weer mayonaise!
Het was er echt wel druk, maar verderop in de lente / hartje zomer is het duidelijk nóg drukker. We zij er een tijdje gelede veel te vaak geweest met vrienden die er iedere maand of zo naar toe gingen. Da's echt niet leuk meer!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weer![]()
Was het ook druk daar?
Echt heel lang geleden dat ik daar ben geweest
Dat ziet er prima uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar het was all you can eat, dus verzuipen ze het in die zooi zodat je snel vol zit en veel gaat drinken zodat je nog weer sneller vol zit.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..
Dan heb je nog meer toeristen daar iddquote:Op zondag 27 maart 2022 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was er echt wel druk, maar verderop in de lente / hartje zomer is het duidelijk nóg drukker. We zij er een tijdje gelede veel te vaak geweest met vrienden die er iedere maand of zo naar toe gingen. Da's echt niet leuk meer!
Dit was de eerste keer sinds de geboorte van Mini-ToT dat we er naar toe zijn gegaan.
Wel wat Chinese toeristen en toeristen uit het Midden-Oosten gezien, maar verhoudingsgewijs veel minder dan een aantal jaar geleden nog. Vooral Nederlanders.
Gisteren zijn we er gaan wandelen i.p.v. in zo'n kutbootje rond te varen; veel leuker!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan heb je nog meer toeristen daar iddMwa op den duur heb het ook wel gezien, leuk om gewoon 1 a 2 keer heen te gaan in de lente/zomer periode
Oh lijkt mij wel geinig met zo'n bootjequote:Op zondag 27 maart 2022 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren zijn we er gaan wandelen i.p.v. in zo'n kutbootje rond te varen; veel leuker!
Alleen wilde Mini-ToT dus met zo'n bootje!
De eerste keer is het echt wel leuk!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lijkt mij wel geinig met zo'n bootjeMaar rond lopen ook wel..
Ken je de route zowat met je ogen dicht hahaquote:Op zondag 27 maart 2022 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer is het echt wel leuk!Maar na de zoveelste keer is het echt fucking doodsaai!
Worth itquote:Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef ToT het volgende:
Ben je ff ¤91 wijt voor een schranspartij met z'n tweetjes + bijbehorende peuter.
"Oh kijk, die knopjes van 2 weken geleden zijn inmiddels uitgekomen. Ja mooie bloesems."quote:Op zondag 27 maart 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je de route zowat met je ogen dicht haha
Haha dat inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2022 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh kijk, die knopjes van 2 weken geleden zijn inmiddels uitgekomen. Ja mooie bloesems."
"Oh, de bloesems van afgelopen maand zijn inmiddels weer weg, jeetje...."
Ikzelf zei dat, toen die vrienden ons steeds daar naar toe meenamen en we steeds weer zo'n bootje in gingen!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeiden mensen dat in zo'n bootje?
Wat liefquote:Op zondag 27 maart 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
Hehehe gisteren met dat uit eten; we waren tegelijk met een andere tafel klaar met eten. Allemaal deftige mensen daar aan de die tafel. Een wat oudere deftige dame van die tafel loopt ons voorbij om haar jas te pakken, maar stopt eerst nog glimlachend bij Mini-ToT om hem liefjes wat zachte klopjes op zijn wangetjes te geven!![]()
Mannetje was de hele tijd heerlijk vrolijk en gek bezig, en waarschijnlijk heeft zij hem de hele tijd zitten te observeren.
Wel bijzonder; overal waar we naar toe gaan zijn het juist de deftige mensen die contact met ons zoeken, al dan niet via Mini-ToT z'n malle fratsen!
Echt wel!quote:
Gek is dat eigenlijk he!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Afgelopen keer in ons favoriete restaurantje ging hij zo naar een andere tafel om daar met de kinderen mee te spelen, keer daarvoor in dat zelfde restaurant raakten we aan de klets met ook zeer keurige mensen die hem bewonderden, enz.
Het zijn juist de Schultenbräu-drinkende types die afkeurend zitten te kijken als hij weer eens wat grappigs zit te doen.
Haha ja nou we kleden ons wel altijd netjes als we ergens naar toe gaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk he!Jullie vallen dus onder de keurige mensen
Ja dat weet ik haast wel zekerquote:Op zondag 27 maart 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou we kleden ons wel altijd netjes als we ergens naar toe gaan.
Maar ik denk ook dat het je houding is die mensen aanspreekt of juist afstoot.
jij was met een filipina tochquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |