Die was niet blij gisteren.quote:
Werken is toch overrated.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag alleen ff een nieuwe gasmeter op zouden hangen. Kleine misrekening, hele gasleiding tussen hoofdleiding en huis moest ook vervangen. Halve dag de voordeur open, groot gat bij de voordeur en hoop kabaal verder is alles klaar.
Nu nog wachten op de elektricien die straks nog even een slimme meter komt plaatsen.
Werktechnisch niet de meest productieve dag vandaag
"MAAR WE MOETEN VAN HET GAS AF!"quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag alleen ff een nieuwe gasmeter op zouden hangen. Kleine misrekening, hele gasleiding tussen hoofdleiding en huis moest ook vervangen. Halve dag de voordeur open, groot gat bij de voordeur en hoop kabaal verder is alles klaar.
Nu nog wachten op de elektricien die straks nog even een slimme meter komt plaatsen.
Werktechnisch niet de meest productieve dag vandaag
De nieuwe leiding is er op ingericht om ook waterstof aan te kunnen. En verder zeg ik, fuck die Groningers, pompen met die handelquote:
Waterstofquote:Op maandag 28 maart 2022 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De nieuwe leiding is er op ingericht om ook waterstof aan te kunnen. En verder zeg ik, fuck die Groningers, pompen met die handel
Sodomquote:
1 keer vegen en 't gesmeer zit aan je vingersquote:
Heul niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 keer vegen en 't gesmeer zit aan je vingers
Dan ben ik oprecht blij voor je. Bij mij gaat 't mis met dat toiletpapier :$quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:54 schreef Modus het volgende:
Ja welke doe jij dan.
Inb4 met bloemetjes en dik als keukenrol.
Ja deze is toch ook van de Appie.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Meestal gewoon van de appie of aldi en dan de 3 laags. Als ik de decadente huisvrouw wil uithangen, ga ik zelfs voor de 4 laags
Die van jou is van Poplaquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die van jou is van Popla
Ik bedoelde appie huismerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 's heerlijk, mja te elite voor een armoedige dkut :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mijn bips krijgt alleen het bestequote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die 's heerlijk, mja te elite voor een armoedige dkut :$
Terecht, natuurlijkquote:
Zooo, die heb ik lang niet gezienquote:
Ik kan ze best aanraden om uit te breiden, naar bijvoorbeeld nova scotia's. Nog meer fluffquote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daarom is het zo zacht. Maar dan ook alleen van labradorpuppies
Wij ook, uit zo'n voordeelpak met 40 rollen van de bouwmarkt, dan kunnen wij sloebers het ook betalen.quote:
*noteert*quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij ook, uit zo'n voordeelpak met 40 rollen van de bouwmarkt, dan kunnen wij sloebers het ook betalen.
Sorry to hear that manquote:Op maandag 28 maart 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Afscheid genomen van m'n favoriete Frenchie. Geen idee wanneer ik haar weer ga zien. I has a sad now
Week van binnen nuquote:
* Dqod Schenkt een glas whisky voor Barb inquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod Schenkt een glas whisky voor Barb in
quote:
Sometimes it sucks, ey?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
I don't like it when ppl have it rough.
Hoort erbij, maar niet leuk
Sometimes it really does.quote:
Komt goed. Ik weet dat we elkaar weer gaan zien. Gewoon 1 van de downsides van in het buitenland wonen en je meeste vrienden zijn ook buitenlanders. It just hurt sometimesquote:Op maandag 28 maart 2022 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sometimes it really does.
Hopelijk komen er gauw weer mooiere tijden voor je, Barbjon.
En zet die fles aan je lippen. Ff slechte invloed, maar soms mag ik dat zijn :$
Np e-broquote:Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed. Ik weet dat we elkaar weer gaan zien. Gewoon 1 van de downsides van in het buitenland wonen en je meeste vrienden zijn ook buitenlanders. It just hurt sometimes
Thank you
Bonne nuitquote:Op maandag 28 maart 2022 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Np e-bro
Wel bedje in nu. Dus welterusten alvast jongen![]()
Moet ik hem weer even pakken?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dus dit slechte weer is jouw schuld?
Dat zijn wispelturige besmettingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:09 schreef Faxie het volgende:
Ow hoewel
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=zuidwest
Dat het ook maar wegblijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:37 schreef Faxie het volgende:
Ow de sneeuw lijkt al weer weg gegaan te zijn uit de voorspellingen
Zo staat Dqod nu onder de douche denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. De rioolreinigingsmensen zijn onderweg. Hopelijk daarna weer douchen in eigen huis
Ik kan jou ook eigenlijk niet zo goed voor me zien met baardquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:11 schreef rival het volgende:
Not to beard.
Maar die keuze wordt voor mij gemaakt hoor
Nu nog niet. Eerst ff de badkamer goed schoonmaken. Wanneer ik klaar ben met lui zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo staat Dqod nu onder de douche denk ik.
Wel zo verstandigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu nog niet. Eerst ff de badkamer goed schoonmaken. Wanneer ik klaar ben met lui zijn
Wees blij dat dat je bespaard blijftquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan jou ook eigenlijk niet zo goed voor me zien met baard
Is het zo ernstig dan?quote:
Mannelijke Rapunzel.quote:
Misschien hebben ze wel een rol voor je in GI-Jane 2quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die haaruitval na zwangerschap is ook echt no joke trouwens
Voor mijn gevoel hou ik geen haar meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een rol voor je in GI-Jane 2
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Er zijn ergere manieren om te stervenquote:
Ach ja heb ik mijn tondeuse ook niet meer nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wordt je ook sneller kaal
Vast wel. Maar ook wel leukere. Sugar rush icm oprispingen is ook niet allesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn ergere manieren om te sterven
Gewoon fruit eten!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ook wel leukere. Sugar rush icm oprispingen is ook niet alles
Daar had ik geen behoefte aan vanwege de sterke behoefte aan koekjesquote:
Ze waren dus echt nog koud?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een doos bevroren aardbeien leeggegeten, en daarna bevroren oprispingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |