Ik ben hier door geshockeerd. Heeft Tumberto echt een kritische vraag gesteld?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Op één hoop
Ronald de Boer is ambassadeur van het WK Voetbal in Qatar en werd gisteren door Humberto Tan, de invaller van Eva Jinek, met het aantal gevallen doden geconfronteerd. “Daar wil ik verder niet op ingaan. Dat is het ene woord tegen het ander”, aldus de gevallen voetbalheld.
Hij vervolgt: “Ik zeg: het is allemaal op één hoop gegooid in die tijd. Van een lerares tot een schoonmaker tot iemand die op de bouw werkt. Allemaal op één hoop. Daar zijn die nummers van gemaakt.”
Totale onzin
Humberto: “Maar die cijfers… Die 6.000 mensen die zijn overleden door de bouw van de stadions, die cijfers kloppen niet zeg jij?”
Ronald: “Dat is echt totale onzin. Ze hebben alle mensen in die tien jaar tijd op één hoop gegooid. Ze geven het gevoel dat mensen gewoon van de hitte van dat stadion af vallen. Nee, er zijn gewoon mensen bijvoorbeeld ehhh.. Een leraar of iemand die in een hotel werkt. Ja, hen kan ook wat overkomen. Dat is allemaal op één hoop gegooid.”
Wat vindt hij van de leider van Qatar? “Dat is een man met een goed hart.”
@:DeeBee
quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Op één hoop
Ronald de Boer is ambassadeur van het WK Voetbal in Qatar en werd gisteren door Humberto Tan, de invaller van Eva Jinek, met het aantal gevallen doden geconfronteerd. “Daar wil ik verder niet op ingaan. Dat is het ene woord tegen het ander”, aldus de gevallen voetbalheld.
Hij vervolgt: “Ik zeg: het is allemaal op één hoop gegooid in die tijd. Van een lerares tot een schoonmaker tot iemand die op de bouw werkt. Allemaal op één hoop. Daar zijn die nummers van gemaakt.”
Totale onzin
Humberto: “Maar die cijfers… Die 6.000 mensen die zijn overleden door de bouw van de stadions, die cijfers kloppen niet zeg jij?”
Ronald: “Dat is echt totale onzin. Ze hebben alle mensen in die tien jaar tijd op één hoop gegooid. Ze geven het gevoel dat mensen gewoon van de hitte van dat stadion af vallen. Nee, er zijn gewoon mensen bijvoorbeeld ehhh.. Een leraar of iemand die in een hotel werkt. Ja, hen kan ook wat overkomen. Dat is allemaal op één hoop gegooid.”
Wat vindt hij van de leider van Qatar? “Dat is een man met een goed hart.”
@:DeeBee
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij denken dat Zelensky ons goed gezind is, maar denk eens na: hij wil ons een derde wereldoorlog inrommelen, de vrijwilligers uit Europa die daar komen vechten, worden met slecht materieel op pad gestuurd of krijgen meteen bij binnenkomst al een zak over het hoofd en een geweer op hun kop. Hij weet ook heel goed dat sancties ons als land zelf zullen verzwakken, daar heeft ie het niet over.
Max heeft verloren afgelopen weekend?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:13 schreef franklop het volgende:
Nattekrant heeft ook weer een meltdown gehad zie ik
Gaat wel over autootje rijden ja. Race in Vegas die hij, verrassenderwijs, op voorhand al afserveerd. Want past niet in zijn straatjequote:Op donderdag 31 maart 2022 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max heeft verloren afgelopen weekend?
Hou die idioot alsjeblieft in F1quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:13 schreef franklop het volgende:
Nattekrant heeft ook weer een meltdown gehad zie ik
Blijft ook een enorm klein kindquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat wel over autootje rijden ja. Race in Vegas die hij, verrassenderwijs, op voorhand al afserveerd. Want past niet in zijn straatje
Dan zullen ze Froome niet tonen helaas.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het gaat On Your Bike heten schijnbaar...
Wielco vindt dit geen leuke grap.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het gaat On Your Bike heten schijnbaar...
Ach, het weer. Ook (bijna) exact een jaar geleden:quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was exact een jaar geleden.
quote:April
Het warme einde van maart kende geen voortzetting in april. Blokkerende hogedrukgebieden boven de Atlantische Oceaan zorgden voor een diepe noordelijke stroming waardoor van oorsprong arctische (zeer koude) lucht uit de poolstreken onze omgeving kon bereiken. Vanaf 5 april vielen er talrijke sneeuw- en hagelbuien, in de kustgebieden soms met zware windstoten. De temperaturen lagen (ver) onder normaal en op de 6e bleef het kwik zelfs steken op circa 5 °C. In de nacht en vroege ochtend bleven de hagel en sneeuw plaatselijk even liggen bij temperaturen rond het vriespunt.
Na de passage van een lagedrukgebied op de 9e kregen we opnieuw met koude lucht en winterse buien te maken. Vanaf 13 april werd het geleidelijk droger en minder koud, door het koude zeewater bleven de temperaturen in het noorden achter. In de nacht vroor het licht en vormde zich plaatselijk (dichte) mist. Na de passage van een zwakke storing op 19 en 20 april werd het zonnig en droog maar bleven we in de koude lucht, totdat er 27 april warmere lucht vanaf het Europese continent binnenstroomde en op de 28e in het zuidoosten de enige warme dag van de maand werd geregistreerd. De maand eindigde weer nat en koud, met maxima rond de 10 °C.
[...]
Sneeuw op 7 april en 7 mei
Winterse neerslag kwam in alle maanden voor maar het meest opvallend was de sneeuwval op 7 april met in het zuidoosten een kortdurend sneeuwdek van 2-5 cm, in de Limburgse heuvels zelfs meer dan 10 cm. Op 7 mei werd het in Brabant even wit, hetgeen sinds 1935 (17 mei) niet meer zo laat is voorgekomen.
https://www.knmi.nl/neder(...)erzichten/2021/lente
Thomas Hogeling, Simon Teutemans. Ik heb zo geen zin in de nieuwe generatie eigengeilers.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Thomas nu zelfs te zien op de MSM @:el-stinho @:maxi-mus
[ twitter ]
Thomas hoort niet in dat rijtje. Goede gozer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thomas Hogeling, Simon Teutemans. Ik heb zo geen zin in de nieuwe generatie eigengeilers.
Ook zo'n schijtlol typetje als Ferry de Bont die niet kan incasseren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thomas hoort niet in dat rijtje. Goede gozer.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Psychische problemen? Ook helemaal niet willekeurig.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob die een stramme hamster krijgt van willekeurige twitteraars met psychische problemen, geen leuke rubriek.
Onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook zo'n schijtlol typetje als Ferry de Bont die niet kan incasseren.
Die Owen was echt helemaal koekoek en die Thomas Ringeling lijkt me ook niet het meest stabiele type.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Psychische problemen? Ook helemaal niet willekeurig.
Heeft gewoon elke week een satirische column in de VK.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Owen was echt helemaal koekoek en die Thomas Ringeling lijkt me ook niet het meest stabiele type.
Dus het slaat wel ergens op.
Maar is hij ook een meester van de satire?quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft gewoon elke week een satirische column in de VK.
Ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar is hij ook een meester van de satire?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom ben ik er eigenlijk over begonnen. Fijne avond!
Genot. Ik had al kaarten voor alle wedstrijden van NL.quote:
Zeker na de opmerkingen van Van Gaal kunnen we de nederlaag al opschrijven!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genot. Ik had al kaarten voor alle wedstrijden van NL.
Inb4 discutabele arbitrage en puntverlies overigens.
Iemand met verstand zou dit gedaan laten hebben door The Jummu'ah, met zijn prachtige album Iftar Hours.quote:
Meer mensen als de Amnesty-man gisteren bij de lotingshow van de NOS graag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Geef me likes, GEEF me lijks. Wat een vermoeiende man.
[ twitter ]
Zekerquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Is maandagochtend om een uur of 10:00 een acceptabel tijdstip om de BBQ aan te steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |