Onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook zo'n schijtlol typetje als Ferry de Bont die niet kan incasseren.
Die Owen was echt helemaal koekoek en die Thomas Ringeling lijkt me ook niet het meest stabiele type.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Psychische problemen? Ook helemaal niet willekeurig.
Heeft gewoon elke week een satirische column in de VK.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Owen was echt helemaal koekoek en die Thomas Ringeling lijkt me ook niet het meest stabiele type.
Dus het slaat wel ergens op.
Maar is hij ook een meester van de satire?quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft gewoon elke week een satirische column in de VK.
Ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar is hij ook een meester van de satire?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom ben ik er eigenlijk over begonnen. Fijne avond!
Genot. Ik had al kaarten voor alle wedstrijden van NL.quote:
Zeker na de opmerkingen van Van Gaal kunnen we de nederlaag al opschrijven!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genot. Ik had al kaarten voor alle wedstrijden van NL.
Inb4 discutabele arbitrage en puntverlies overigens.
Iemand met verstand zou dit gedaan laten hebben door The Jummu'ah, met zijn prachtige album Iftar Hours.quote:
Meer mensen als de Amnesty-man gisteren bij de lotingshow van de NOS graag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Geef me likes, GEEF me lijks. Wat een vermoeiende man.
[ twitter ]
Zekerquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Is maandagochtend om een uur of 10:00 een acceptabel tijdstip om de BBQ aan te steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |