De kijk van de wielerjournalisten op Afrika is net als de koers zelf rechtstreeks geïmporteerd vanuit koloniaal België.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf lekker ergeren en ben dit gaan kijken, begint het gelijk met het HAHAHA-commentaar van Herbert
Mensen die acts opvoeren zijn vermoeiend.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Zouden jullie kunnen werken onder zo’n neuroot?
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Out of characterquote:Op maandag 28 maart 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van dat stukje plint tussen zijn benen?
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.
Ze willen blijkbaar nu wat verdiepende voetbalstukjes erbij hebben lees ik, maar ik kijk er eigenlijk nooit. Vind het een enorm hoog knip en plak gehalte inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?
Bij Nu zetten ze natuurlijk de beste spelers op de beste positie.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.
Nujij is een bijzondere rubriek.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?
Die hoofdredacteur is vaak te gast bij het mediaforum op radio1, wat een charismaloze "zeg maar"-hakkelaar is dat.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar nu wat verdiepende voetbalstukjes erbij hebben lees ik, maar ik kijk er eigenlijk nooit. Vind het een enorm hoog knip en plak gehalte inderdaad.
Erger dan dat stuk met Wilfried de Jong over God is dood en die domme opmerking over Colbrelli, waar Koffieplanter het over had?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag Inside over Bini was de pijnlijkste rubriek tot nu toe.
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erger dan dat stuk met Wilfried de Jong over God is dood en die domme opmerking over Colbrelli, waar Koffieplanter het over had?
Wel bijzonder om te roepen, terwijl je Laporte ook niet kentquote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.
Eigenlijk ook weer geen verrassende teksten, voor iemand die zogezegd iedere koers kijkt weet Johan echt letterlijk niets.
Alsnog chanant. Maar al die donkere jongens kunnen toch zo hard rennen waarom dan niet fietsen xD
Alsof Johan ooit van Laporte had gehoordquote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.
Eigenlijk ook weer geen verrassende teksten, voor iemand die zogezegd iedere koers kijkt weet Johan echt letterlijk niets.
Alsnog chanant. Maar al die donkere jongens kunnen toch zo hard rennen waarom dan niet fietsen xD
Wellicht ooit in een bid war geëindigd in de FPCL?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Johan ooit van Laporte had gehoord
Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |