Nederland oh Nederland jij bent een kampioenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:39 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, VVD aidsbeleid. Dat wereldrecord inkomensongelijkheid KOMT er!
Want dan kan ik inkomensongelijkheid nog niet een gevaar voor een gezonde samenleving vinden? Het is niet alsof ik hier naartoe ben verhuisd omdat ik niet in belasting geloof. En als expat snap ik heus dat globalisme een ver van m'n bed show is voor een hoop mensen die er niet van profiteren en dat hierom die 'tHeY ToOk Ur JoBs' retoriek zo populair is in NL bij een deel van de bevolking...quote:Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de man die voor het geld naar Qatar is vertrokken.
Rustig aan Ronald.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Want dan kan ik inkomensongelijkheid nog niet een gevaar voor een gezonde samenleving vinden? Het is niet alsof ik hier naartoe ben verhuisd omdat ik niet in belasting geloof. En als expat snap ik heus dat globalisme een ver van m'n bed show is voor een hoop mensen die er niet van profiteren en dat hierom die 'tHeY ToOk Ur JoBs' retoriek zo populair is in NL bij een deel van de bevolking...
Ik streef er best naar om bij de 1% te horen, maar dat kan ook met minder spreiding van inkomen voor de hele onderliggende bevolking. Het slaat nergens op dat de 1% nu 50-80+% van de rijkdom meepakt, dat kan ook 5-8% zijn.
Overigens zou ik het niemand aanraden om voor het geld hiernaartoe te verhuizen, dan ben je binnen een jaar weer terug thuis.
quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig aan Ronald.
Een VVD-bash is altijd terecht, maar alsnog is het gewoon een lollige post omdat in Qatar alle Nepalezen voor drie stuivers per dag op de loonlijst staan, hoezo inkomensongelijkheid?
Kan het artikel niet lezen, maar gaan ze alle megastallen tegen de vlakte gooien?quote:Landelijk Brabant gaat er heel anders uitzien: ‘Vergelijkbaar met wederopbouw na de oorlog’
https://www.ed.nl/brabant(...)t&utm_medium=twitter
Ja, daarom moeten we vanaf nu alles op alles zetten om dit scenario in Nederland te voorkomen!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig aan Ronald.
Een VVD-bash is altijd terecht, maar alsnog is het gewoon een lollige post omdat in Qatar alle Nepalezen voor drie stuivers per dag op de loonlijst staan, hoezo inkomensongelijkheid?
Dit is wel erg chanant ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier associeer jij je dus mee. @:Slobeend Zo’n onbeschaafde bal die zijn eigen fouten afreageert op een lieve conducteur.
Nu valt het kwartje pas: DeeBee = DB = De Boer!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig aan Ronald.
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje pas: DeeBee = DB = De Boer!
Dit is wat Twitter als aansluitende tweet suggereert:quote:Op maandag 28 maart 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Jeetje @:rellende_rotscholier
. “Dan komt er zó’n ongelooflijke drift in mij naar boven die ik eigenlijk walgelijk vind, want je weet op dat moment: deze man wil nu gewoon zijn gezag op ons gaan uitoefenen, dat is gewoon zijn hobby.”quote:Op maandag 28 maart 2022 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier associeer jij je dus mee. @:Slobeend Zo’n onbeschaafde bal die zijn eigen fouten afreageert op een lieve conducteur.
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het wel flauw dat Ronald altijd gedemoniseerd wordt, vanwege het geld scheppen in de zandbak. Als ik bijvoorbeeld pandjesbaas zou kunnen worden, zou ik het ook niet latenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje pas: DeeBee = DB = De Boer!
Vreemde take bob.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel flauw dat Ronald altijd gedemoniseerd wordt, vanwege het geld scheppen in de zandbak. Als ik bijvoorbeeld pandjesbaas zou kunnen worden, zou ik het ook niet latenUiteraard wel als ethische pandjesbaas.
Zou je ook ethisch ambassadeur van Qatar worden?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel flauw dat Ronald altijd gedemoniseerd wordt, vanwege het geld scheppen in de zandbak. Als ik bijvoorbeeld pandjesbaas zou kunnen worden, zou ik het ook niet latenUiteraard wel als ethische pandjesbaas.
Bob zou daar nog geld voor geven.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou je ook ethisch ambassadeur van Qatar worden?
Als er door mij geen mensen dood gaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou je ook ethisch ambassadeur van Qatar worden?
Ik wilde mezelf lekker ergeren en ben dit gaan kijken, begint het gelijk met het HAHAHA-commentaar van Herbertquote:Op maandag 28 maart 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dat laatste is waarschijnlijk een onmogelijke combinatiequote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kijk van de wielerjournalisten op Afrika is net als de koers zelf rechtstreeks geïmporteerd vanuit koloniaal België.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf lekker ergeren en ben dit gaan kijken, begint het gelijk met het HAHAHA-commentaar van Herbert
Mensen die acts opvoeren zijn vermoeiend.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Zouden jullie kunnen werken onder zo’n neuroot?
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Out of characterquote:Op maandag 28 maart 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van dat stukje plint tussen zijn benen?
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.
Ze willen blijkbaar nu wat verdiepende voetbalstukjes erbij hebben lees ik, maar ik kijk er eigenlijk nooit. Vind het een enorm hoog knip en plak gehalte inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?
Bij Nu zetten ze natuurlijk de beste spelers op de beste positie.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stukje hebben ze juist losgekoppeld, dat zal een reden hebben.
Nujij is een bijzondere rubriek.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu.nl lijkt me sowieso een verschrikkelijke werkgever. Gaan die ooit verder dan de oppervlakte?
Die hoofdredacteur is vaak te gast bij het mediaforum op radio1, wat een charismaloze "zeg maar"-hakkelaar is dat.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar nu wat verdiepende voetbalstukjes erbij hebben lees ik, maar ik kijk er eigenlijk nooit. Vind het een enorm hoog knip en plak gehalte inderdaad.
Erger dan dat stuk met Wilfried de Jong over God is dood en die domme opmerking over Colbrelli, waar Koffieplanter het over had?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag Inside over Bini was de pijnlijkste rubriek tot nu toe.
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erger dan dat stuk met Wilfried de Jong over God is dood en die domme opmerking over Colbrelli, waar Koffieplanter het over had?
Wel bijzonder om te roepen, terwijl je Laporte ook niet kentquote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.
Eigenlijk ook weer geen verrassende teksten, voor iemand die zogezegd iedere koers kijkt weet Johan echt letterlijk niets.
Alsnog chanant. Maar al die donkere jongens kunnen toch zo hard rennen waarom dan niet fietsen xD
Alsof Johan ooit van Laporte had gehoordquote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Johan had nog nooit van die zwarte jongen gehoord en hield tot op een paar minuten van de finish totaal geen rekening met hem. Hij fietste lekker mee, maar die Fransoos van Jumbo zou wel even winnen.
Eigenlijk ook weer geen verrassende teksten, voor iemand die zogezegd iedere koers kijkt weet Johan echt letterlijk niets.
Alsnog chanant. Maar al die donkere jongens kunnen toch zo hard rennen waarom dan niet fietsen xD
Wellicht ooit in een bid war geëindigd in de FPCL?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Johan ooit van Laporte had gehoord
Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |