Ja je hebt gelijk. Het is echt vréselijk. Hoop dat ze dit een plekje kan geven.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zegt die dat ook tegen een kerel die bijvoorbeeld Bottas goed vindt? Nee natuurlijk niet.
Pit lane entry hoorde ik ergensquote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
waarom kan Verstappen mogelijk een straf krijgen?
Moet de laptime dan niet gewoon gedelete worden?quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan me dat hele "incident" niet herinnerenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet de laptime dan niet gewoon gedelete worden?
Het enige wat ik mij kan herinneren is dat er "Incident involving car number 1 (Verstappen)" boven in beeld stond.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me dat hele "incident" niet herinneren
zou dit geweest moeten zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 10:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij kan herinneren is dat er "Incident involving car number 1 (Verstappen)" boven in beeld stond.
Er is verder niets over een onderzoek in de officiele documenten terug te vinden, laat staan sancties.
Wel dat Ricciardo 3 plekken straf heeft gekregen voor het ophouden van Ocon.
Was noted. Oftewel gezien maar behoeft verder geen actie. Ging omtrent die actie waar hij een tikkeltje ongelukkig in de weg reed van Leclerc.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij kan herinneren is dat er "Incident involving car number 1 (Verstappen)" boven in beeld stond.
Er is verder niets over een onderzoek in de officiele documenten terug te vinden, laat staan sancties.
Wel dat Ricciardo 3 plekken straf heeft gekregen voor het ophouden van Ocon.
Lach er maar om, zo begint het negen van de tien keer.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is echt vréselijk. Hoop dat ze dit een plekje kan geven.
Dat zal toch wel vaker voorkomen?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Leclerc niet finisht en Sainz wordt 2e of 3e, dan zal Sainz waarschijnlijk de WDC leiden zonder ooit een race gewonnen te hebben!
Mja, je wilt niet weten wat er in Zandvoort allemaal half-af was ten tijde van de race vorig jaar.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef damsco het volgende:
Ik zag op reddit een foto dat ze een half afgebouwd flatgebouw achter een digitale Aramco reclamezuil hebben geplaatst. Is het de bedoeling dat hier in toekomstige gp’s homos vanaf worden gegooid ter vermaak voor de bevolking?
Grappig.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef damsco het volgende:
Ik zag op reddit een foto dat ze een half afgebouwd flatgebouw achter een digitale Aramco reclamezuil hebben geplaatst. Is het de bedoeling dat hier in toekomstige gp’s homos vanaf worden gegooid ter vermaak voor de bevolking?
Wonderbaarlijk dat ie het toch gehouden heeftquote:Op zondag 27 maart 2022 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mja, je wilt niet weten wat er in Zandvoort allemaal half-af was ten tijde van de race vorig jaar.
Vlak voordat de hoofdtribune een verfbeurtje kreeg was die overkoepeling werkelijk 1 bonk roest.
Er is slechts een likje blauwe verf overheen gegaan.
Nee die zuil is om eventuele inslagen van Iraanse raketten te maskeren.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef damsco het volgende:
+ vrouwen, want dat mag in SA.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef damsco het volgende:
Ik ook niet. Kwam zomaar in beeld zoals @spectrumanalyser al zegt.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me dat hele "incident" niet herinneren
Alle grappen verbieden!quote:Op zondag 27 maart 2022 10:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lach er maar om, zo begint het negen van de tien keer.
Hij heeft gepiekt, nu gewoon rustig rondjes rijden tot zijn pensioen.quote:
Niet. Het was noted, maar er is verder niets mee gedaan. Er staat ook geen summons oid bij de decision documenten.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat is er?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Zijn de verhalen over het volkomen respectloze Viaplay waar?
Geen idee welke verhalen, maar vast wel ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Zijn de verhalen over het volkomen respectloze Viaplay waar?
Was tijdens de rode vlag in Q2.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee welke verhalen, maar vast wel ja.
hij heeft mazzel gehad en nu heeft hij een nog grotere muilquote:Op zondag 27 maart 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft gepiekt, nu gewoon rustig rondjes rijden tot zijn pensioen.
zal over die crash van Schumacher zijn, er werd gesuggereerd dat zij die gewoon lieten zien toen nog niet bekend was of Mick daar ongeschonden of licht geschonden uit zou komen, maar ze hebben zich aan het protocol gehouden.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee welke verhalen, maar vast wel ja.
dat eerste is gewoon niet zo en dat 2e was een opmerking van Alberts over Hamilton die dus geen antwoord op de vraag maar het over Mick ging hebben, dat laatste kan me niet goed herinnerenquote:Op zondag 27 maart 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was tijdens de rode vlag in Q2.
Eindeloos herhalingen van de crash laten zien ruim voordat de FOM dat deed, Hamilton die beterschap wenst wegzetten als 'goede PR', Kalff die claimt dat het team contact had met Schumacher terwijl achteraf bleek dat dat helemaal niet mogelijk was.
Albers die meende dat hij allang zelf was uitgestapt net als Verstappen en andere coureurs, na zo'n crash en Schumacher daarmee belachelijk maakte.....quote:Op zondag 27 maart 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindeloos herhalingen van de crash laten zien ruim voordat de FOM dat deed, Hamilton die beterschap wenst wegzetten als 'goede PR', Kalff die claimt dat het team contact had met Schumacher terwijl achteraf bleek dat dat helemaal niet mogelijk was.
Veel mensen die met een half oog naar Viaplay keken, zo te lezen.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:51 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)umacher-respectloos/
Respect voor Sky dat ze pas de herhaling toonden toen Schumi III zwaaiend te zien was
Herhalingen kwamen toen er vanuit meerdere kanten al berichten waren dat hij redelijk ok leek, Albers had het over goede PR van Hamilton (als half grapje), wat echt iedereen hier ook zou zeggen, maar nu ineens fout is omdat we tegen Viaplay moeten zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, groot gelijk. Lekker genieten van het moment.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft gepiekt, nu gewoon rustig rondjes rijden tot zijn pensioen.
Als ik dat nieuwsartikel zo lees, dan snap ik dat mensen wurgneigingen kregen van Albers.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herhalingen kwamen toen er vanuit meerdere kanten al berichten waren dat hij redelijk ok leek, Albers had het over goede PR van Hamilton (als half grapje), wat echt iedereen hier ook zou zeggen, maar nu ineens fout is omdat we tegen Viaplay moeten zijn.
het was gewoon niet zo, Nelson gaf het ook in z'n commentaar aan dat het protocol gevolgd wordt in zulke gevallen maar jij bent nogal verzot op anti Viaplay nieuwsquote:Op zondag 27 maart 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dat nieuwsartikel zo lees, dan snap ik dat mensen wurgneigingen kregen van Albers.
En de FOM laat herhalingen zien zodra er bevestiging is dat de coureur ok is. Niet redelijk ok lijkt, maar echt ok is. Dat duurde ook echt gigantisch lang, zelfs nadat de eerste berichten al naar buiten kwamen.
ja, pas over een jaar weer. Want tegen die tijd is iedereen het al lang vergeten.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik ben benieuwd hoe groot de rel komende weken wordt als naar buiten komt dat de teams eergisteren de keuze kregen om te rijden of anders geen vliegtuig SA uit te krijgen.
Voorlopig laatste keer SA hoop ik
Eens. Hoeft niet op detail ingezoomd maar ik wel weten wat er gebeurd is. Ja ik kan terugspoelen, maar beelden van andere camera's om te zien wat er gebeurd is, als dat op de live beelden niet duidelijk was mogen ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef raptorix het volgende:
Dat van die herhalingen vind ik flauwekul, ik wil gewoon kunnen zien wat er gebeurt is, dat je niet iemand laat zien die half verbrand in zijn auto zit is ok, maar een herhaling van een harde crash moet gewoon kunnen.
Zoiets is eigenlijk maar één keer eerder gebeurd. De GP van Spanje in Montjuich in 1975. De vangrails op het stratencircuit waren slecht vastgemaakt en alle teams vonden het veel te gevaarlijk. Voor Franco een publicitaire ramp en hij dreigde de Guardia Civil in te zetten om alle bezittingen van de teams in beslag te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik ben benieuwd hoe groot de rel komende weken wordt als naar buiten komt dat de teams eergisteren de keuze kregen om te rijden of anders geen vliegtuig SA uit te krijgen.
Voorlopig laatste keer SA hoop ik
Voordat er een officiële herhaling werd uitgezonden was deze al door Viaplay herhaald en besproken in de studio.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dat nieuwsartikel zo lees, dan snap ik dat mensen wurgneigingen kregen van Albers.
En de FOM laat herhalingen zien zodra er bevestiging is dat de coureur ok is. Niet redelijk ok lijkt, maar echt ok is. Dat duurde ook echt gigantisch lang, zelfs nadat de eerste berichten al naar buiten kwamen.
VIaplay is anders, dat moet je niet willen. Zender is nog geen 3 weken in de lucht en al voor de eerste uitzending was het als "arrogant" bestempeld. Nederland op zijn smalst.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was gewoon niet zo, Nelson gaf het ook in z'n commentaar aan dat het protocol gevolgd wordt in zulke gevallen maar jij bent nogal verzot op anti Viaplay nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |