En hoe doe je dat dan? Daar moet je je toch ook eerst ergens op een website voor registreren? Welke bijv?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:57 schreef Socios het volgende:
Gewoon zelf rechtstreeks in ETF’s beleggen; scheelt weer rendement dat aan de strijkstok blijft hangen.
Een account aanmaken bij een broker zoals DeGiro.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:02 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan? Daar moet je je toch ook eerst ergens op een website voor registreren? Welke bijv?
Ja, je merkt het, heb nog 0,0 ervaring met beleggen.
Als je bij BND geld inlegt voor opbouwen van pensioen, is dat aftrekbaar van de belasting. Dat geldt niet bij zelf beleggen via bijvoorbeeld De Giro.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:57 schreef Socios het volgende:
Gewoon zelf rechtstreeks in ETF’s beleggen; scheelt weer rendement dat aan de strijkstok blijft hangen.
Kromme vergelijking. Bij de Giro kan je ook pensioenbeleggen, met dezelfde fiscale voordelen. Net als dat je bij BND ook gewoon normale beleggingen hebt.quote:Op zondag 3 april 2022 20:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je bij BND geld inlegt voor opbouwen van pensioen, is dat aftrekbaar van de belasting. Dat geldt niet bij zelf beleggen via bijvoorbeeld De Giro.
Ochtendhumeur?quote:Op maandag 4 april 2022 06:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ze hebben een mooie website dus het zal wel goed zijn.
Hoe naïef kan je zijn.
Dat is niet des BND's. Slecht.quote:Op maandag 4 april 2022 05:01 schreef ThijsTH het volgende:
Klantenservice daarentegen valt flink tegen. Had op zaterdag (9 dagen geleden) een emailtje gestuurd met wat vragen (en nog geen klant) en nog steeds geen antwoord.....
Ik wist niet dat dat ook kon bij De Giro. Goed dat je dat even aanvult.quote:Op zondag 3 april 2022 22:51 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Bij de Giro kan je ook pensioenbeleggen, met dezelfde fiscale voordelen. Net als dat je bij BND ook gewoon normale beleggingen hebt.
Neemt niet weg dat ik pensioenbeleggen via BND aan iedereen kan aanraden. Ik vind de voordelen het gemak (verdelen/aankopen van fondsen gaat automatisch), dat je verplicht een mate van verspreiding hebt en dat de service erg goed is.
Nee hoor. Verbaasd hoe makkelijk iemand zich laat paaien om zonder enige kennis ergens zijn geld te stallen.quote:
Volgens mij is hij zich alleen maar aan het oriënteren, vandaar ook z'n vraag.quote:Op maandag 4 april 2022 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Verbaasd hoe makkelijk iemand zich laat paaien om zonder enige kennis ergens zijn geld te stallen.
Hoezo zonder enige kennis? En waar heb jij je geld gestald dan?quote:Op maandag 4 april 2022 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Verbaasd hoe makkelijk iemand zich laat paaien om zonder enige kennis ergens zijn geld te stallen.
DeGiro en ING. In allebei de gevallen niet gekozen omdat de website zo mooi is.quote:Op maandag 4 april 2022 12:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zonder enige kennis? En waar heb jij je geld gestald dan?
Oei.. Ik denk dat ze meer kunnen investeren in klanttevredenheid.quote:Op maandag 4 april 2022 05:01 schreef ThijsTH het volgende:
Klantenservice daarentegen valt flink tegen. Had op zaterdag (9 dagen geleden) een emailtje gestuurd met wat vragen (en nog geen klant) en nog steeds geen antwoord.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |