Charles gaat vast nog wel n muurtje raken dit weekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:17 schreef Sfancta het volgende:
LEC wereldkampioen, doek het seizoen maar op al
Bij de sinds 1ste win van Max Verstappeb volgersquote:
Ik zit ook al dom te kijken hierquote:
Wat zei jequote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:28 schreef VacaLoca het volgende:
Max langzamer dan Perez, einde tijdperk
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:28 schreef VacaLoca het volgende:
Max langzamer dan Perez, einde tijdperk
Mijn foutquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aandrijflijn heeft niets met de motor te maken natuurlijk.
Ok boomerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
Heb de helft gemist, in slaap gevallen
Nou dan is Perez zijn box straks CLOSED want overal waar hij komt gaan ze kapot.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schrok van de camerahoekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef ondeugend het volgende:
Aargh schrik me rot
Van het commentaar
Zandzakken, ik herhaal zandzakkenquote:
Dat is het probleem, ze hadden geen ruimte meer voor zandzakken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zandzakken, ik herhaal zandzakken
Welneequote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net doen alsof je een probleem hebt, terwijl je een probleem hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goh herkenbaar bij de huidige Wereldkampioen de jaren daarvoorquote:
Een voortekenquote:
Verstappen zat 3 tienden onder zijn eigen tijd tot z'n fout.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Perez er zo dichtbij zit, ben je dat wel geneigd te denken ja.
Ik denk dat zowel Leclerc als Verstappen nog aardig wat harder kunnen. Wordt nog spannend straks. Het lijkt wel duidelijk tussen die twee te gaan, de rest komt er niet aan.quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Plaats 14 t/m 20 in FP3 zijn Mercedes-motoren. Het is officieel nu, Mercedes heeft de zwakste motor (Lewis verliest een halve seconde in alleen al sector 3). Zelfs zwakker dan Alpine. Dit wordt een mooi seizoen.
Denk het laatste. De motoren zijn niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Levert dat blok minder power dan de Honda? Of hebben de Mercedes teams qua aero een probleem dat ze snelheid kost?
Bij Mercedes is de motor misschien niet heel anders, maar de rest van het veld heeft wat dat betreft wel weer een stap gemaakt. Zeker Ferrari.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het laatste. De motoren zijn niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar
Ferrari hebben de nieuwe aero regels gewoon goed laten werken met de motor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Mercedes is de motor misschien niet heel anders, maar de rest van het veld heeft wat dat betreft wel weer een stap gemaakt. Zeker Ferrari.
Meen je dit nou serieusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er nu zo'n "technisch gezien..." bijdehande opmerking?quote:
Betekent nog niet dat de motor niks met de aandrijflijn te maken heeftquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er nu zo'n "technisch gezien..." bijdehande opmerking?
Honda heeft geen ene kut te maken met alles buiten de PU zelf.
Ja daar staat 6, maar ergens anders zag ik weer 5 staan dus toen wist ik het niet meerquote:
f1.com zegt ook 6 uur: https://www.formula1.com/en/racing/2022/Saudi_Arabia.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar staat 6, maar ergens anders zag ik weer 5 staan dus toen wist ik het niet meer
En dat vinden wij allemaal prachtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles met een Merc PU hep een groot probleem
Genieten jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat vinden wij allemaal prachtig.
Mwah, ik had het Hulk en Norris wel gegund.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat vinden wij allemaal prachtig.
Hulk had natuurlijk helemaal niet in die auto horen te zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik had het Hulk en Norris wel gegund.
De rest geloof ik wel ja
Hulk kan er ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hulk had natuurlijk helemaal niet in die auto horen te zitten
Vettel en Norris beiden wel ja. Maar ik gun het wel meer teams om helemaal vooraan te rijden, dus wat dat betreft had er altijd wel iemand naast de pot gepist.
Jij zet je geld op Mercedes?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ferrari is ineens een HYPE op basis van 1 race, wat een actIneens zouden ze de favoriet zijn
RB is favoriet, ik weet niet welke kanalen jij allemaal zit te lezen verder, maar ze zitten er flink naast.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ferrari is ineens een HYPE op basis van 1 race, wat een actIneens zouden ze de favoriet zijn
Ferrari en Red Bull PoweTrains GENOTquote:
Ik hou wel zooitje ongeregelden in het gareelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Voor het tweede weekend op rij zit ik in een auto tijdens de Q. Avondraces
En dit keer ga ik ook geen donder mee krijgen van Q3
De belangrijkere vraag is of jij fan bent van Max.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef stefanie1988xxzw het volgende:
Ik ben benieuwd. Mijn zusje gaat ook kijken (is groot fan van Max). Naast dat ik hoop dat Max een goede tijd neerzet hoop ik dat er geen technische problemen met de auto komen.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hulk kan er ook helemaal niks vanZoveel races en nog nooit een podium lol.
Ik ging van 7 uur uit. Nu kan ik niet meer effe gamen op xboxquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar staat 6, maar ergens anders zag ik weer 5 staan dus toen wist ik het niet meer
Elden Ring?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van 7 uur uit. Nu kan ik niet meer effe gamen op xbox
Ik kan ook niet klokkijken![]()
![]()
Is ie beschikbaar xbox game pass?quote:
Nee. Gewoon betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beschikbaar xbox game pass?
Ja zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is of jij fan bent van Max.
Was dat maar waar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beschikbaar xbox game pass?
Ik heb ooit Dark Souls 1 aangeschaft voor de PlayStation3. Briljante game maar er zat geen mogelijkheid bij om de game op pauze te zetten. Dus na de tweede baas heb ik het spel links laten liggen en nooit meer aangeraakt. Ik ben altijd bezig in huis met schoonmaken en andere dingen. Een game zonder pauze functie is zelfs een reden (voor mij) om een game niet aan te schaffen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was dat maar waar.
Ik ga die niet kopen omdat ik waarschijnlijk toch ragequit bij mob nr 3. Verdomme
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Niet weer in slaap vallen hé, opa
Nog niet, zodra ze dat gaan doen ga ik klagen op Twitter!quote:
Ze hebben een heel andere packaging vanwege hun Size Zero concept (wat bij McLaren ook niet werkte) en moesten de motor aanpassen aan de E10 brandstof. Blijkbaar hebben de andere motorfabrikanten dat beter gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Mercedes is de motor misschien niet heel anders, maar de rest van het veld heeft wat dat betreft wel weer een stap gemaakt. Zeker Ferrari.
Twee keer werd Hakkinen kampioen. In 1998 en 1999.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:04 schreef stefanie1988xxzw het volgende:
[..]
Ja zeker.
In de jaren '90 keek ik altijd Formule 1 (ik ben uit 1988). Ik was groot fan van Mika Hakkinen. Hij is geloof ik slechts 1x wereldkampioen geworden eind jaren '90. Hij streed altijd tegen Michael Schumacher. Ik keek elke wedstrijd. De vader van Max (Jos) reed toen ook nog en we maakten altijd grappen in welke ronde hij in de grindbak zou belanden. Na 2000 en de jaren daarna ben ik door omstandigheden volledig de interesse in Formule 1 verloren. Totdat Max kwam. Ik vind Formule 1 weer leuker geworden met de komst van Max.
Je kan ook vijf minuten later inschakelenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog niet, zodra ze dat gaan doen ga ik klagen op Twitter!
Je kan niet echt een favoriet aanwijzen en al helemaal niet het team wat nog geen race de finish heeft gehaald.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB is favoriet, ik weet niet welke kanalen jij allemaal zit te lezen verder, maar ze zitten er flink naast.
Ik vind het persoonlijk geen probleem hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan ook vijf minuten later inschakelen
Spareribsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:54 schreef R-woud93 het volgende:
De spareribs zijn klaar, we kunnen beginnen
RB is de favoriet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:50 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je kan niet echt een favoriet aanwijzen en al helemaal niet het team wat nog geen race de finish heeft gehaald.
Volgens Mercedesquote:
Mwah, toen was het veel spannenderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat december 2021 is
Voor de zekerheid; staat er bij jou op tv een bedrijf in de fik op zo'n 20 kilometer van het circuit?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat december 2021 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |