Hulk kan er ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hulk had natuurlijk helemaal niet in die auto horen te zitten
Vettel en Norris beiden wel ja. Maar ik gun het wel meer teams om helemaal vooraan te rijden, dus wat dat betreft had er altijd wel iemand naast de pot gepist.
Jij zet je geld op Mercedes?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ferrari is ineens een HYPE op basis van 1 race, wat een actIneens zouden ze de favoriet zijn
RB is favoriet, ik weet niet welke kanalen jij allemaal zit te lezen verder, maar ze zitten er flink naast.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ferrari is ineens een HYPE op basis van 1 race, wat een actIneens zouden ze de favoriet zijn
Ferrari en Red Bull PoweTrains GENOTquote:
Ik hou wel zooitje ongeregelden in het gareelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Voor het tweede weekend op rij zit ik in een auto tijdens de Q. Avondraces
En dit keer ga ik ook geen donder mee krijgen van Q3
De belangrijkere vraag is of jij fan bent van Max.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef stefanie1988xxzw het volgende:
Ik ben benieuwd. Mijn zusje gaat ook kijken (is groot fan van Max). Naast dat ik hoop dat Max een goede tijd neerzet hoop ik dat er geen technische problemen met de auto komen.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hulk kan er ook helemaal niks vanZoveel races en nog nooit een podium lol.
Ik ging van 7 uur uit. Nu kan ik niet meer effe gamen op xboxquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar staat 6, maar ergens anders zag ik weer 5 staan dus toen wist ik het niet meer
Elden Ring?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van 7 uur uit. Nu kan ik niet meer effe gamen op xbox
Ik kan ook niet klokkijken![]()
![]()
Is ie beschikbaar xbox game pass?quote:
Nee. Gewoon betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beschikbaar xbox game pass?
Ja zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is of jij fan bent van Max.
Was dat maar waar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beschikbaar xbox game pass?
Ik heb ooit Dark Souls 1 aangeschaft voor de PlayStation3. Briljante game maar er zat geen mogelijkheid bij om de game op pauze te zetten. Dus na de tweede baas heb ik het spel links laten liggen en nooit meer aangeraakt. Ik ben altijd bezig in huis met schoonmaken en andere dingen. Een game zonder pauze functie is zelfs een reden (voor mij) om een game niet aan te schaffen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was dat maar waar.
Ik ga die niet kopen omdat ik waarschijnlijk toch ragequit bij mob nr 3. Verdomme
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Niet weer in slaap vallen hé, opa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |