dan negeer je het gewoon, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het weinig te maken heeft met Putin's invasie van een soeverein land.
Ja dat dacht ik alquote:
Zo werkt het natuurlijk niet op een forum. Maar kennelijk ben je nieuw op het internet, welkom.quote:
was van BBCquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je post gewoon geen niet ter zake doende rommel?
... en welk punt wilde je er precies mee maken? Geef het eens context.quote:
Is het wel een mijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef crystal_meth het volgende:
Wat die mijn in de Bosphorus betreft. Is het realistisch dat een losgeslagen mijn vanaf ergens aan de kust van Oekraine de Bosphorus zou bereiken?
Ik zou denken dat dat wel even duurt. Maar misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef crystal_meth het volgende:
Wat die mijn in de Bosphorus betreft. Is het realistisch dat een losgeslagen mijn vanaf ergens aan de kust van Oekraine de Bosphorus zou bereiken?
Dat hopen ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:30 schreef Hathor het volgende:
de Duitsers gaan binnen nu en een jaar helemaal van het Russisch gas af
Dan klopt dat toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:47 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hopen ze.
Wanneer Poetin het zo beslist zitten ze volgende week al zonder.
Was een docu dat Zelensky slechts een pion is van een corrupte oligarch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en welk punt wilde je er precies mee maken? Geef het eens context.
Waarom doet hij dat nu dan niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:47 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hopen ze.
Wanneer Poetin het zo beslist zitten ze volgende week al zonder.
die liet hem zo dansen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:48 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Was een docu dat Zelensky slechts een pion is van een corrupte oligarch.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Poetin wordt door niemand vernederd.
Dat hij op punt staat met de staart tussen de benen af te druipen is westerse propaganda tv.
In werkelijkheid worden zijn eisen stuk voor stuk ingewilligd, en moeten wij gaan bedelen of het gas en graan over 7 dgn svp niet in roebels aangekocht hoeft te worden om hier een crisis te voorkomen.
En die voert nu dus de troepen aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
euh, nee?
die hem het volk deed geloven dat hij de oligarchen ging aanpakken
De Oekraïners die op hem gestemd hebben en hem hun president gemaakt hebben, kenden deze beelden, wisten wat hij was en deed. En hij doet het nu fantastisch, hij blijft druk op de ketel houden naar de Nato, de EU en de USA toe, hij blijft onvermoeibaar appelleren aan ons moreel kompas. En vergeet vooral niet: hij is het gezicht, maar hij heeft een regering met ministers en raadgevers naast en achter zich.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:
[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.
Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob
Zet de video in de OP anders:
op de voorgrond mss, zal wel wat meer gebeuren achter de gordijnenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En die voert nu dus de troepen aan?
Mooi is datquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wow, jij laat je wel extreem kennen zeg.
op hoge hakken nog welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi is dateckte eckte man Poetin blijkt een bangig kneusje te zijn die zich overal achter verschuilt en staat in schril contrast met een acteur/danser die als ware leider van z'n land is opgestaan. Dat moet pijn doen bij de Sterke Leider™ fanboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |