niet te geloven, omdat God wil dat ze op haar stemmen,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:16 schreef suzi1 het volgende:
grace spreekt heel brasil toe. stem mij, zoals god ook wil dat jullie op mij stemmen. doe het voor ons land
verder rijkt mijn brasil niet
Waarom is ze dan hier Lekker teruig naar Brazilie en daar meedoen aan BBquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:16 schreef suzi1 het volgende:
grace spreekt heel brasil toe. stem mij, zoals god ook wil dat jullie op mij stemmen. doe het voor ons land
verder rijkt mijn brasil niet
En dan is er maar een die wachtgeld krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En geen koffie. Geen luxe ontbijtje. Geen lunch of diner.
Ze zoeken het maar uit verder.
Wel koffer pakken en je mooi maken.
En dan wachten.
Het woord dat past bij deze BB.
Wachten.
Wachten tot je een ons weegt en denkt: bekijk het maar
Daar zal ze niet gecast worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom is ze dan hier Lekker teruig naar Brazilie en daar meedoen aan BB
Grace zet het unviversum in om haar te laten winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:20 schreef engine het volgende:
Wat bedoeld grace precies? Ik kan het even niet volgen.
Dat lijkt me prachtige tvquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace zet het unviversum in om haar te laten winnen.
Prima als zij denkt dat dat gaat lukken.
Maar ze is mentaal zich aan het opnaaien.
Die stort in als ze niet wint.
Ze zit straks naast Salar op die bank zich wezenloos te bidden en dan wint Salar. )
Dan moeten ze haar weg dragen
Mogguh!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:35 schreef JDB94 het volgende:
Ik heb genoten aan het begin jongens, bedankt voor alles, de laatste weken waren drama maar goed, dat zagen we allemaal wel aankomen.
Om het leuk te sluiten stel ik voor:
We nemen allemaal een shotje elke keer als Salar, vandaag, in de spiegel kijkt.
Dan haal ik de avond niet !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:35 schreef JDB94 het volgende:
We nemen allemaal een shotje elke keer als Salar, vandaag, in de spiegel kijkt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me prachtige tvEen Vanessa moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me prachtige tvEen Vanessa moment
Jajoh, vanavond lekker 80% van de aflevering momentjes herhalen, grace/tobias doorzagen over 'hoe zit het nou', dimi/vera 'het koppel van het jaar', alle misverstandjes clearen en een doorgestoken kaart finalist.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik was hier al bang voor, 3 mensen is echt te weinig. Deze finale gaat als een nachtkaars heel langzaam uit. Zonde, want met deze groep mensen Had je veel meer kunnen doen, dan slaaptv maken
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:38 schreef rinardo het volgende:
ok, duidelijk, mn bericht was al 8 x geliked, ik denk er dus niet alleen zo over, jammer dat de waarheid niet gezegd mag worden, ben weg, de mazzel, tot nooit weer ziens. vriendjespolitiek, bah.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat was gisteren besproken met de anderen 😉quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
En grace neemt het mens erger je niet mee niet even vragen aan de andere of die het willen
Zoiets, al vind ik wel dat deze mensen echt een prestatie hebben geleverd. Zoveel verveling had IK niet aangekunt🤣quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:38 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jajoh, vanavond lekker 80% van de aflevering momentjes herhalen, grace/tobias doorzagen over 'hoe zit het nou', dimi/vera 'het koppel van het jaar', alle misverstandjes clearen en een doorgestoken kaart finalist.
Nee, blijf nou even tot het einde. Ik heb je bericht niet gezien, maar als ik het gezien had had ik het absoluut geliked. Maar je moet wel het einde ook nu hier meemaken, daarvoor hebben we het veel te gezellig gehad tussen de vakanties door.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:38 schreef rinardo het volgende:
ok, duidelijk, mn bericht was al 8 x geliked, ik denk er dus niet alleen zo over, jammer dat de waarheid niet gezegd mag worden, ben weg, de mazzel, tot nooit weer ziens. vriendjespolitiek, bah.
Maar volgend jaar jongen... dan wordt het harder, onvoorspelbaarder en krijgen de kijkers meer invloed dan ooit te voren!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zoiets, al vind ik wel dat deze mensen echt een prestatie hebben geleverd. Zoveel verveling had IK niet aangekunt🤣
watskebeurtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:38 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |