Nawel haalde toch de stemmen niet uit een ander land?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch al met Nawel.....ook al zou ze haar bed niet meer uitkomen dan nog overleefde ze alle nominaties.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga u wel missen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:08 schreef Ireth het volgende:
Ga ik bb missen?? Neuh niet echt....
Maar de COS?????
Nee, maar had volgers die hun hand er niet voor om draaide om tig keer te stemmen op haar. Dan is het toch ook een verloren strijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nawel haalde toch de stemmen niet uit een ander land?
Nou....zou toch nog even erover nadenken als ik hem was of dat wel zo'n goed idee is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:13 schreef ledn81 het volgende:
Haha Kris gaat Sharon 'vragen' waarschijnlijk als ie naar buiten komt op de rode loper
Dat zei Salar ook alquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....zou toch nog even erover nadenken als ik hem was of dat wel zo'n goed idee is.
Ik ben bang dat we straks toch een hele lange sl krijgen tot de finale vanavond te zien is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:12 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind zaterdag echt een rot dag voor een finale van BB. Ik kan maar tot half 1 kijken, en dan pas laat in de avond de finale terugkijken
Ach waarom ook niet, tis toch al een bizarre bb geweest, kan dit er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:13 schreef ledn81 het volgende:
Haha Kris gaat Sharon 'vragen' waarschijnlijk als ie naar buiten komt op de rode loper
Dat was een zooitje inderdaad....en ook stom. Kan me voorstellen dat ze dat bij belspelen deden maar hier valt toch niet aan te verdienen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop niet dat ze, net als vorig jaar, nadat de nr 3 het huis heeft verlaten ze ons weer opnieuw laten stemmen.
Daardoor liep de zooi vast.
Ik had al op Jill gestemd. Lies werd derde en daarna moesten we weer stemmen. En toen kwamen we er niet doorheen.
Pff wat als ze nee zegt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:13 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:21 schreef Paul het volgende:
BB / BB reclyced kleding van vorig jaar
goed topic
Het ligt eraan of zij net zo van publiciteit houdt als hij....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pff wat als ze nee zegt.
Het opnieuw met elkaar proberen en trouwen zit wel wat verschil tussen.
Het is niet voor niks een keer uitgegaan. Wat een dom idee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pff wat als ze nee zegt.
laat hem lekker dagdromenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een keer uitgegaan. Wat een dom idee.
Misschien bedoelde ie dat wel. Dat ie het 'officieel' gaat vragen om weer te proberen ofzo. Ze deden ook geheimzinnig en Salar moest "Stttt" Kris maakt er vast iets geks van. We gaan het zien. We gaan het meemakenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pff wat als ze nee zegt.
Gaan we nu ineens positief lopen doenquote:
Ik vrees het ook. Gaan we toch allemaal het viva topic in, joh?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we straks toch een hele lange sl krijgen tot de finale vanavond te zien is.
You Sherlock.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:21 schreef Paul het volgende:
BB / BB reclyced kleding van vorig jaar
goed topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |