Nee, iedereen "moet" zijn aandacht op Oekraine richten, en als Biden iets doms erover zegt, snel naar de Will Smith klap.quote:
Echt ziek, en nee ik bedoel niet de spierpijn en dagje of 2 beetje onder de pannen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die na de booster ziek zijn geworden ja
Ik heb het dan echt over ziek, je weet wel dat je naar ziekenhuis moet of afgeschreven word.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bedoelt door bijwerkingen van de booster?
Ik ken wel mensen die meer last hebben gehad van de booster dan van de eerste 2 prikken.
Zwaar beroerd is dan wel weer een ander uiterste.
ik bedoel ontsteking van de hartspierquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt ziek, en nee ik bedoel niet de spierpijn en dagje of 2 beetje onder de pannen.
Ik heb het over HIV, zombie virus etc wat hier werd aangekondigd.
[..]
Ik heb het dan echt over ziek, je weet wel dat je naar ziekenhuis moet of afgeschreven word.
Je weet wel die dingen die hier voorspeld werden na vaccin en booster.
Aah, zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt ziek, en nee ik bedoel niet de spierpijn en dagje of 2 beetje onder de pannen.
Ik heb het over HIV, zombie virus etc wat hier werd aangekondigd.
[..]
Ik heb het dan echt over ziek, je weet wel dat je naar ziekenhuis moet of afgeschreven word.
Je weet wel die dingen die hier voorspeld werden na vaccin en booster.
En dit heeft een dokter bewezen dat dit kwam door het betreffende vaccin of booster of stond dat op fb?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[..]
ik bedoel ontsteking van de hartspier
hersenbloeding
bloedklonters
Tja, in 2020 hadden we Wuhan, in 2021 hadden we Delta.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[..]
ik bedoel ontsteking van de hartspier
hersenbloeding
bloedklonters
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dit heeft een dokter bewezen dat dit kwam door het betreffende vaccin of booster of stond dat op fb?
Heeft een dokter al bewezen dat het niet kwam door het betreffende vaccin of booster of stond dat op een door de overheid/Pfizer betaalde/onderhouden site?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dit heeft een dokter bewezen dat dit kwam door het betreffende vaccin of booster of stond dat op fb?
Is gewoon een vraag en dit bevestigt eigenlijk al het antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
met je Facebook
stik er lekker in
Geen idee ik lees nu net de klachten waarmee greybones aan kwam zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft een dokter al bewezen dat het niet kwam door het betreffende vaccin of booster of stond dat op een door de overheid/Pfizer betaalde/onderhouden site?.
Oh komop, ik ga hier echt niet meteen beweren dat vaccins buitenproportioneel schade veroorzaken, echt niet. Maar "geen klachten over vaccins gehoord" is gewoon ongeloofwaardig, er zijn gewoon bekende bijwerkingen en een aantal mensen heeft daar gewoon last van.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag en dit bevestigt eigenlijk al het antwoord op mijn vraag.
[..]
Geen idee ik lees nu net de klachten waarmee greybones aan kwam zetten.
Verder heb ik geen klachten door vaccins gehoord.
Nee wacht, 1 vaccin 1,5 jaar geleden wat van de markt was gehaald.
Sorry moest even in mijn geheugen graven.
nee je maakt mijn antwoord belachelijk door te beweren dat het van Facebook komtquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag en dit bevestigt eigenlijk al het antwoord op mijn vraag.
[..]
Geen idee ik lees nu net de klachten waarmee greybones aan kwam zetten.
Verder heb ik geen klachten door vaccins gehoord.
Nee wacht, 1 vaccin 1,5 jaar geleden wat van de markt was gehaald.
Sorry moest even in mijn geheugen graven.
Wat is het probleem? Een QR-code is niks anders dan een bepaalde manier om informatie weer te geven.quote:
Juist. Weer wappie retoriek oohhh een qr dus dangerrrr!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Een QR-code is niks anders dan een bepaalde manier om informatie weer te geven.
Hoe kom je erbij dat zulke dingen op fb zouden staan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat je daar nog in de verdediging over gaat. Laat gaan joh, het is gewoon een zwakke poging om bijdehand en lollig te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zulke dingen op fb zouden staan?
Op mijn fb komt nooit iets over covid voorbij maar jij verwijst vaak naar fb voor (vooral mis) info over covid.
Dan zul je dat ook wel eens voorbij zien komen. Heb je daar voorbeelden van? Zelf heb ik allerlei filters aanstaan op facebook zodat ik alleen zie wat ik wil zien en daar hoort gezeur over covid niet bij. Daarvoor kun je beter op fok zijn.
Of misschien zeg je zoiets alleen maar omdat het een standaardreactie is tegen andersdenkenden hier op fok?
Hoor graag jouw ervaring hiermee.
Er klinkt denegrerende houding door in zijn posts wat ik soms als heel irritant ervaar en dan reageer ik toch.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat je daar nog in de verdediging over gaat. Laat gaan joh, het is gewoon een zwakke poging om bijdehand en lollig te zijn.
Ik beweer niks, ik stelde een vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je maakt mijn antwoord belachelijk door te beweren dat het van Facebook komt
Jouw keus
maar dan kies ik er voor ook niet meer serieus op jou in te gaan
Deel je bron anders even, gewoon om je punt degelijk te onderbouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je maakt mijn antwoord belachelijk door te beweren dat het van Facebook komt
Jouw keus
maar dan kies ik er voor ook niet meer serieus op jou in te gaan
Zoek maar virus waarheid op Facebook zijn stuk of wat van deze topics op Facebook.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zulke dingen op fb zouden staan?
Op mijn fb komt nooit iets over covid voorbij maar jij verwijst vaak naar fb voor (vooral mis) info over covid.
Dan zul je dat ook wel eens voorbij zien komen. Heb je daar voorbeelden van? Zelf heb ik allerlei filters aanstaan op facebook zodat ik alleen zie wat ik wil zien en daar hoort gezeur over covid niet bij. Daarvoor kun je beter op fok zijn.
Of misschien zeg je zoiets alleen maar omdat het een standaardreactie is tegen andersdenkenden hier op fok?
Hoor graag jouw ervaring hiermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |