Zouden we die nu van @Ali_boo krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut - heb je helemaal gelijk in ja.
On a positive note - er is weer frituur olie in de supermarkt vanmiddag - iedereen blij van.
Mijn vriendin mocht er wonen omdat er maar één tandtechniker was op Jersey en zij dus de 2e die ze goed konden gebruiken toen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
----sorry for the off-topic!----
Jersey? Ook met Britse citizenship kan je echt niet zowieso daar gaan wonen. Zelfde met Guernsey,Gibraltar e.a. tax havens.
In de UK, Spanje, Frankrijk enz. buiten de grote steden kan je nog steeds wat leuks voor rond 100k vinden/kopen.
https://www.mansionglobal(...)annel-islands-145783
'Since the island established itself as an offshore financial centre in the 1960s, it has attracted tax exiles. There is neither inheritance tax nor capital gains tax, while worldwide assets are taxed at only 1 per cent a year, all of which makes the island a highly desirable destination for high net-worth individuals.'
Het is niet zo dat elk land op hetzelfde moment in dezelfde piek zit.quote:
Ben er ook nog op vakantie geweest en de eerste ochtend dacht ik dat de oorlog uitgebroken was, zoveel vliegtuigjes vlogen er opeens. Bleek dat dat engelsen die daar wonen met hun privevliegtuigjes elke dag op en neer naar Engeland vliegen. Was echt een gekke gewaarwording.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
----sorry for the off-topic!----
Jersey? Ook met Britse citizenship kan je echt niet zowieso daar gaan wonen. Zelfde met Guernsey,Gibraltar e.a. tax havens.
In de UK, Spanje, Frankrijk enz. buiten de grote steden kan je nog steeds wat leuks voor rond 100k vinden/kopen.
https://www.mansionglobal(...)annel-islands-145783
'Since the island established itself as an offshore financial centre in the 1960s, it has attracted tax exiles. There is neither inheritance tax nor capital gains tax, while worldwide assets are taxed at only 1 per cent a year, all of which makes the island a highly desirable destination for high net-worth individuals.'
Bedankt weer voor je bijdrage, Marion/Ernst.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat elk land op hetzelfde moment in dezelfde piek zit.
Dat zou na 2 jaar ook wel duidelijk moeten zijn.
Graag gedaan en bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je bijdrage, Marion/Ernst.
Dat ze het spelletje van die knakkers niet (kunnen)doorzienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:29 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat begrijpen ze dan niet helemaal?
Waarom laten jij en anderen je dan pcr testen? Je kan het ook niet doen.quote:En hoezo zou je je laten testen als je gevoelig bent voor de msm?
Ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Zonder toelichting begrijp ik niet wat je bedoeld met deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die testen te nemen bepalen ze dat je corona hebt of niet. en zo ja, moet je in quarantaine.
Hoe debiel. corona bestaat niet eens, ja dat bier uit Mexico, tenzij ze failliet zijn
Doen ze bewust natuurlijk.
Alles moet stuk. Klausje en zijn vriendjes willen alles gaan resetten.
Vandaag de dag moeten we allemaal naar Oekraïne kijken,(afleiding. angstzaaien continues) en als het straks kouder wordt beginnen ze weer opnieuw met die gein.
Men heeft haast.
Hoop voor jou en anderen dat je geluk blijft hebben als je weer gaat pcr testen
Tot zover mijn ervaringen en gedachten erover.
Verder vind ik dat je goed bezig bent, als ik zo eens je post lees die voorbijkomt.
Jij bent toch die user die met anderen zelfvoorzienend bezig is? En van de antroposofie van Steiner?
altijd goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 30-03-2022 23:51:56 ]
yaaay daar heb je hem weer: de QR code!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:06 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat ze het spelletje van die knakkers niet (kunnen)doorzien
[..]
Waarom laten jij en anderen je dan pcr testen? Je kan het ook niet doen.
Of laat jij je pcr testen om ergens binnen te komen?
En als het moet van je werkgever zou ik weggaan. Ik wil daar niet eens meer werken, zou ik hebben besloten.
Je komt om van de vacatures.
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Vryheyt, blyheyt.
Die pcr testen zijn niet te vertrouwen, ze pakken ondertussen je dna, altijd handig voor die knakkers mochten ze het nog niet van je hebben. Alle persoonlijke info en kenmerken van je worden opgeslagen.
Wanneer het de tijd is om 5 g aan te gaan slingeren wordt het spannend, later 6 g en so on.
Een aanzienlijk aantal van die pcr testen maken je ziek, futloos,doodmoe, (longcovid?) down en wat allemaal nog meer. Ik zie het aan wat kennissen en sommige vrienden van me.
Degene die zich nooit laten pcr testen en of vaccineren mankeren niets, behalve het evt. jaarlijkse snotneusje of kuchjes, is mijn ervaring.
Ik zeg niet elke pcr test, er gaan er ook een zooi goed. er zijn een hoop testen in omloop die gemanipuleerd zijn, en waarvan je heel lang, zo niet altijd ziek van kunt worden. Heb het al eerder gezegd. Het is Russisch roulette wat iedereen aan het doen is met die pcr testen.
Jij of anderen kan de gemanipuleerde test misschien wel eens onbewust gaan nemen.
Die gasten die de testen afnemen weten verder niks, die doen gewoon hun werk, en denken dat ze goed bezig zijn.
weten zij veel.Ik heb nu een keer een pcr test gehad. Heb getwijfelt maar heb een baan die ik zolang mogelijk wil houden zonder prik en nu heb ik een herstelbewijs. Mijn man heeft het ook gehad en die heeft zich nog nooit laten testen, wel positieve zelftest met eigen wattenstaafje (ja wij zijn ook echt wap) Ik heb dus nog nooit voor toegang getest en dat ga ik ook nooit doen. Als mijn werkgever een prik gaat eisen ben ik ook weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die testen te nemen bepalen ze dat je corona hebt of niet. en zo ja, moet je in quarantaine.
Hoe debiel. corona bestaat niet eens, ja dat bier uit Mexico, tenzij ze failliet zijn
Doen ze bewust natuurlijk.
Alles moet stuk. Klausje en zijn vriendjes willen alles gaan resetten.
Vandaag de dag moeten we allemaal naar Oekraïne kijken,(afleiding. angstzaaien continues) en als het straks weer kouder wordt beginnen ze weer opnieuw met die gein.
Men heeft haast.
Hoop voor jou en anderen dat je geluk blijft hebben als je weer gaat pcr testen
Tot zover mijn ervaringen en gedachten erover.
Verder vind ik dat je goed bezig bent, als ik zo eens je post lees die voorbijkomt.
Jij bent toch die user die met anderen zelfvoorzienend bezig is? En van de antroposofie van Steiner?
altijd goed.
Maar ik krijg nooit zulk mooi werk met flexibele tijden met zo'n salaris weer als ik vertrek.
En ik werk ook een beetje aan de JSF en de orders stromen binnen dus zelfs als alles instort of als er oorlog komt hou ik mn werk wel. Of als er echt oorlog komt ben ik als een van de eersten plat want mijn werk is een hoofd target dan. Kaboem!To BG or not to BG!
Hoe weet je dat? heb je dat ergens gelezen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte, en wat er van die bescherming nog over is zorgt samen met de nieuwe varianten die minder ziekmakend zijn ervoor dat we nu vrijwel probleemloos verder kunnen.
In jou en je makkertje misschien?quote:Waar moeten we precies niet in geloven?
Sja, jij zegt het. Maar welk bewijs is hier nu precies voor? Misschien dat het zonder vaccin allemaal hetzelfde was gelopen. We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte
Zeker terug naar normaal zonder QR onzin testen en meer van die regels. gewoon weer normaal doen. het is inderdaad geen ebola. ook al staan beide ziektes op de A lijstquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wie deze Corona BS nog geloofd is wat mij betreft gewoon helemaal af! Ja er worden mensen ziek, van griep of wat dan ook... Dit nog steeds als een ernstige ziekte zien?? Nee dan ben je het pad volledig kwijt, ja ik ken ook iemand die het gehad heeft en na maanden eten nog steeds smaakt naar verrotte eieren, ja dat is kut.. Maar ook griep of een andere infectie kunnen die klachten veroorzaken. Griep kan ook mensen jaren lang Long Flu geven... Het is geen fucking Ebola waar we het over hebben!!
End of rant!
Wereld open, en terug naar normaal en nieuwe onafhankelijke partijen waar we op kunnen stemmenNiet de meuk die doorgaat met het draaiboek dat er ligt
Bijvoorbeeld het onevenredig groot aandeel niet-gevaccineerden dat met de delta-variant in het ziekenhuis terechtkwam.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:58 schreef unfazed het volgende:
[..]
Sja, jij zegt het. Maar welk bewijs is hier nu precies voor?
Dan waren er een hoop meer mensen ernstig ziek geworden. Zie boven.quote:Misschien dat het zonder vaccin allemaal hetzelfde was gelopen. We zullen het nooit weten.
Waarom, en wie is mijn makkertje?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:54 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je dat ergens gelezen?
[..]
In jou en je makkertje misschien?
Wel jammer dat je niet op de links ingaat die ik zojuist gaf, ik waardeer je inbreng echt. En van sommige anderen ook maar posts waar gewoon harde cijfers staan negeer jij en een paar anderen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte, en wat er van die bescherming nog over is zorgt samen met de nieuwe varianten die minder ziekmakend zijn ervoor dat we nu vrijwel probleemloos verder kunnen. Waar moeten we precies niet in geloven?
Waarom wat?quote:
Die linkjes van jou laten zien dat de besmettingen in die landen oplopen. Tja, dat is niet zo gek toch? We weten dat de vaccins maar een (zeer) beperkt effect hebben op de verspreiding; dat gold al voor de delta-variant en nu met de omikron-variant(en) al helemaal. Zeker nu het sociale leven overal in meer of mindere mate op gang is gekomen verwacht je dan een toename in besmettingen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet op de links ingaat die ik zojuist gaf, ik waardeer je inbreng echt. En van sommige anderen ook maar posts waar gewoon harde cijfers staan negeer jij en een paar anderen.
Misschien heb je inderdaad angst dat wat wij voorspelden hier waarheid kan worden en je dat niet wil zien. Dus
komt cognitieve dissonantie weer ter sprake. Gezien tegenover je medestanders hier kom jij op mij niet als dom over, dus ik snap nog niet helemaal waarom jij wel vast blijft houden aan het verhaal geschetst door de media en overheid. Ik had verwacht dat je wel wat verder erin zou gaan![]()
De linkjes die ik geplaatst heb zijn gewoon ook confirmed.. En die negeer je, net als veel posts die @:greysbones plaatst wanneer cijfers geplaatst worden.
Geen idee over wie je het hebt. En de waarom was: waarom zou je mij niet geloven?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Waarom wat?
En je makkertje is, datzois, of zoeits
Hou je nou niet van de domme
Oh, my bad, ik bedoel wantie natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt. En de waarom was: waarom zou je mij niet geloven?
Moet ik de Afrika regio erbij betrekken waar preventief Ivermectine geslikt is tegen parasieten? Covid? Waar? Ik zou echt graag met jou de discussie op een terrasje aangaan onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 31 maart 2022 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die linkjes van jou laten zien dat de besmettingen in die landen oplopen. Tja, dat is niet zo gek toch? We weten dat de vaccins maar een (zeer) beperkt effect hebben op de verspreiding; dat gold al voor de delta-variant en nu met de omikron-variant(en) al helemaal. Zeker nu het sociale leven overal in meer of mindere mate op gang is gekomen verwacht je dan een toename in besmettingen.
Het goede nieuws is dat omikron minder ziekmakend is, en dat veel mensen nog in meer of mindere mate bescherming genieten dankzij de vaccins (of een eerdere infectie). Dat gecombineerde effect zorgt ervoor dat de druk op de zorg als gevolg van corona-besmettingen beperkt blijft. Dat is wat ik in mijn vorige reactie probeerde te zeggen.
@Isdatzo is geen wantie of 1 van de anderen zoals ik het zie, hij denkt soms nog wel zelf na.. Dus niet echt te vergelijken met wie jij bedoelt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:32 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh, my bad, ik bedoel wantie natuurlijk
En je verdere vraag is. Ik vertrouw e niet. Wat doe jij en wantie in bnw?
Je bent (net zooals wantie en trolivier) ingehuurd als overheidstrol. Ik weet dat 90 procent zeker
Jawel, het valt me teveel op.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:Isdatzo is geen wantie of 1 van de anderen zoals ik het zie, hij denkt soms nog wel zelf na.. Dus niet echt te vergelijken met wie jij bedoelt.
Met een compleet andere demografie: hier wordt (werd) regelmatig geroepen dat het vooral bejaarden waren die eraan overleden. Nu is daar wel e.e.a. op af te dingen (voornamelijk dat ook zonder heel veel sterfgevallen een ziekte voor problemen kan zorgen), maar een hoge leeftijd en overgewicht behoren inderdaad tot de belangrijkste risicofactoren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik de Afrika regio erbij betrekken waar preventief Ivermectine geslikt is tegen parasieten?
Je bent altijd welkom voor een biertje mocht je eens in de buurt van Amsterdam zijn. Slaap lekker.quote:Covid? Waar? Ik zou echt graag met jou de discussie op een terrasje aangaan onder het genot van een biertjeJe bent aardig bij de pinken, maar je ziet het plaatje niet
![]()
Wat wel scheelt, ik moet gaan slapen.. Kut werk weer morgen. Ik heb ook geen zin al te diep erop in te gaan hier, het moet ook gewoon leuk blijven en een discussie topic![]()
Trusteh for u 2
Ze slaan te ver door, daarom hoor je er niks meer van. Jammer, want het tegengeluid is zeker belangrijk alleen soms vermoeidend want je kunt beter meeroeien. Tegen de stroom in is moeilijk vol te houden of je nu "gelijk" hebt of niet. Dat is de crux. Wat is de waarheid? Uberhauptquote:Op donderdag 31 maart 2022 01:12 schreef koosbasterd het volgende:
Het is zo opletten. Willem Engel is ook tuig. Hou die gozer in de gaten. Hij werkt voor de overheid
Controlled Opposition:
Net zoals Jensen, Blackrock, weltzmertrz of zoiets,Flavio en z'n vriendjes, lange Frans, hoor niks meer van hem. wat is er aan de hand? Svennie Hulleman, en nog vele meer
De waarheid is voor iedereen anders naar het schijnt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ze slaan te ver door, daarom hoor je er niks meer van. Jammer, want het tegengeluid is zeker belangrijk alleen soms vermoeidend want je kunt beter meeroeien. Tegen de stroom in is moeilijk vol te houden of je nu "gelijk" hebt of niet. Dat is de crux. Wat is de waarheid? Uberhaupt
Doe dat dan. Niemand houd je tegen. Jouw keuze maar ook jouw consequenties. Keuzes hebben gevolgen, altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
De waarheid is voor iedereen anders naar het schijnt.
De mijne is dat ik uit de matrix wil stappen
I know,quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Doe dat dan. Niemand houd je tegen. Jouw keuze maar ook jouw consequenties. Keuzes hebben gevolgen, altijd.
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het onevenredig groot aandeel niet-gevaccineerden dat met de delta-variant in het ziekenhuis terechtkwam.
[..]
Dan waren er een hoop meer mensen ernstig ziek geworden. Zie boven.
Of je geïnfecteerd bent weet je na een test.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:19 schreef unfazed het volgende:
[..]
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.
Heb je het placebo effect weleens dieper bestudeerd? Wellicht is covid en de mate waarin je er vatbaar voor bent vooral mentaal, en is dat de reden waarom meerdere ongevaccineerde (!) users hier melden nergens last van te hebben, of uberhaupt nooit geïnfecteerd zijn (geweest).
quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:19 schreef unfazed het volgende:
[..]
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.
Heb je het placebo effect weleens dieper bestudeerd? Wellicht is covid en de mate waarin je er vatbaar voor bent vooral mentaal, en is dat de reden waarom meerdere ongevaccineerde (!) users hier melden nergens last van te hebben, of uberhaupt nooit geïnfecteerd zijn (geweest).
Dat geldt ook voor polio, toch is iedereen daar tegen gevaccineerd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Levensgrote kans zelfs, grote kolder allemaal. Wat dan nog als je zogenaamd geïnfecteerd zou zijn, je hebt de spuitjes er niet voor nodig want het gros merkt er niks van
Inderdaad. Correctie:quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Levensgrote kans zelfs, grote kolder allemaal. Wat dan nog als je zogenaamd geïnfecteerd zou zijn, je hebt de spuitjes er niet voor nodig want het gros merkt er niks van
We raken heel erg snel door de conpiracies heen. Over een paar maanden kunnen alle topics hier gewoon naar NWS.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we klaar voor een nieuwe wereld orde ?
[ twitter ]
[ twitter ]
Dan nog zal het door de overgrote meerheid ontkend worden, let maar opquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We raken heel erg snel door de conpiracies heen. Over een paar maanden kunnen alle topics hier gewoon naar NWS..
Alweer een nieuwe?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we klaar voor een nieuwe wereld orde ?
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet zo gek dat hij daartoe oproept hè, wanneer de oorlogskas van het land dat Oekraïne met de grond gelijk aan het maken is gevuld is en wordt met de opbrengsten van grotendeels door Europa geïmporteerde fossiele brandstoffen.quote:
De standaard 'ook een klok geeft 2 maal daags de juiste tijd' repliek zal genoemd worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan nog zal het door de overgrote meerheid ontkend worden, let maar op
Een nieuw topic zou wel kunnen uiteraard. Ik heb dat een beetje met "woke" en de LGBTQ+ discussie in het VS verkiezingstopic, daar wil ik ook wel een apart topic voor maken, maar dan wel een beetje met een goeie OP etc.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
De titel van dit topic is covid 1984.
Als we covid nu eens weglaten dan kunnen we ook andere gerelateerde onderwerpen bespreken hier.
Want ik persoonlijk heb er totaal geen probleem mee, integendeel, dat hier andere onderwerpen aan bod komen die toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Maar kan dat maar zo?
Maar er is een WEF/Great Reset-topic, een oorlog in Oekraïne-topic, topics over een georganiseerde voedselcrisis, over het klimaat, etc. Zie niet zo waarom al die onderwerpen ook continu in dit topic erbij gesleept moeten worden, en al helemaal niet wanneer er over het vermeende verband met corona met geen woord gesproken wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Als we covid nu eens weglaten dan kunnen we ook andere gerelateerde onderwerpen bespreken hier.
Want ik persoonlijk heb er totaal geen probleem mee, integendeel, dat hier andere onderwerpen aan bod komen die toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Maar kan dat maar zo?
even met de grote baas @Ali_boo overleggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar kan dat maar zo?
Nou ja, er zijn natuurlijk wel bestaande "conspiracies"dat de overheden de coronacrisis hebben mis/gebruikt om hun NWO plannen sneller door te voeren. Dus er is in BNW altijd wel sneller een verband te vinden (al dan niet juist) tussen bepaalde dingen. Dat hoort ook een beetje bij BNW.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar er is een WEF/Great Reset-topic, een oorlog in Oekraïne-topic, topics over een georganiseerde voedselcrisis, over het klimaat, etc. Zie niet zo waarom al die onderwerpen ook continu in dit topic erbij gesleept moeten worden, en al helemaal niet wanneer er over het vermeende verband met corona met geen woord gesproken wordt.
Daarom ook mijn laatste zinnetje: wanneer het verband tussen het ene onderwerp en corona niet aangestipt wordt, dan lijkt het me beter om dat in het (/een) topic over dat onderwerp te houden in plaats van dat in het coronatopic te plempen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk wel bestaande "conspiracies"dat de overheden de coronacrisis hebben mis/gebruikt om hun NWO plannen sneller door te voeren. Dus er is in BNW altijd wel sneller een verband te vinden (al dan niet juist) tussen bepaalde dingen. Dat hoort ook een beetje bij BNW.
Als iemand bijvoorbeeld heilig overtuigd is van een allesoverkoepelend plan, dan heb je al snel raakvlakken.
Ik beweer niet dat die raakvlakken altijd kloppen, maar dat hoeft in BNW itt NWS/POL nou juist niet altijd.
Maar het is lastig soms, dat klopt.
Voor een keer ben ik met je eens.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarom ook mijn laatste zinnetje: wanneer het verband tussen het ene onderwerp en corona niet aangestipt wordt, dan lijkt het me beter om dat in het (/een) topic over dat onderwerp te houden in plaats van dat in het coronatopic te plempen.
Volgens mij zijn we het een beetje eens. Saai hoor. Ik ga weer even in het stropoppentopic kijken.
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of je geïnfecteerd bent weet je na een test.
Dus dat kan geen placebo effect zijn.
Mijn buuv met copd kreeg covid voordat ze een spuit kon krijgen en schoot gigantisch in de stress want ze was overtuigt dat ze doodging. 2 weken later was ze een ander mens. En toen besloot ze ook geen vaccin meer te nemen en nu is ze wappie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:51 schreef unfazed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel de mate waarin je je ziek voelt. Als de overheid en media extreme angst zaaien dat het een o zo erg virus is en mensen geloven daarin, dan zal dat als placebo het effect hebben dat mensen zich ook daadwerkelijk beroerder voelen dan nodig is. Stress is ziekmakend.
Wellicht, toch hoort de kamer of de minister niet te bemoeien met de rechtsgang.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Geen fan van Willem Engel
maar de arrestatie en verlenging ervan zijn in mijn ogen belachelijk
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar kan dat maar zo?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je ?
BNW / Algemeen Complotten-topic #71 PizzaGate
Ja als we dan allemaal samen naar dat hoofdtopic gaan en daar dingen posten die we normaal hier posten? Soort doorlopende chat?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je ?
BNW / Algemeen Complotten-topic #71 PizzaGate
Had een voorstel gedaan( achter de schermen) om het Bidens Amerika te noemen. Om gewoon alles in een topic te gooien . Verkiezingen , Bidens bloopers, CRT, lgbt , ectquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een nieuw topic zou wel kunnen uiteraard. Ik heb dat een beetje met "woke" en de LGBTQ+ discussie in het VS verkiezingstopic, daar wil ik ook wel een apart topic voor maken, maar dan wel een beetje met een goeie OP etc.
Way ahead of youquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had een voorstel gedaan( achter de schermen) om het Bidens Amerika te noemen. Om gewoon alles in een topic te gooien . Verkiezingen , Bidens bloopers, CRT, lgbt , ect
Wel zo overzichtelijk
Maar jij bent uiteraard vrij om er een eigen draai aan te geven
Hij is toch ook gereekst of zie ik iets over de hoofd?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en zorg je dan dat deze ook gereekst is?
De algemene complotten topic was een verkapte slowchat . Soms werd er hier en daar een complot aangekaart meer meestal was het gewoon een low key post zonder al te veel diepgang .quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja als we dan allemaal samen naar dat hoofdtopic gaan en daar dingen posten die we normaal hier posten? Soort doorlopende chat?
Vond 1984 wel een mooie titel.
Kben die nu aant lezen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De algemene complotten topic was een verkapte slowchat . Soms werd er hier en daar een complot aangekaart meer meestal was het gewoon een low key post zonder al te veel diepgang .
De '1984' je ook toevoegen bij het openen van een nieuwe reeks
WEF slaafjesquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:20 schreef ludovico het volgende:
Pff hoe kan het dat ze overal nog vaccinatie eisen handhaven voor entry to the country...
Collectivisten zijn doodeng.
Het is toch Wet Openbaar Bestuur?quote:
tja onze overheid hequote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is toch Wet Openbaar Bestuur?
En het door ons gekozen kabinet wil daar niet aan meewerken? Moet niet gekker worden.
Waar staat dat ze niet aan de WOB meewerken?quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is toch Wet Openbaar Bestuur?
En het door ons gekozen kabinet wil daar niet aan meewerken? Moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |