vrijdagavond weinig kansquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maarehhhh, genoeg over mij nu! Laat mij lekker zwelgen in zelfmedelijden over deze verschrikkelijke ziekte die me getroffen heeft...
P.S.
Greys? nog wat juicy tweets?Die zijn altijd goed.
Eigenlijk kan ik me hier dan wel in vinden, ook hier in dit topic verspreiden toch wel 4 of 5 users vrij veel desinformatie.. Ze lezen de cijfers niet die hier gepost worden en negeren die gewoon. Maar wel met antwoorden komen als "bron" en "je leest dit verkeerd" en zo kan ik nog even doorgaan.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me hier dan wel in vinden, ook hier in dit topic verspreiden toch wel 4 of 5 users vrij veel desinformatie.. Ze lezen de cijfers niet die hier gepost worden en negeren die gewoon. Maar wel met antwoorden komen als "bron" en "je leest dit verkeerd" en zo kan ik nog even doorgaan.
Dat soort users zouden wel van internet geweerd moeten worden, hij is nog niet zo gek die ome Klaus.
Nope, dat beeld je jezelf in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu ga ik deaud als ik de media mag geloven..
Op Fok is dat gewoon opgelost door dergelijke users in een subforum te vangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me hier dan wel in vinden, ook hier in dit topic verspreiden toch wel 4 of 5 users vrij veel desinformatie.. Ze lezen de cijfers niet die hier gepost worden en negeren die gewoon. Maar wel met antwoorden komen als "bron" en "je leest dit verkeerd" en zo kan ik nog even doorgaan.
Dat soort users zouden wel van internet geweerd moeten worden, hij is nog niet zo gek die ome Klaus.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zet ik een filmpje op, de sfeer is alweer verpest. Tot morgen
Ja, vind ik ook bijzonder.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:22 schreef koosbasterd het volgende:
Even tussendoor, ik vind het opmerkelijk dat sommige 'wakkere' mensen die zich niet laten injecteren, en zich wel laten PCR testen, het niet helemaal begrijpen
Vraag me alleen af waarom ze dat doen. Toch gevoelig voor de sneaky msm (lees: het vuurtje opstoken, angst zaaien) lijkt me
Achja, daar dacht ik even aan, verder niks.
carry on
Wat begrijpen ze dan niet helemaal?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:22 schreef koosbasterd het volgende:
Even tussendoor, ik vind het opmerkelijk dat sommige 'wakkere' mensen die zich niet laten injecteren, en zich wel laten PCR testen, het niet helemaal begrijpen
Vraag me alleen af waarom ze dat doen. Toch gevoelig voor de sneaky msm (lees: het vuurtje opstoken, angst zaaien) lijkt me
Achja, daar dacht ik even aan, verder niks.
carry on
pokemon variantquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:15 schreef halfway het volgende:
Tis al bijna april, hebben ze nog geen nieuwe variant verzonnen?
quote:Huidige coronasituatie
Nu zo goed als alle coronamaatregelen van tafel zijn, grijpt het coronavirus in Europa weer om zich heen. Duitsland registreerde donderdag meer dan 300.000 nieuwe coronavirusinfecties, een dagrecord. In het Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk loopt het aantal ziekenhuisopnames op en is de piek nog niet bereikt. In de Nederlandse ziekenhuizen is de situatie redelijk stabiel. In de groepen met hogere leeftijd zijn wel meer ziekenhuisopnamen te zien, dat aantal loopt mogelijk nog verder op. Volgens de Gezondheidsraad is sprake van ‘een hoge mate van onzekerheid’ over het verloop van het aantal infecties voor de komende weken.
Het is wachten tot ze een nieuw variantje de wereld in slingeren. Framework voor alle ellende ligt al klaar, acceptatie van het volk is waar het op moment aan ontbreekt. Men moet eerst een tijdje kunnen feesten en Costa Brava, clubs en bars en evenementen. Buikje daarvan vol en de onzin wordt weer geslikt.quote:
Daar wachten ze mee tot de herfst. Nu is de oorlog hottopicquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:15 schreef halfway het volgende:
Tis al bijna april, hebben ze nog geen nieuwe variant verzonnen?
Dat. En tot die tijd moet men er uiteraard aan herinnert blijven worden dat dit nog steeds boven ons hoofd hangtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar wachten ze mee tot de herfst. Nu is de oorlog hottopic
In Nederland is dat een groot succes:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat. En tot die tijd moet men er uiteraard aan herinnert blijven worden dat dit nog steeds boven ons hoofd hangt
Yup, het virus is dan ook niet weg, op mijn werk hebben we dagelijks te maken met annuleringen vanwege covid.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland is dat een groot succes:
https://www.ad.nl/show/an(...)rtlocaties~ac8f7dbe/
Wacht de komende herfst maar af, dan zal alles weer uit te kast getrokken worden (ik hoop dat ik hierin geen gelijk krijg)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland is dat een groot succes:
https://www.ad.nl/show/an(...)rtlocaties~ac8f7dbe/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |