Yup, alleen anders dan verwacht: mensen zijn dan moe van de dreiging en maatregelen en gaan daar niet meer in mee.quote:
Ja, dat was een flinke klap in het gezicht van de antivaxxers...quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:13 schreef weetjewel5 het volgende:
COR / Voor de anti-vaxxers, Portugal
Mensen in dit topic dachten vorig jaar ook dat alles voorbij was, een pareltje.
om de analogie 'analoog' te houden;quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zijn de spelers, en wat zijn de regels?
zou het doel van een actie ook tweeledig of zelfs drieledig kunnen zijn..?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe maar wel hoor. Lachen is immers gezond.
Leg maar uit waarom onze overheid mensen massaal liet testen om iedereens DNA te verzamelen.
Als je in een kraakpand woont val je inderdaad keurig onder 'you own nothing and will be happy 'quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeten eigenaren van leegstaand vastgoed straks vrezen voor een telefoontje van een ambtenaar?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uchtelingen-a4105485
Woningzoekende jongeren moeten Hengelose antikraakpanden uit voor vluchtelingen: ‘Dit is krom’
https://www.tubantia.nl/h(...)it-is-krom~ae139725/
Tis niet dat ze ineens stoppen hoor.
Ok dan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe maar wel hoor. Lachen is immers gezond.
Onze overheid? De jouwequote:Leg maar uit waarom onze overheid mensen massaal liet testen om iedereens DNA te verzamelen.
Ik hoop dat je t verschil kent tussen krakers en antikrakers.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je in een kraakpand woont val je inderdaad keurig onder 'you own nothing and will be happy '
Je woont voor een habbekrats, maar je hebt nergens recht op en het is niet je bezit.
Maar wel leuk bruggetje met die panden waarop de gemeente beslag kan leggen.
In feite doen krakers dat ook.
Die leggen ook beslag op het pand van een ander.
Oh, zeker wel, en had dit commentaar wel verwacht.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je t verschil kent tussen krakers en antikrakers.
Je weet dus niet wat ze met ons DNA moeten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:21 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ok dan.
hahahaha
Ja, voelt goed.
[..]
Waarom denk je zelf? Misschien kunnen ze wat met jouw DNA? Beetje ermee rotzooien, experimenteren
Je hebt kans dat het niet eens meer hoeft. Ze weten al voldoende om ermee te doen wat ze doen, of niet.
Je moet wat geduld hebben.
Nu is het de bedoeling dat we allemaal naar Oekraïne kijken
Dan gaat dat tuig zich ondertussen voorbereiden op wat komen gaat.
Ik ben het achteraf aanpassen van argumenten een beetje zat. Twee jaar lang is hier geklaagd en geschreeuwd opquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
zou het doel van een actie ook tweeledig of zelfs drieledig kunnen zijn..?
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat ze met ons DNA moeten.
Ik ben niet degene die denkt dat de overheid teststraten heeft opgezet om DNA af te tappen..quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:31 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Dus ook voor jou. Geduld is een schone....nou?
Heb wel vermoedens
Of ben jij meer van de feiten?
Noem eens een feit dan
Ja dag wantie, ik ken je al een tijdje he.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die denkt dat de overheid teststraten heeft opgezet om DNA af te tappen..
Jij denkt dat het mogelijk voor experimenten is.
Dat is best interessant. Wat voor soort experimenteren denk je aan?
je lijkt meer interesse te hebben in het discussie process en in wie er uiteindelijk de eerlijke winnaar van het zg debat zou moeten zijn, dan in het onderzoek naar de feiten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben het achteraf aanpassen van argumenten een beetje zat. Twee jaar lang is hier geklaagd en geschreeuwd op
het testen. De teststraten en vooral testen voor toegang zouden er alleen maar zijn geweest om de cijfers hoog te houden en de maatregelen ingevoerd te krijgen. Je moest vooral je nooit laten testen want dan zou het probleem ineens weg gaan.
Nu kiest de overheid er zelf voor, terwijl de aantallen positieve testen bijna nooit zo hoog zijn, om alle teststraten
te sluiten en ineens waren er blijkbaar allemaal andere redenen waarom de overheid massaal testen propageerde.
Ineens zijn de motieven tweeledig of zelfs drieledig. Zo werkt discussiëren dus niet.
Je hebt dus niets en probeert er nu een spelletje van te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja dag wantie, ik ken je al een tijdje he.
Maar reageer eens op mijn vraag. Ben jij meer van de feiten, en zo ja, noem eens een feit mbt corona
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben het achteraf aanpassen van argumenten een beetje zat. Twee jaar lang is hier geklaagd en geschreeuwd op
het testen. De teststraten en vooral testen voor toegang zouden er alleen maar zijn geweest om de cijfers hoog te houden en de maatregelen ingevoerd te krijgen. Je moest vooral je nooit laten testen want dan zou het probleem ineens weg gaan.
Nu kiest de overheid er zelf voor, terwijl de aantallen positieve testen bijna nooit zo hoog zijn, om alle teststraten
te sluiten en ineens waren er blijkbaar allemaal andere redenen waarom de overheid massaal testen propageerde.
Ineens zijn de motieven tweeledig of zelfs drieledig. Zo werkt discussiëren dus niet.
Je snapt inmiddels toch wel dat de overheid zo weer 180 graden kan draaien zoals de afgelopen 2 jaar continu is gebeurd? of zitten we weer naast de realiteit?quote:Op woensdag 22 september 2021 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De mogelijkheid van boosters zijn er al een tijd en behalve Israel zet niemand vol in op boosters.
Wat betreft Nederland:
-Er is al besloten dat op een klein groepje mensen met ernstig verzwakt immuunsysteem na, niemand een booster kan nemen. Laat staan dat het gevolgen heeft voor je vaccinatiestatus zoals in Israel. En al helemaal niet elk half jaar zoals sommige hier roepen.
Jullie zitten echt zo ver naast de realiteit door te roepen dat we elk moment verplicht elk half jaar een booster moeten nemen in NL. Lachwekkend gewoon
Nee dat doe jij gozer, dat doe je namelijk altijd, als je het niet meer weet. edit: in de corona topics op bnwquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt dus niets en probeert er nu een spelletje van te maken.
Daarin ben ik niet geïnteresseerd.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
je lijkt meer interesse te hebben in het discussie process en in wie er uiteindelijk de eerlijke winnaar van het zg debat zou moeten zijn, dan in het onderzoek naar de feiten.
Tja, jij begint over dat de overheid teststraten heeft opgezet om onze DNA te oogsten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:42 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee dat doe jij gozer, dat doe je namelijk altijd, als je het niet meer weet.
Je weet dus geen feit te benoemen
,
misschien mijn sufheid, maar ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
testen zijn nog nooit zo hoog geweest???
weet jij post dat niet
maar dacht gooi hem er even in
totale bs die wordt beweerd
Ik heb al eerder aangegeven dat ik ook niet precies weet wat ze ermee gaan doen. Heb wel vermoedensquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij begint over dat de overheid teststraten heeft opgezet om onze DNA te oogsten.
Vervolgens wil je daar niet dieper op in gaan en moet ik opeens met feiten komen?
Het is jouw hypothese, niet de mijne.
Het punt was dat de overheid de testen gebruikt om maatregelen op te leggen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
Je snapt inmiddels toch wel dat de overheid zo weer 180 graden kan draaien zoals de afgelopen 2 jaar continu is gebeurd? of zitten we weer naast de realiteit?
jij reageerde op deze post @Orwellquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |