quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.quote:
Shit happensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.
Prima, maar laat het niet vaker gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.
Ja echt hèquote:
Zet je dit straks even in z’n usernotes?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar laat het niet vaker gebeuren
Vind hem eerder zo'n hopman die stiekem kleine jongetjes marteltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Zo gaat een seriemoordenaar dus te werk.
Wel een hele kwikke dame voor 71quote:
En gewoon nog eens….quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Ik heb geen kinderwens.
Ik heb een gezinswens.
Lekker visserspakje voor de karpers @tja77quote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker alternatief, want dan ben je anders
In het zuiden kun je beter links volk hebben maar dat is het dan ook.quote:
Aan de Waal ja. Familie Castro is trots.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Havana aan de Maas ofzo zeiden ze toch altijd?
Idd een links bolwerk.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker visserspakje voor de karpers @:tja77
Haha thanks, idd. Heb hem net geedit. Topografie Nederlandse rivieren is inmiddels bijna 30 jaar geleden.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Aan de Waal ja. Familie Castro is trots.
Gelukkig helpen we elkaar in dit topicquote:Op maandag 28 maart 2022 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha thanks, idd. Heb hem net geedit. Topografie Nederlandse rivieren is inmiddels bijna 30 jaar geleden.
Deze bedoelde ik, Sophie.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Dat meisje in het groen in de intro was wel cute. Die van die "met bestek" opmerking.
Klinkt beter dan sobersoquote:
Hey poes, long time no see/read.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker visserspakje voor de karpers @:tja77
Beetje apart om daar te gaan flirten.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Ben ik de enige die zo snel mogelijk door de supermarkt rent?
Iemand ontmoeten bij de groente afdeling…
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Voliere man zien we nog wel bij de rijdende rechter
Daar denkt @Nine. anders overquote:
Lappenmand helaas…quote:Op maandag 28 maart 2022 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je was wel lang ongeoorloofd afwezig idd
Zekerquote:
Geile salopettequote:Op maandag 28 maart 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg Oostblok vibes bij deze tuinbroek @:Caland
Kaarsen edelstenen live laugh love home Disney Eftelingquote:Op maandag 28 maart 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je kaarsen aansteken in huis.
Haai vergeet vanavond te trakteren op langoustines met oogjesquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er staan transformers op de planning deze week.
Wanneer dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er staan transformers op de planning deze week.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haai vergeet vanavond te trakteren op langoustines met oogjes
Hij keek wel die kant op.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Even dieper ingaan.
Diep in het broekje
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zijn transgenders altijd lesbienne? Is dit een bepaalde incel loophole om alsnog aan een vrouw te komen?
Als dat zo is, is hij nu in de aap gelogeerd.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zijn transgenders altijd lesbienne? Is dit een bepaalde incel loophole om alsnog aan een vrouw te komen?
Volgens mij gehandicapt. Liep ook heel vreemd.quote:
quote:
Niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
2x submissive in dit soort dates altijd. Hoe werkt zoiets?
Kittige handjes onder de dekens op een Disney avond @Lenny_Leonardquote:
Lenny komt vaak laterquote:Op maandag 28 maart 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kittige handjes onder de dekens op een Disney avond @:Lenny_Leonard
Is wel fijn, jaquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef magikmichael het volgende:
Weet iemand of die aflevering met die 2 transgenders ergens terug te kijken is? Jullie weten welke ik bedoel: met die ene vrouw met stoppels en die andere vrouw die een kloon van Jerney Kaagman moest voorstellen.
NLZIET in ieder gevalquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef magikmichael het volgende:
Weet iemand of die aflevering met die 2 transgenders ergens terug te kijken is? Jullie weten welke ik bedoel: met die ene vrouw met stoppels en die andere vrouw die een kloon van Jerney Kaagman moest voorstellen.
Lenny date ook half Fok! in de Nine style?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mijn info komt ie meestal te vroeg
Mannen die een ander niet aanvoelen…quote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Heel gretig, en dan is de afwijzing altijd wat moeilijker.
There can be only onequote:Op maandag 28 maart 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Lenny date ook half Fok! in de Nine style?
Ja die idd. Bij NPO start kon ik hem laatst niet vinden. Ik zal NLZiet eens proberen. Thanks.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NPO Gemist/Plus
NL ZIET?
Rond kerst
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja die idd. Bij NPO start kon ik hem laatst niet vinden. Ik zal NLZiet eens proberen. Thanks.
Zijn je verwachtingen niet gewoon te hoog?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef tja77 het volgende:
Wat een boeiend gesprek…
Deze tranny’s stellen teleur
ik wil stoppelbaard rokjes trannys van kerst terugquote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef tja77 het volgende:
Wat een boeiend gesprek…
Deze tranny’s stellen teleur
Je hoopt boeiende gesprekkenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:06 schreef Pap89 het volgende:
Ja de transvrouwen hebben echt geen gespreksstof
Misschien wel…quote:Op maandag 28 maart 2022 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn je verwachtingen niet gewoon te hoog?
Met lippenstift op de lippen zoals een 5-jarige dat doet.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik wil stoppelbaard rokjes trannys van kerst terug
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met lippenstift op de lippen zoals een 5-jarige dat doet.
Kop schuin, mond open, vork verkeerdquote:
Lomp als een boer dus.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kop schuin, mond open, vork verkeerd
Ik ben moeilijk op te winden….quote:Op maandag 28 maart 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Sympathieke transgenders
Zal @:tja77 niet opwinden
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:11 schreef tja77 het volgende:
Die ginger geeft licht in het donker, komt zo’n groene gloed vanaf denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |