quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.quote:
Shit happensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.
Prima, maar laat het niet vaker gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik realiseerde me pas later dat ik het topic met mijn vorig post sloot. Jammer weer.
Ja echt hèquote:
Zet je dit straks even in z’n usernotes?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar laat het niet vaker gebeuren
Vind hem eerder zo'n hopman die stiekem kleine jongetjes marteltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Zo gaat een seriemoordenaar dus te werk.
Wel een hele kwikke dame voor 71quote:
En gewoon nog eens….quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Ik heb geen kinderwens.
Ik heb een gezinswens.
Lekker visserspakje voor de karpers @tja77quote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker alternatief, want dan ben je anders
In het zuiden kun je beter links volk hebben maar dat is het dan ook.quote:
Aan de Waal ja. Familie Castro is trots.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Havana aan de Maas ofzo zeiden ze toch altijd?
Idd een links bolwerk.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker visserspakje voor de karpers @:tja77
Haha thanks, idd. Heb hem net geedit. Topografie Nederlandse rivieren is inmiddels bijna 30 jaar geleden.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Aan de Waal ja. Familie Castro is trots.
Gelukkig helpen we elkaar in dit topicquote:Op maandag 28 maart 2022 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha thanks, idd. Heb hem net geedit. Topografie Nederlandse rivieren is inmiddels bijna 30 jaar geleden.
Deze bedoelde ik, Sophie.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Dat meisje in het groen in de intro was wel cute. Die van die "met bestek" opmerking.
Klinkt beter dan sobersoquote:
Hey poes, long time no see/read.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker visserspakje voor de karpers @:tja77
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |