dat niet gezond eten vond ik wel meevallen. Ze hebben elke dag verse groenten gekregen, goed vlees of vis, heel veel fruit voorhanden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al met al niet al te gezond hoe ze gegeten hebben en dan weinig beweging
Ik kom terug op mijn woorden, reden genoeg om aan te kunnen komen
Klopt, was genoeg vers fruit en groenten,quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat niet gezond eten vond ik wel meevallen. Ze hebben elke dag verse groenten gekregen, goed vlees of vis, heel veel fruit voorhanden.
Maar ze hebben er zelf voor gekozen om veel van de pasta en dat oliebrood te eten, En alleen Kris en Tobi en heel af en toe Salar hebben de laatste tijd nog wat gesport.
Ze hadden veel meer kunnen doen met de dingen die ze kregen, maar het werd alle heel snel alles in de pan kwakken en dan een pan bechamelsaus erbij.
Voor die ene dag voor die paar duizend kijkers blijft het maar lekker zo hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:01 schreef Angelique61 het volgende:
Komt er geen kapper ook?
Moet Grace met die ragebol op t podium?
Ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet zonder die pruikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die ene dag voor die paar duizend kijkers blijft het maar lekker zo hoor!![]()
Ga nog ff de kapper sponseren ook, doet ze maar lekker zelf als ze weer thuis is.
Ik denk dat het dan een "13 in een dozijn" type is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet zonder die pruik
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:13 schreef Ireth het volgende:
Zegge... die COS#1000 zit er niet meer in hé....
Vertrouw die poll na woensdag totaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:21 schreef Jockari het volgende:
Als dit de trend is, komt het niet goed voor Kristof
[ afbeelding ]
Wat denk je van al die olie waar de broodjes in gebakken worden, de bechamelsaus die ze elke dag atenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BIjna niet voor te stellen he, geen extraatjes, geen snoep, geen suikers, niet veel keuze in eten en dan aankomen?
Was wel een interessant gesprek hoor tussen die 2 Eindelijk was Grace een keer serieus en meid een tip. Die relatie met die vent daar deugt iets niet. Ik zou hem niet vertrouwen als ik je was en dat bedoel ik goedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:28 schreef Jockari het volgende:
Grees weer aan de praat. Ontsnappen lukt niet voor Salar. Lig daar maar in zijn plaats. Door de poort of over het hek ?
Ja is toch allemaal al afgesproken met de bewoners die eruit zijn om te feesten na die tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:43 schreef Sestra666 het volgende:
Ze denken dat ze na t feest naar een hotel gaan?
Vorig jaar ook. En de dag er na gingen ze nog even met zijn alle het huis in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:43 schreef Sestra666 het volgende:
Ze denken dat ze na t feest naar een hotel gaan?
Dan moeten we voor ieder woord in de zon een post gaan aanmaken dan moeten we het gaan redden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:13 schreef Ireth het volgende:
Zegge... die COS#1000 zit er niet meer in hé....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |