vind ze zelf ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:02 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het te bloot als Grace het zo gaat dragen. Niet mooi
Ze zijn nu allemaal blij Nu de maten worden aangepast die te klein zijn en het te bloot bij Grace haar pakquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:08 schreef schizolientje het volgende:
ze klinken niet heel enthousiast over de kleding, ik had niet eens door dat er iets speelde, voor eten schreeuwen ze alle bij elkaar
maakt niet uit want je loopt erachterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.debijenkorf.n(...)0094-345707009486048
¤ 890 en dan loop je voor lul met je broek binnenstebuiten.![]()
[ afbeelding ]
mode popjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Vind salar erg gefocust op de prijzen hoor
Nou vond die jurk met het bont maar hoerig staan. Maar goed das smaak verschillend. Maar goed dat ze dat zelf ook niet leuk vondquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:14 schreef ammartje het volgende:
Ik ben blij dat ik Grace niet ben, alles staat haar goed, ik zou er een baan bij moeten nemen
Daar zou ik als ik haar was voor kiezenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat geel groen staat ook mooi bij Grace
Was dat die blauw/groene lovertjes jurk? Die vond ik wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou vond die jurk met het bont maar hoerig staan. Maar goed das smaak verschillend. Maar goed dat ze dat zelf ook niet leuk vond
Nah nee die was van haarzelf toch? Die was wel leuk. Nee zwart was die geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef ammartje het volgende:
[..]
Was dat die blauw/groene lovertjes jurk? Die vond ik wel mooi
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat geel groen staat ook mooi bij Grace
Oh ik heb niet het begin gezien . Ze trekt nu haar vlag weer aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nah nee die was van haarzelf toch? Die was wel leuk. Nee zwart was die geloof ik
Nou meneer draagt schoenen van 300 euro dus hij zal ook wel dure kleding hebben anders herkent hij het ook niet zo snel ik had nooit van D2 gehoord hoor ja was mijn nickname vroeger Diamonds2 en afk D2 hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daarbij is het nogal wat als je een keer dure kleding aan mag hebben.
300 euro is niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou meneer draagt schoenen van 300 euro dus hij zal ook wel dure kleding hebben anders herkent hij het ook niet zo snel ik had nooit van D2 gehoord hoor ja was mijn nickname vroeger Diamonds2 en afk D2 haha
Dat past ook wel bij hem denk ik Het is een echter ijdeltuit wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou meneer draagt schoenen van 300 euro dus hij zal ook wel dure kleding hebben anders herkent hij het ook niet zo snel ik had nooit van D2 gehoord hoor ja was mijn nickname vroeger Diamonds2 en afk D2 haha
Ja dat roze was ook heel mooi haha ze gaat hem al een steekie gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:20 schreef zeLillfex het volgende:
[..]
Daar zou ik als ik haar was voor kiezen
Ik vind me nikes al duur hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
300 euro is niks
de balenciaga's van Tobi waren een stuk duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |