Nee was groene lovertjes allemaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nah nee die was van haarzelf toch? Die was wel leuk. Nee zwart was die geloof ik
Salar heeft altijd mooie schoenen.....quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
vind de schoenen van salar echt netjes
staat echt af onder zijn kleding
begreep dat de mannen er nu ook schoenen bij krijgen
Ja dat is ook prijzig iddquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vond m'n verbandschoenen al duur.... ¤59 per stuk
per stuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarvoor draag je die?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Salar is nooit tevreden. Heeft altijd wat de zeuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Valt op dat Salar niet echt tevreden is.
Getsie wat een lelijk pakquote:
Hij mag ontevreden zijn als alles wat die aantrekt niet pastquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Salar is nooit tevreden. Heeft altijd wat de zeuren.
Heb het passen gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Valt op dat Salar niet echt tevreden is.
Das onzin maar goed alle kleding was ook te klein en word voor hem aangepastquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Salar is nooit tevreden. Heeft altijd wat de zeuren.
Reken maar dat ze de maten al hadden voor intrede, maar dan is hij gewoon wat dikker geworden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das onzin maar goed alle kleding was ook te klein en word voor hem aangepast
BIjna niet voor te stellen he, geen extraatjes, geen snoep, geen suikers, niet veel keuze in eten en dan aankomen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Reken maar dat ze de maten al hadden voor intrede, maar dan is hij gewoon wat dikker geworden.
Dat zou best jammer wezenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:01 schreef Angelique61 het volgende:
Komt er geen kapper ook?
Moet Grace met die ragebol op t podium?
hele borden vol met pasta, rijst, brood in olie gebakken, twee of drie keer per dag warm eten, pindakaas, chocopasta enz.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BIjna niet voor te stellen he, geen extraatjes, geen snoep, geen suikers, niet veel keuze in eten en dan aankomen?
Ja dat is ook weer waar pasta en rijst en dat brood in olie zet wel aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:18 schreef Verida het volgende:
[..]
hele borden vol met pasta, rijst, brood in olie gebakken, twee of drie keer per dag warm eten, pindakaas, chocopasta enz.
edit: en heel veel kwark, met fruit.
en relatief weinig bewegen
Brood in de olie, veel pasta gerechten met sauzen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BIjna niet voor te stellen he, geen extraatjes, geen snoep, geen suikers, niet veel keuze in eten en dan aankomen?
Ja, was ik even vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Brood in de olie, veel pasta gerechten met sauzen.
Potten pindakaas.
Ja al met al niet al te gezond hoe ze gegeten hebben en dan weinig bewegingquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef Verida het volgende:
[..]
en pannen vol bechamel saus
Daar was vooral Salar gek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |