Toen ze dat luxe diner hadden heeft hij ja amper gegeten. Heb je dta gemist?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel meerdere keren horen schooien om luxe dit luxe dat.
Nee niet gemist. Wel gehoord hoe hij (ik denk) gisteravond vroeg om een luxe ontbijtje. Gistermiddag was hij aan het schooien om saus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toen ze dat luxe diner hadden heeft hij ja amper gegeten. Heb je dta gemist?
Dat klopt zeker,maar hij kan nog geen kreeft poppen of een vuistje kaviaar nemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel meerdere keren horen schooien om luxe dit luxe dat.
Ja Salar wil weet wel wat die wil. Hij wilde mayo bij de BBQquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet gemist. Wel gehoord hoe hij (ik denk) gisteravond vroeg om een luxe ontbijtje. Gistermiddag was hij aan het schooien om saus.
Dus deze avond al exit naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij zei Kris ''te gebruiken voor 24-03''
Yvonne?quote:
als hij zn armen beweegt gaat het colbert scheuren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn te klein zegt die maar zit hartstikke goed volgens mijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zit volgens mijn goed, hij trekt wel zijn eigen broek aanquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:33 schreef Ireth het volgende:
Beetje lullig dat er voor Krees wel schoenen zijn en voor Salar en Kristof niet...Top Ireth.Las het gister pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik heb ook niks aan jou.quote:
Kris had een gucci aan zijn kantquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn het dure pakken? Verstond iemand het merk?
D2quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn het dure pakken? Verstond iemand het merk?
Hmm,dat scheelt nogal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:37 schreef suzi1 het volgende:
d2 broek. meer dan 2 of 3 meier
gucci voor kriss
Eens.quote:
Ja klopt voor jill hoofdzakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar hebben ze toch ook nog wat andere maten naar binnen gehaald wb kleding?
Oh weet je het merk nuquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:39 schreef suzi1 het volgende:
ja zie nu dat die broeken wel 385 kunnen zijn. mag wat kosten
Ja maar wees eerlijk De broek die hij aanhad was veel en veel te langquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Valt op dat Salar niet echt tevreden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |