Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan strijken. Er is een tijd geweest dat ik alles streek, een gezin van 6 en echt alles strijken zelfs het dekbedovertrek hoeslakens. Handdoeken en zo dan weer niet maar verder eigenlijk alles
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:22 schreef espri het volgende:
[..]
Nah we wonen nog maar met zn 2tjes en het is wel best zo.
In die tijd had je nog geen internet, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveel
[..]
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveel
[..]
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegen
Ah, ja, toen kreukten kleren nog veel erger iddquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die tijd had je nog geen internet, dat scheelt
Ah ok.. je kunt dat 'nog maar' op 2 manieren opvatten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:29 schreef espri het volgende:
[..]Nee joh, vogeltjes zijn uitgevlogen en wij vinden het opperbest zo.
Alleen maar positief in mijn geval hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ja, toen kreukten kleren nog veel erger idd
[..]
Ah ok.. je kunt dat 'nog maar' op 2 manieren opvatten natuurlijk
bosuitljesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:45 schreef engine het volgende:
De bosuiltjes zijn lekker aan het spelen en hupsen![]()
Ze kunnen al bijna de kast uitquote:
Have fun morgen Enginequote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje gekocht voor masters of hardcore morgen
Vanmorgen een hele planning gemaakt van welke acts ik wil zien.
En nu moet ik nog tot vier uur iets verzinnen om te doen...of toch maar iets eerder naar huis gaan.
Zo leuk is dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kunnen al bijna de kast uit
Heb je al plannen voor het weekend?
Dankjequote:
Ah daar gaat altijd veel tijd in zitten. Blijkt vaak toch meer spullen te hebben dan gedacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo leuk is dat.
Ik ben bezig mijn huis klaar te krijgen voor verkoop dus veel uitzoeken, opruimen, en netjes maken.
Ha dat is best behoorlijk. Hoe laat begint het dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dankjekomt vast goed. Ik ga voor het eerst alleen, ben benieuwd hoe dat bevalt.
Duurt tot 8 uur 's morgens... Ook benieuwd of ik dat volhoud
O jee wordt een lange ruk, maar als het gezellig is kom je die tijd vast wel door.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Veel plezier .. heb je al iets om wakker te blijven of denk je ter plekke wat te kunnen scorenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje gekocht voor masters of hardcore morgen
Vanmorgen een hele planning gemaakt van welke acts ik wil zien.
En nu moet ik nog tot vier uur iets verzinnen om te doen...of toch maar iets eerder naar huis gaan.
Daar zijn middelen voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Begint om 10 uur 's avonds.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha dat is best behoorlijk. Hoe laat begint het dan?
De eerste keer alleen naar een concert vond ik eerst best wel wennen.
Ik hoef niet zozeer ergens aan te sluiten. Normaal met vrienden loop ik vanzelfsprekend daar achteraan en nu kan ik zelf kiezen welke zaal ik ga kijken. En gezellig is het vast wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wordt een lange ruk, maar als het gezellig is kom je die tijd vast wel door.
Denk dat je daar aansluiting genoeg zult hebben, of ben je niet zo van aansluiten bij vreemden?
Nog niks gescoordquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier .. heb je al iets om wakker te blijven of denk je ter plekke wat te kunnen scoren
Ja ook leuk hoorquote:
quote:
Jeh, die neppe Elstak wel..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat neophyte niet in de line up staat. Die zou je ook wel verwachten bij 25 jaar masters.
Ja onbegrijpelijk met een live act op het hoofdpodiumquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, die neppe Elstak wel..
En Dennis
En Marc![]()
En Steve![]()
Hé mijn gezinsfoto zou je niet delen.quote:
Ik ben een beetje van voor de ekte hardcore, ik ben nog een original Parkzicht bewoner, doe mijn maar 140 - 160 bpm..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:35 schreef engine het volgende:
Maar wel Shadowlands terrorists livega ik wel zeker kijken want zovaak zie je die act niet meer.
Marc Arcadipane, en Panic..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk met een live act op het hoofdpodium
Dennis en Marc weet ik zo niet wie het zijn
Darkraver wil ik wel zien.
Is ook voor straksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:58 schreef pullup het volgende:
Borrel is een goed planMoet nog even door
Kwaliteitsmuziekquote:
quote:
Heel goed, ik heb nog wel wat staanquote:
Pulletjesquote:
Pulletjes ,baby eendjesquote:
Oh die moet nu al weer aan de bak jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is nog steeds mooi weeren straks VT Max ik hoop zo dat alles is opgelost
Yep op dat rare circuit. Ik ben benieuwd vorig jaar kreeg Max 2x stafquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van voor de ekte hardcore, ik ben nog een original Parkzicht bewoner, doe mijn maar 140 - 160 bpm..
[ afbeelding ]
Panicquote:
die is goorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
Afrader: Tony reep witte chocola/framboos/biscuit
Kliko werk
Klonk apart maar niet te vreten neequote:
Ik zou m ruilenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Klonk apart maar niet te vreten nee![]()
Naja zoveel andere smaken, zoek morgen wel wat beters uit
Ben bang dat ze daar niet meer intrappen in deze aangeknaagde toestandquote:
aangeknaagde toestandquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben bang dat ze daar niet meer intrappen in deze aangeknaagde toestand
Ik heb het wel eens met pindas gedaan.. in ranzige olie bereidt... ze gingen niet proeven..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben bang dat ze daar niet meer intrappen in deze aangeknaagde toestand
Hmm, ik zou kunnen proberen aan te geven dat ik de chocola niet spekkiesroze had verwacht?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met pindas gedaan.. in ranzige olie bereidt... ze gingen niet proeven..
Wat is dat nu weer... nicotine sport ...dat hoort toch nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:20 schreef pullup het volgende:
Gisteren ook wat van die nicotine sport kauwgummetjes getestZe waren op proef aangeboden bij de vereniging.
Man3 Ik kan best veel koffie drinken maar die dingen waren heftig, voelde een beetje als die muziek die hier net gepost werd.
Misschien...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, ik zou kunnen proberen aan te geven dat ik de chocola niet spekkiesroze had verwacht?
Zou jij dat een redelijk argument vinden?
Jawel, moet je vlak voor een race snacken voor wat extra pep.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer... nicotine sport ...dat hoort toch niet
Oh je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel, moet je vlak voor een race snacken voor wat extra pep.
Je zal dan wel onder te grens van de toegestane hoeveelheid blijven schat ik zo in natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:24 schreef chufi het volgende:
Wat is dat nu weer... nicotine sport ...dat hoort toch niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef pullup het volgende:
Jawel, moet je vlak voor een race snacken voor wat extra pep.
Je zal dan wel onder te grens van de toegestane hoeveelheid blijven schat ik zo in natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:26 schreef pullup het volgende:
Oh je hebt gelijkik bedoelde caffeine
Geen idee waarom ik nicotine typte, zal wel aan die gore reep liggen
Ah kijk ...das heul wat anders... alhoewel ze vaak samengaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijkik bedoelde caffeine
Geen idee waarom ik nicotine typte, zal wel aan die gore reep liggen
Lekker, maar waarom? Minder vaartuigen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is beter
Ben er vandoor naar de Bosbaan![]()
We verkassen daarheen de rest van het seizoen
Jazeker, deels want het gaat drukker worden op de Amstel en de komende wedstrijden zijn allemaal 2 km en rechtdoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker, maar waarom? Minder vaartuigen?
Hoeveel prijzen gaan ze winnen voor je?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef pullup het volgende:
En na 2 grotendeels mislukte corona jaren eindelijk weer een vol seizoen echt racen
Ik heb er wel vertrouwen in, NK is over een maandjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel prijzen gaan ze winnen voor je?
Hoeveel geef jij er eigenlijk training?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in, NK is over een maandjeKijken of we er nog een tripje naar een wereldbekerwedstrijd uit kunnen slepen
Een stuk of 30/40 zo gedurende de winterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel geef jij er eigenlijk training?
Sterkte en succes.. misschien fiets ik eens een keertje langsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Jazeker, deels want het gaat drukker worden op de Amstel en de komende wedstrijden zijn allemaal 2 km en rechtdoor.
Duurtraining is gedaan deze winter en nu focus op pure snelheid en ook rechtdoor trainen
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en succes.. misschien fiets ik eens een keertje langs
Best veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een stuk of 30/40 zo gedurende de winter
Kan je het tentje aan het begin van het bos aanraden als tussenstopquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en succes.. misschien fiets ik eens een keertje langs
Ik heb de top alweer afgestaan aan het nationale roeiteam maar heb voldoende goede over om ook zelf weer wat nieuws te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best veel
Dan moeten er zeker een paar prijzen te winnen zijn
De dieven, jij kan dat vast veel beterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de top alweer afgestaan aan het nationale roeiteam maar heb voldoende goede over om ook zelf weer wat nieuws te maken
Maar kan ik wel met eigen fiets komen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je het tentje aan het begin van het bos aanraden als tussenstop
https://amsterdamsebosfietsverhuur.nl/terras
Supergezellig met dit weer
Zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kan ik wel met eigen fiets komen ?
Ja dat kon je zien aankomenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Antwerp F.C. heeft het zwaar
De ene na de andere sponsor loopt weg na het binnenhalen van overmars
Kan best naar hardere herrie luisteren, maar dat gaat me irriteren op termijn.. ekte oldskool niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo
Ik heb toch liever tussen de 160 en 220 bpm. Hardstyle luister ik ook graag.
[..]
Panic
Die livestreams zijn ook altijd leuk.
Gefeliciteerd, ze lijken wel veel op jouquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé mijn gezinsfoto zou je niet delen.
VT1 is net begonnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Yep op dat rare circuit. Ik ben benieuwd vorig jaar kreeg Max 2x staf
Yeah, Perez stond een half rondje bovenaan, maar toen reed Max er ff 1,5 seconde vanaf.. AT zit er ook lekker bij.. nice..quote:
in brasil stan zij alweer bij enquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
spri nger 1-5 en publiek ook natuurlijk
Nog nergens tegenaan gelopen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Vandaag geplaatst.
Hoop voor je dat het verbetering gaat gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Vandaag geplaatst.
Betaalt de baas?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
To train or not to train,
that's the a question
Wel als ik er voor werk in ga zitten jaquote:
Dan ga je er weer een keer inzitten hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al meer dan twee jaar niet een trein gezeten
doe maar niet ...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel als ik er voor werk in ga zitten ja
Maar nu is meer de vraag of ik ga trainen of niet
Zolang het niet hoeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je er weer een keer inzitten he
Best leuk toch soms?quote:
Het is zeker leuk om dingen te ondernemenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best leuk toch soms?
2 weken terug nog even op en neer naar Maastricht geweest. Gewoon lekker weer.
En nu mag het zelfs zonder mondkapje als je dat zou willen.
Maastricht is zeker mooi ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is zeker leuk om dingen te ondernemen![]()
Maastricht is prachtig!!
Fijn land ook weer om te gaan racen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd ..
https://www.nu.nl/buitenl(...)olken-zichtbaar.html
Ja echt wel!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maastricht is zeker mooi ja.
De omgeving ook
ja ja ... Its all about the moneyquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn land ook weer om te gaan racen.
Waarom niet in rusland maar wel in een even eng ander land?
Welk land zal enger zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn land ook weer om te gaan racen.
Waarom niet in rusland maar wel in een even eng ander land?
Ja zou best kunnen, maar de vluchtende BNers zitten niet in Ruslandquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Welk land zal enger zijn?
Ik persoonlijk denk dan aan het midden-oosten.
Denk dat ze elkaar niet ver ontlopen op het moment.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Welk land zal enger zijn?
Ik persoonlijk denk dan aan het midden-oosten.
Dat is waar idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, maar de vluchtende BNers zitten niet in Rusland
Klopt ja. Als ik zou moeten kiezen, dan is het een moeilijke keuze wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar niet ver ontlopen op het moment.
Als is Rusland wel richting genocide aan het gaan nu.
Al is SA ook wel bezig met een oorlog voeren. Al jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar idd.
[..]
Klopt ja. Als ik zou moeten kiezen, dan is het een moeilijke keuze wel.
Het is al eeuwen ellende daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is SA ook wel bezig met een oorlog voeren. Al jaren.
Even werken was het vanmiddag, maar de wijn is nu bijna opquote:
Lang ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is al eeuwen ellende daar.
Overal eigenlijk wel.
Rusland vroeger welquote:
Hier niet hoor. En mijn koffie smaakt prima ☕️quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is al eeuwen ellende daar.
Overal eigenlijk wel.
We zitten hier in Europa goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier niet hoor. En mijn koffie smaakt prima ☕️
Of voor Lenin, maar geloof weer niet dat Pullup zooo oud is.quote:
Paar jaar geledenquote:
Perestrojkaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of voor Lenin, maar geloof weer niet dat Pullup zooo oud is.
Het ging even goed ja,quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Perestrojka
Het is toch een tijdje beter gegaan. Een Mac Donalds in Rusland had nooit iemand voor mogelijk gehouden
Ja jammer, zo'n oud KGB gek aan de machtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging even goed ja,
al duurde het wel even na de val van de muur
En putin was er al weer redelijk snel met zijn dictatoriale beleid.
T blijft wel grappig te zien dat alles wat hij nu wil bereiken juist niet gaat kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja jammer, zo'n oud KGB gek aan de macht
Jij ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
Ik wens iedereen een goed weekend![]()
[ afbeelding ]
Ja zoals het EK voetbal organiserenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T blijft wel grappig te zien dat alles wat hij nu wil bereiken juist niet gaat kunnen.
Hij moet toch ergens een grote fout hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T blijft wel grappig te zien dat alles wat hij nu wil bereiken juist niet gaat kunnen.
Hij is vooral heel erg in zijn eigen denkbeelden gaan geloven, dus of het nou fout is....quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij moet toch ergens een grote fout hebben gemaakt.
Gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan best naar hardere herrie luisteren, maar dat gaat me irriteren op termijn.. ekte oldskool niet.
Heb met Panic gedraaid vroegah, in zijn eerste tentje, in Pompeï. Toen we nog jong warenMoet weer eens naar een feestje toe als hij draait, maar ik houd niet zo van die grote evenementen.
![]()
Darkraver heeft ook streams, best wel vaak.. die zijn ook altijd wel lachen
Ik had hem eerlijk gezegd wat hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is vooral heel erg in zijn eigen denkbeelden gaan geloven, dus of het nou fout is....
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs als je nu ziet dat Oekraine Rusland op sommige plekken terug slaat.quote:
Dat laatste zal voor een escalatie zorgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs als je nu ziet dat Oekraine Rusland op sommige plekken terug slaat.
De Russische verliezen zijn gigantisch, hoor percentages van ruim boven de 10%
En dan zou de NAVO er mogelijk nog bijkomen als ze zich gaan vergrijpen aan biologische, chemische of nucleaire wapens.
Volgens mij goed, gister een foto gezien dat ze in bad ging en fleurtje aan het kijken was.quote:
Hoe vindt Fleurtje het?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij goed, gister een foto gezien dat ze in bad ging en fleurtje aan het kijken was.
Morgen misschien weer even kijken.
Ah, dan heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, was eerder met een T middeleeuuws feest
Ze switchen daar altijd her en der het land door .. misschien komen ze nog een keer langsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat gemist.
Zag iets van Cadiz staan.
Ik kijk nu naar 2 dikkere mannen die op een motor door de VS gaan om te etenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze switchen daar altijd her en der het land door .. misschien komen ze nog een keer langs
Die zijn leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar 2 dikkere mannen die op een motor door de VS gaan om te eten
Veel plezierquote:
Zeker, blijf er regelmatig naar kijken of ik er langs zap.quote:
Die is primaquote:
Ja het is nogal wat wat op ze afkomt he als er een baby bijkomt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Reageert rustig en lief, maar eens afwachten als ze een beetje eraan gewend is hahaha.
Das ergens anders danquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar 2 dikkere mannen die op een motor door de VS gaan om te eten
Fleurtje ineens grote zus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Reageert rustig en lief, maar eens afwachten als ze een beetje eraan gewend is hahaha.
Heey Koenquote:
Heer Koen.quote:
Bedenk me nu dat ik helemaal vergeten ben rum te halenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik helemaal vergeten ben rum te halen
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nogal wat wat op ze afkomt he als er een baby bijkomt.
dom dom domquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik helemaal vergeten ben rum te halen
jaja ik ben benieuwdquote:
Goed plan.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Zal ik dan maar eens wat vertellen?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens wat vertellen?
Mijn 2de werkweek zit er weer op.quote:
Bevalt goed aan je poppetje te zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn 2de werkweek zit er weer op.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn 2de werkweek zit er weer op.
quote:
Bevalt goed, leuk bedrijf, mensen en opdrachten.quote:
Fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Bevalt goed, leuk bedrijf, mensen en opdrachten.
Goed om te lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank je zwevert.quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik lekker thuis bezig ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Chillen. Was een pittig weekje weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Kan wel leuk zijn lijkt mequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
Hard aan het werk op de camping, vorig jaar een een wat oudere caravan op een vaste plek gekocht en nu aan het opknappen, veel werk maar leuk.
Opknappen voor een zo scherp mogelijke prijs maar toch mooi om later in het seizoen er lekker van te genieten en daarna maar weer eens te kijken of we er verder nog wat aan gaan doen.
Ben nu wel lichtelijk kapot....maar ik vind het elke keer weer leuk om er naar toe te gaan en me de schompes te werken
Ik voel een locatie aankomen voor de volgende 40+ meet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
Hard aan het werk op de camping, vorig jaar een een wat oudere caravan op een vaste plek gekocht en nu aan het opknappen, veel werk maar leuk.
Opknappen voor een zo scherp mogelijke prijs maar toch mooi om later in het seizoen er lekker van te genieten en daarna maar weer eens te kijken of we er verder nog wat aan gaan doen.
Ben nu wel lichtelijk kapot....maar ik vind het elke keer weer leuk om er naar toe te gaan en me de schompes te werken
Ik ga met een hakbijl op blokken hout slaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat is wel leuk idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga met een hakbijl op blokken hout slaan
Dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je afbeelding komt nogal bozig over
Mag ik daar nog even over denken??? ...maar....het is een leuke plek en zou er zeker kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel een locatie aankomen voor de volgende 40+ meet.
Nou OK dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over denken??? ...maar....het is een leuke plek en zou er zeker kunnen
Ik heb nog ergens een tentje ... maar waar mn slaapzak gebleven is ... geen idee..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje voor je.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een tentje ... maar waar mn slaapzak gebleven is ... geen idee..
Halverwege jaren 80.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die dan ? De mijne zou uit 1976 of zo zijn geweest ... wel echt dons
Waarom ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Thanks voor de reminder, tent hebben we. Moet alleen nog even veldbedjes en slaapzakken regelen. En in april al nodig.
Ik heb wel een veldbed voor je te leen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Thanks voor de reminder, tent hebben we. Moet alleen nog even veldbedjes en slaapzakken regelen. En in april al nodig.
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok... ik ben nooit in dienst geweest
Eendquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een veldbed voor je te leen.
In april hebben we een bruiloftsfeest op de vliegclub en de volgende dag een vliegdag. Geen zin om laat op de avond naar huis te rijden en de volgende morgen weer terug. Zet wel even een tent neer. Zo gebeurd.quote:
aloa.quote:
Niet nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In april hebben we een bruiloftsfeest op de vliegclub en de volgende dag een vliegdag. Geen zin om laat op de avond naar huis te rijden en de volgende morgen weer terug. Zet wel even een tent neer. Zo gebeurd.
Thanks. Maar koop ze liever, want gaan ze toch vaker nodig hebben. Hebben een paar keer per jaar vliegkampen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een veldbed voor je te leen.
Gelukkig doet de auto het meeste sjouwwerk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tent is niet nodig alleen maar onodige balast
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zeilquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de open lucht is ook zowat he. Vooral als het regent.
Koop dan gelijk een sleurhut.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig doet de auto het meeste sjouwwerk.
Aan zitten denken. Maar dat is weer net té. En de charme is wel met de hele club op een veldje met tenten te staan. En kan dan geen vliegtuig meer mee nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan gelijk een sleurhut.
Nee joh, zo een moet je nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan gelijk een sleurhut.
Wat is er bijzonder aan 272?quote:
Nou en !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
De rechter vleugel zit er nog aan?quote:
Daar ligt ie opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De rechter vleugel zit er nog aan?
Dit is mijn foto van de dag. In de herhaling voor de avondploeg.quote:
Tent zou ik al niet meer trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tent vind ik toch wat comfortabeler. Ben geen militair meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |