Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan strijken. Er is een tijd geweest dat ik alles streek, een gezin van 6 en echt alles strijken zelfs het dekbedovertrek hoeslakens. Handdoeken en zo dan weer niet maar verder eigenlijk alles
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:22 schreef espri het volgende:
[..]
Nah we wonen nog maar met zn 2tjes en het is wel best zo.
In die tijd had je nog geen internet, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveel
[..]
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Djeezzzz, really? dan heb je echt tijd teveel
[..]
Dat 'nog maar' spreekt het tweede deel nogal tegen
Ah, ja, toen kreukten kleren nog veel erger iddquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die tijd had je nog geen internet, dat scheelt
Ah ok.. je kunt dat 'nog maar' op 2 manieren opvatten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:29 schreef espri het volgende:
[..]Nee joh, vogeltjes zijn uitgevlogen en wij vinden het opperbest zo.
Alleen maar positief in mijn geval hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ja, toen kreukten kleren nog veel erger idd
[..]
Ah ok.. je kunt dat 'nog maar' op 2 manieren opvatten natuurlijk
bosuitljesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:45 schreef engine het volgende:
De bosuiltjes zijn lekker aan het spelen en hupsen![]()
Ze kunnen al bijna de kast uitquote:
Have fun morgen Enginequote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje gekocht voor masters of hardcore morgen
Vanmorgen een hele planning gemaakt van welke acts ik wil zien.
En nu moet ik nog tot vier uur iets verzinnen om te doen...of toch maar iets eerder naar huis gaan.
Zo leuk is dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kunnen al bijna de kast uit
Heb je al plannen voor het weekend?
Dankjequote:
Ah daar gaat altijd veel tijd in zitten. Blijkt vaak toch meer spullen te hebben dan gedacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo leuk is dat.
Ik ben bezig mijn huis klaar te krijgen voor verkoop dus veel uitzoeken, opruimen, en netjes maken.
Ha dat is best behoorlijk. Hoe laat begint het dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dankjekomt vast goed. Ik ga voor het eerst alleen, ben benieuwd hoe dat bevalt.
Duurt tot 8 uur 's morgens... Ook benieuwd of ik dat volhoud
O jee wordt een lange ruk, maar als het gezellig is kom je die tijd vast wel door.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Veel plezier .. heb je al iets om wakker te blijven of denk je ter plekke wat te kunnen scorenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje gekocht voor masters of hardcore morgen
Vanmorgen een hele planning gemaakt van welke acts ik wil zien.
En nu moet ik nog tot vier uur iets verzinnen om te doen...of toch maar iets eerder naar huis gaan.
Daar zijn middelen voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |