SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ik woon in een arbeiderswoning, dat was vroeger ook heel goedkoop.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
En dit is dus een koopflat geweest met sociale woningbouw niveau prijzen toen het werd opgeleverd.
waren blijkbaar hele goedkope koopwoningen
ja die woning in den haag is dat ook maar goed dat is nu heel populair, die jaren 30 stylequote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een arbeiderswoning, dat was vroeger ook heel goedkoop.
Ja, maar nergens kunnen parkeren en 34923 rondjes rijden en je auto 2 wijken verderop kunnen parkerenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die woning in den haag is dat ook maar goed dat is nu heel populair, die jaren 30 style
ja dat ook en veel onderhoud aan die woningen ook. Dat noemen ze dan karakter :pquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar nergens kunnen parkeren en 34923 rondjes rijden en je auto 2 wijken verderop kunnen parkeren
Je moet wel van klussen houden in die woningenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook en veel onderhoud aan die woningen ook. Dat noemen ze dan karakter :p
maar over de auto's. ik denk dat heel veel mensen in de stad best zonder auto kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar nergens kunnen parkeren en 34923 rondjes rijden en je auto 2 wijken verderop kunnen parkeren
Kunnen en willen zijn twee dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar over de auto's. ik denk dat heel veel mensen in de stad best zonder auto kunnen
Hier ook jaren 30. De straat waar ik in woon waren "proefwoningen" dus het zin ook de oudste van dat type. Ergens zo rond 1924-1927quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die woning in den haag is dat ook maar goed dat is nu heel populair, die jaren 30 style
al is ov misschien wel prijzig maar dat is autorijden nu ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen en willen zijn twee dingen![]()
Kunnen sowieso, OV is goed geregeld.
Vanaf volgende week ietsje minder prijzigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al is ov misschien wel prijzig maar dat is autorijden nu ook
Als ik echt in een grote stad zou wonen zou ik proberen alles met OV en fiets te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar over de auto's. ik denk dat heel veel mensen in de stad best zonder auto kunnen
ja denk dat dat ook zo is. als ik hier in rotterdam kijk lijkt het mij echt verschrikkelijk irritant :pquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik echt in een grote stad zou wonen zou ik proberen alles met OV en fiets te doen.
In stadsverkeer auto rijden vind ik echt vreselijk.
Check.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik echt in een grote stad zou wonen zou ik proberen alles met OV en fiets te doen.
In stadsverkeer auto rijden vind ik echt vreselijk.
Dit wist ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goemoggel4:04 erbij weer vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Hier 4 maar het voelt warmerquote:
Vanmiddag 19quote:
Oh lekker 👌🏻quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier 4 maar het voelt warmer
[..]
Vanmiddag 19
mwa, gewoon een keer goed groot onderhoud laten doen, dan valt het wel mee tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook en veel onderhoud aan die woningen ook. Dat noemen ze dan karakter :p
ja moet je ook kunnen betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mwa, gewoon een keer goed groot onderhoud laten doen, dan valt het wel mee toch
oh fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
ik had het vast al gemeld maar mijn riool is gister gefikst
altijd lekker, kun je weer gerries draaien in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
ik had het vast al gemeld maar mijn riool is gister gefikst
uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je ook kunnen betalen natuurlijk.
dat is wel lastig ja.quote:In de vve in den haag is een verhoging van 50 euro in de maand in de bijdrage al een ding. De vve van het portiek er naast wilde ook met 50 per maand omhoog. Mijn buren kunnen dat gewoon niet betalen ook
Mja maar dat is dan wel nodig om die jaren 30 woning bewoonbaar te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
dat is wel lastig ja.
ik zou het wel op kunnen brengen nu maar 50 extra per maand is best een hoop
dat kon ik gelukkig nog,lekkage in keuken, een stalen buis waar een gat in zatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd lekker, kun je weer gerries draaien in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kon ik gelukkig nog,lekkage in keuken, een stalen buis waar een gat in zateen scholhand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is er dan niet gewoon achterstallig onderhoud, als dat nodig is het bewoonbaar te houden...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja maar dat is dan wel nodig om die jaren 30 woning bewoonbaar te houden
ja zeker maar dat is ook omdat het altijd een arme wijk is geweest. Dus geld voor veel onderhoud was er nooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is er dan niet gewoon achterstallig onderhoud, als dat nodig is het bewoonbaar te houden...
in vorige huis liepen ook niet de klusjesmannen de boel plat
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
geez ik plaats een foto, gelijk hele SC in rep en roer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |