SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar ik was niet op een berg! Het had wel gekund als ik de Lonnekerberg had beklommen bijvoorbeeld. Dat ga ik binnenkort weer eens doen.quote:
nou die is misschien wel 20 meter hoogquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik was niet op een berg! Het had wel gekund als ik de Lonnekerberg had beklommen bijvoorbeeld. Dat ga ik binnenkort weer eens doen.
Nee, 60!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou die is misschien wel 20 meter hoog
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja voel jij je ook zo gecontroleerd ja?
Trio kan ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag ga ik in Oss uit eten met een vriendin (en haar man, laat de popcorn maar dicht allen)
We gaan een half uurtje eerder om even bij een archeologische GRAFplaats te kijken. Ik heb er al zo veel zin in dat ik een excursieboekje aan het maken ben![]()
![]()
Wat een hoerenbeest.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Beest heeft wel net een haal in een nieuwe broek gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nog jaloerserquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Beest heeft wel net een haal in een nieuwe broek gemaakt.
Oh ja snap ik, mijn vader is nu 75 en moeder 73.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenwel het nadeel van een goede band hebben met je ouder(s) die oud begint te worden.
Onsquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan wie ga ik dan de biljetjes nalaten?
Of ze wil dat graag bij jou doen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn kat? Maak jij ook halen in nieuwe broeken?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een hoerenbeest.Tja, katten zijn eigenlijk altijd wel redelijke hoerenbeesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem wel maar ze zijn ook leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, katten zijn eigenlijk altijd wel redelijke hoerenbeesten.
reële kans dat het daar op uit gaat draaien ja. Dat heel @Danny ineens tot in the year 2525 uit de zorgen isquote:
Haha aaahquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reële kans dat het daar op uit gaat draaien ja. Dat heel @:Danny ineens tot in the year 2525 uit de zorgen is
Katten die niet eigenwijs zijn zijn ook maar saai.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat eigenwijze is leuk (en ook vreselijk irritant soms).
Die zijn dan ook eigenwijs juist omdat ze zich niet aan de norm houden dat katten eigenwijs zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten die niet eigenwijs zijn zijn ook maar saai.
Geen nieuwe Corona bbquote:Student_010
23 minuten geleden
Als student momenteel aanwezig in Risoul: het overgrote deel van de reacties is oprecht kwetsend voor menig student. Er is door de meeste van ons flink gewerkt om eindelijk op vakantie te kunnen na 2 jaar online studeren. Vervolgens worden er willekeurig studenten gedrogeerd door (vermoedelijk) het barpersoneel van zowel het apres-ski terras als de club, recht onder het verblijf. Het personeel verbiedt het om te praten over drugs en spiking, en de bouncers en barpersoneel weigeren om ambulances te bellen, zelfs als er mensen bewusteloos zijn. Om dan een vakantie af te breken omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden, is echt ontzettend vervelend. Dus misschien wat meer respect, en wat minder nodeloze beschuldigingen.
Dat herken ik welquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenwel het nadeel van een goede band hebben met je ouder(s) die oud begint te worden.
Straks zit je naast een rochelend vrouwtje dat zegt dat je niet perse meer in isolatie hoeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:37 schreef Ama het volgende:
Ohja morgen geen mondkapje op in de trein.
Maar ik zit bijna nooit naast iemand in de trein.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit je naast een rochelend vrouwtje dat zegt dat je niet perse meer in isolatie hoeft.
Wij geloven het toch allemaal?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja normaal ga ik trouwens uit eten met 2 leuke dames (oud-collega's) en dat is erg plezierigDus ja ik geloof Buda wel als hij zoiets zegt
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja normaal ga ik trouwens uit eten met 2 leuke dames (oud-collega's) en dat is erg plezierigDus ja ik geloof Buda wel als hij zoiets zegt
als ik dat ongestraft kan doen welquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn kat? Maak jij ook halen in nieuwe broeken?
Ja toch wel hč? Ik woonde ooit(vanaf mn 25e) in het buitenland vanwege "de liefde", en was niet van plan om terug naar Nederland te gaan, maar na zo'n 4 jaar ging die relatie uit , en toen toch maar weer hierheen gekomen op mn 29e...nu ik 43 ben, ben ik daar niet meer zo makkelijk in om mensen waar ik van hou achter te laten, ookal zegt mn moeder dat ik niet aan haar moet denken en gewoon moet doen waar ik zin in heb, toch lijkt het idee om echt ver van haar vandaan te zijn echt moeilijk.quote:
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja snap ik, mijn vader is nu 75 en moeder 73.
Maar hoe moet het als ik over 20 jaar.....Ik heb gewoon helemaal niemand. Geen vrouw geen kind, geen ooms en tantes (dan niet meer) en nog 1 zus waar ik weinig contact mee heb.
Aan wie ga ik dan de biljetjes nalaten? Naja weet ook niet of er wel een probleem bestaat eigenlijk daar.
Nee hoor. Maar het kan best leuk zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is toch niet zo uitzonderlijk om met twee collega's te wandelen, zelfs als het toevallig dames zijn?
Ik heb ook vier jaar in het buitenland gewoond vanwege de liefde. Zeven jaar geleden terug naar Nederland gekomen. Ik ben nu 44 en zou nog best graag een poosje over de grens gaan wonen. Maar ja, inmiddels is mijn moeder overleden en is mijn vader op leeftijd. Het voelt gewoon verkeerd om nu die stap te makenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch wel hč? Ik woonde ooit(vanaf mn 25e) in het buitenland vanwege "de liefde", en was niet van plan om terug naar Nederland te gaan, maar na zo'n 4 jaar ging die relatie uit , en toen toch maar weer hierheen gekomen op mn 29e...nu ik 43 ben, ben ik daar niet meer zo makkelijk in om mensen waar ik van hou achter te laten, ookal zegt mn moeder dat ik niet aan haar moet denken en gewoon moet doen waar ik zin in heb, toch lijkt het idee om echt ver van haar vandaan te zijn echt moeilijk.
Leuke dames hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het kan best leuk zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zier er gezellig uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het fonds voor verweesde Foquevillersquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.
Precies dat ja ! Grappig dat je ook iets soortgelijks hebt gedaan/meegemaakt! Alleen ben ik aankomende september alweer 14 jaar terug in Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vier jaar in het buitenland gewoond vanwege de liefde. Zeven jaar geleden terug naar Nederland gekomen. Ik ben nu 44 en zou nog best graag een poosje over de grens gaan wonen. Maar ja, inmiddels is mijn moeder overleden en is mijn vader op leeftijd. Het voelt gewoon verkeerd om nu die stap te maken
Ik las tieten van die foto'squote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zier er gezellig uit![]()
Titels van die fotos.. Godinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.
Donatie aan de highlands bergreddingsdienst en het parkjenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het fonds voor verweesde Foquevillers
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja ! Grappig dat je ook iets soortgelijks hebt gedaan/meegemaakt! Alleen ben ik aankomende september alweer 14 jaar terug in Nederlandlijkt nog zo kort geleden soms, maar dat is het dus echt niet, best bizar
hahaha
ja leek me makkelijker dan IMG_8176 en zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zier er gezellig uit![]()
Titels van die fotos.. Godinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las tieten van die foto's
Zetten wij een standbeeld modelletje jezusbeeld in Rio van je neer op een bergquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Donatie aan de highlands bergreddingsdienst en het parkjen
Nee, die van die voorste dame waren me de eerste keer al opgevallenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]je scrolde nog even terug om ze te checken?
hihi haha domo vlaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las tieten van die foto's
Zet niet zomaar mensen op internet joh🤦♂quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde met Indonesië, al heb ik daar maar een goed half jaar gezeten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookMijn hart is ook deels achtergebleven in Boedapest
Daarom ben ik ook zo gek op ballie, dat is ook een soort katquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat eigenwijze is leuk (en ook vreselijk irritant soms).
Daar zit wel iets in. Mijn kat zit ook graag op dekentjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo gek op ballie, dat is ook een soort kat
Wanneer zat jij daar dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met Indonesië, al heb ik daar maar een goed half jaar gezeten.
En ik mis de F1 wedstrijd in Maleisie omdat ik op de valreep daar toen nog live ben geweest een week voor ik terug vloog naar NL
Ben ik dan ook een kat?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in. Mijn kat zit ook graag op dekentjes.
Zie jij de lucht al oranje kleuren? https://www.bndestem.nl/m(...)agen-duren~a2459b09/quote:
Ja , in mijn geval heb ik het nog best regelmatig over Israël (waar ik dus woonde destijds, haha) maar heb een beetje een haat/liefde verhouding met dat land, niet vanwege dat gedoe met Gaza ofzo, ben pro-israël wat dat betreft, maar meer om hoe mn ex bleek te zijn enzo, ik kan wel de taal nog verstaan en lezen, niet dat ik er veel aan heb verder hier in Nederland, maar wel iets wat niet iedereen kan zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookMijn hart is ook deels achtergebleven in Boedapest
Met ballie verveel je je nooit denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oktober 2011 tot begin april 2012.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
Dat zou verklaren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Daarom krijgen jij en Ballie ook dikke staarten als jullie elkaar tegenkomen hier.
Dicker Schwanz huiehuequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Daarom krijgen jij en Ballie ook dikke staarten als jullie elkaar tegenkomen hier.
Vreemganger?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , in mijn geval heb ik het nog best regelmatig over Israël (waar ik dus woonde destijds, haha) maar heb een beetje een haat/liefde verhouding met dat land, niet vanwege dat gedoe met Gaza ofzo, ben pro-israël wat dat betreft, maar meer om hoe mn ex bleek te zijn enzo, ik kan wel de taal nog verstaan en lezen, niet dat ik er veel aan heb verder hier in Nederland, maar wel iets wat niet iedereen kan zeggen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , in mijn geval heb ik het nog best regelmatig over Israël (waar ik dus woonde destijds, haha) maar heb een beetje een haat/liefde verhouding met dat land, niet vanwege dat gedoe met Gaza ofzo, ben pro-israël wat dat betreft, maar meer om hoe mn ex bleek te zijn enzo, ik kan wel de taal nog verstaan en lezen, niet dat ik er veel aan heb verder hier in Nederland, maar wel iets wat niet iedereen kan zeggen
Nee, niks te zienquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie jij de lucht al oranje kleuren? https://www.bndestem.nl/m(...)agen-duren~a2459b09/
sommigen hebben het al moeilijk in hun eigen lichaamquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ze zeggen wel dat als je een poosje in een ander land hebt gewoond, dat je nooit meer 100% kunt aarden in je thuisland
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
oktober 2011 tot begin april 2012.
Ja, da's weer een andere afwijkingquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sommigen hebben het al moeilijk in hun eigen lichaam
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, mentale mishandelaarquote:
De reden waarom ik erheen ben gegaan is niet echt tof, maar de tijd die ik er ben geweest en de ervaringen die ik er heb opgedaan en de dingen die ik er geleerd heb zijn toffer dan tofquote:
quote:
Ik zou ook nooit meer kunnen aarden in Nederland denk ik. Wil na een weekend of soms zelfs een dag op bezoek alweer terug naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn relatie met Boedapest gaat verder terug dan die relatie (tot 1987) dus dat dubbele gevoel heb ik nooit zo gehad. Maar ze zeggen wel dat als je een poosje in een ander land hebt gewoond, dat je nooit meer 100% kunt aarden in je thuisland. Voor mij blijkt dat wel aardig te kloppen
Pak je muis op en ga!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De reden waarom ik erheen ben gegaan is niet echt tof, maar de tijd die ik er ben geweest en de ervaringen die ik er heb opgedaan en de dingen die ik er geleerd heb zijn toffer dan tof![]()
En ergens wil ik nog altijd terug erheen
Zou je eventueel nog naar een ander land willen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De reden waarom ik erheen ben gegaan is niet echt tof, maar de tijd die ik er ben geweest en de ervaringen die ik er heb opgedaan en de dingen die ik er geleerd heb zijn toffer dan tof![]()
En ergens wil ik nog altijd terug erheen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit meer kunnen aarden in Nederland denk ik. Wil na een weekend of soms zelfs een dag op bezoek alweer terug naar huis
Echt hequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij woont dan ook in een prachtig land
Mijn eerste keer in Israël was in 1998, op mn 18e, en had vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig stapte een gevoel van thuiskomen, maar ben niet joods verder ofzo...verbleef daar toen een half jaar, daarna nog een keer op mn 20e voor een jaar, dus toen ik mn toenmalige vriend leerde kennen verhuisde ik maar wat graag naar Israëlquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn relatie met Boedapest gaat verder terug dan die relatie (tot 1987) dus dat dubbele gevoel heb ik nooit zo gehad. Maar ze zeggen wel dat als je een poosje in een ander land hebt gewoond, dat je nooit meer 100% kunt aarden in je thuisland. Voor mij blijkt dat wel aardig te kloppen
Enige probleem is dat baan kansen in mijn vak gebied daar lager dan 0% zijnquote:
Dat zou iedereen hebben als je in zo'n prachtige omgeving woontquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit meer kunnen aarden in Nederland denk ik. Wil na een weekend of soms zelfs een dag op bezoek alweer terug naar huis
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je eventueel nog naar een ander land willen?
Ja dat heb ik met Polen ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
en had vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig stapte een gevoel van thuiskomen,
Zou dat ongeacht het land hebben denk ik. Als je ergens een leven opbouwt wordt dat normaal gezien je thuis.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij woont dan ook in een prachtig land
Kom je er nog wel eens? Na mijn relatie heb ik ook bewust die minder leuke herinneringen van me af moeten schudden en weer een positief laagje over mijn relatie met die stad moeten creëren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in Israël was in 1998, op mn 18e, en had vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig stapte een gevoel van thuiskomen, maar ben niet joods verder ofzo...verbleef daar toen een half jaar, daarna nog een keer op mn 20e voor een jaar, dus toen ik mn toenmalige vriend leerde kennen verhuisde ik maar wat graag naar Israëlmaar hij heeft het gewoon een beetje verpest denk ik, heb er ook wat minder leuke herinneringen aan zegmaar, maar no biggie verder
life goes on
Ik zie een tuin.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)straat-42-g/#foto-21
Koelkast naast je bed!
Of bed naast je koelkast.
Hmm ja, dat is een dingetjequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige probleem is dat baan kansen in mijn vak gebied daar lager dan 0% zijn
Altijd handigquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Koelkast naast je bed!
Of kotsen in de gootsteen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef Ama het volgende:
Als je dan een enorme kater hebt kan je zo vanuit bed eten maken.
misschien moet ik ook eens een leven gaan opbouwen dan of zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat ongeacht het land hebben denk ik. Als je ergens een leven opbouwt wordt dat normaal gezien je thuis.
Dat staat wel nog hoog op de vakantie lijst om daar een klein maandje te gaan overwinterenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is een dingetjeEen mooie reis dan?
Nergens voor nodig, een leven.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien moet ik ook eens een leven gaan opbouwen dan of zo
Een leven hebben is zo overrated.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Polen of Nederland?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ik denk dat Zwitserland in heel veel opzichten gewoon toffer is dan Nederland. En dat jij daar misschien ook beter op je plek bent?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat ongeacht het land hebben denk ik. Als je ergens een leven opbouwt wordt dat normaal gezien je thuis.
Nee ik ben in al die jaren niet meer terug geweest, aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant ook weer niet,beetje vreemd allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je er nog wel eens? Na mijn relatie heb ik ook bewust die minder leuke herinneringen van me af moeten schudden en weer een positief laagje over mijn relatie met die stad moeten creëren.
Wel goed dat je eroverheen bent gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in Israël was in 1998, op mn 18e, en had vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig stapte een gevoel van thuiskomen, maar ben niet joods verder ofzo...verbleef daar toen een half jaar, daarna nog een keer op mn 20e voor een jaar, dus toen ik mn toenmalige vriend leerde kennen verhuisde ik maar wat graag naar Israëlmaar hij heeft het gewoon een beetje verpest denk ik, heb er ook wat minder leuke herinneringen aan zegmaar, maar no biggie verder
life goes on
Maar hebben jullie nog dromen van andere plekken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen al voor het eten lijkt me dat wel watquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat staat wel nog hoog op de vakantie lijst om daar een klein maandje te gaan overwinteren
Als autist die van buitensport houdt is dit wel een perfecte match jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ik denk dat Zwitserland in heel veel opzichten gewoon toffer is dan Nederland. En dat jij daar misschien ook beter op je plek bent?
Lijkt me een fascinerend land. Oud-collega van me woont op de Golan Hoogvlakte, tegen Syrië aan. Daar zou ik best eens willen kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ben in al die jaren niet meer terug geweest, aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant ook weer niet,beetje vreemd allemaal
ook even zoeen heidi aan de haak tinderen. Momentje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als autist die van buitensport houdt is dit wel een perfecte match ja
LEUKE DINGENquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
Hmm, die raketlancering van Noord-Korea van vannacht was een test van de Hwasong-17. Ze kunnen nu zeker de VS en Europa bereiken met een grote lading. Waarschijnlijk zelfs met een paar kernkoppen tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Toe maar, schiet maar. Morgen is Zuid-Korea een eiland.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
Hmm, die raketlancering van Noord-Korea van vannacht was een test van de Hwasong-17. Ze kunnen nu zeker de VS en Europa bereiken met een grote lading. Waarschijnlijk zelfs met een paar kernkoppen tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als autist die van buitensport houdt is dit wel een perfecte match ja
Nee niet echt, we voelen ons hier allebei thuis. Misschien nog eens een jaartje Canada of VS, maar niet permanent.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Maar hebben jullie nog dromen van andere plekken?
Om te wonen ooit?
Canadaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, we voelen ons hier allebei thuis. Misschien nog eens een jaartje Canada of VS, maar niet permanent.
Je moet wel overal 450 keer herhalen 'NOT SPICY" en dan flikkeren ze er alsnog een halve kilo pepers doorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen al voor het eten lijkt me dat wel wat
Duurt lang. Ben ongeduldig.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook even zoeen heidi aan de haak tinderen. Momentje.
Specifiek een bom op Poetin zijn verblijfplaats zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan ook per ongeluk op Moskou terecht komen.
Ja idd best wel oef ja, aardige deuk in mn zelfvertrouwen opgelopen door die sukkel, maar eenmaal terug in Nederland dook ik het uitgaansleven in, en kreeg daardoor wel weer de broodnodige egoboosts, maar duurde alsnog wel zo'n 1 á 2 jaar voor ik weer in mezelf geloofde, en vanaf toen ging het alleen maar beter en beter wat dat betreft, ben nu 43, maar weet gelukkig alweer heel wat jaartjes wat ik te bieden heb en wie ik ben etcquote:
Ja, alsof dat het beter maakt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toe maar, schiet maar. Morgen is Zuid-Korea een eiland.
En dan maar hopen dat Putin niet net ergens anders was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan ook per ongeluk op Moskou terecht komen.
nee naar die gek luisteren schiet lekker op bedoel je.quote:
Dat bedoel ik, dan is het echt wel jullie thuisquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, we voelen ons hier allebei thuis. Misschien nog eens een jaartje Canada of VS, maar niet permanent.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd best wel oef ja, aardige deuk in mn zelfvertrouwen opgelopen door die sukkel, maar eenmaal terug in Nederland dook ik het uitgaansleven in, en kreeg daardoor wel weer de broodnodige egoboosts, maar duurde alsnog wel zo'n 1 á 2 jaar voor ik weer in mezelf geloofde, en vanaf toen ging het alleen maar beter en beter wat dat betreft, ben nu 43, maar weet gelukkig alweer heel wat jaartjes wat ik te bieden heb en wie ik ben etc
Je kunt ook even wachten op de toestroom van vrouwen uit Oekraīne.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook even zoeen heidi aan de haak tinderen. Momentje.
Ach wie weet komt die dag nogquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan is het echt wel jullie thuis![]()
Wij zijn helemaal happy nu in ons kleine stadshuisje, maar dromen altijd nog van de bergen
Nou, dat lijkt me handiger dan stoere taal uit te gaan slaan dat we Noord-Korea wel even gaan aanpakken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee naar die gek luisteren schiet lekker op bedoel je.
Zou wel een beetje het plaatsgebrek oplossen, als de vrouwen met kinderen hier bij vrijgezelle mannen intrekkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook even wachten op de toestroom van vrouwen uit Oekraīne.Een man die vluchtelingenopvang coördineerde was heel boos geworden omdat-ie al vragen kreeg of er datebaar materiaal tussen zat.
Komt goed man.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik reken maar gwoon op reīncarnatie. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven iets vreselijks misdaan. Dit is mijn strafbeurt.
Geboren worden in een politiek stabiel land, een gelukkig getrouwd gezien, hersens genoeg. En gewoon niets maar dan ook NIETS aan geluk of zo dat op mijn pad komt. "ja je moet het zelf doen"ja vertel hoe dan? Niemand.
![]()
ik probeer het in een volgend leven wel weer.
"Your husband lays dead in the fields around Kharkiv, if I stamp your little son Pjotr away you get berig and loops again, okay"?"quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook even wachten op de toestroom van vrouwen uit Oekraīne.Een man die vluchtelingenopvang coördineerde was heel boos geworden omdat-ie al vragen kreeg of er datebaar materiaal tussen zat.
Omdenkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zeker!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wie weet komt die dag nogDromen is sowieso leuk
Ja gelukkig, gek achteraf gezien dat ik me zo heb laten behandelen,maar het sloop er gewoon in, en ik was (zeker in het begin ) ook gewoon verliefd, en zat ook in een heel ander land waar ik nog niemand echt kende, dus best bizar eigenlijk allemaal, maar ja, gelukkig kwam ik bijtijds bijzinnen, en ging ik terug naar Nederlandquote:
Daar ben ik nog niet direct heel enthousiast over.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel een beetje het plaatsgebrek oplossen, als de vrouwen met kinderen hier bij vrijgezelle mannen intrekken
The worst stuff happens to people who are strong enough to come out the other side strongerquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd best wel oef ja, aardige deuk in mn zelfvertrouwen opgelopen door die sukkel, maar eenmaal terug in Nederland dook ik het uitgaansleven in, en kreeg daardoor wel weer de broodnodige egoboosts, maar duurde alsnog wel zo'n 1 á 2 jaar voor ik weer in mezelf geloofde, en vanaf toen ging het alleen maar beter en beter wat dat betreft, ben nu 43, maar weet gelukkig alweer heel wat jaartjes wat ik te bieden heb en wie ik ben etc
Goh...quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet direct heel enthousiast over.
Wtfquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee alleen ikquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Is iedereen depressief hier vandaag of zo?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef Recce het volgende:
Allemaal van die hanige autistische kut Koblenko's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat of alcoholisten of nazi’s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de mensen die nu een geel/blauwe vlag tonen zullen we over een jaar herinneren dat dronken Pjotr toch echt op zolder moet blijven.
Vakman pur sang
Niet alleen vandaag hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Deze moest nog even luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
Al dat gepraat over de dood deed me denken aan dit nummer
"Everyone dies to break somebody's heart"...
Het ergste was dat hij me bijna elke dag lelijk liet voelen, en sommige dagen me weer mooi noemde en dat hij me niet out of his sight kon laten als we uitgingen, want alle mannen zouden wel wat van me willen ofzo...echt zo'n mindfuck-situatie om in te zitten...maar goed, weet nu dat hij zich zo gedroeg omdat hij zelf een onzeker mannetje was en door mij af te kraken zich weer goed voelde...heb geen spijt van mn besluit om daarheen te gaan voor hem, want ook dat heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, en heb ook hele coole mensen ontmoet daar en vette trancefeesten meegemaakt, so it wasn't ALL badquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The worst stuff happens to people who are strong enough to come out the other side stronger![]()
Wel super goed dat je nu bent waar je bent
Nou nee hoorquote:
Ken dat soort types. Die schaven je waardigheid langzaam af en doe je twijfelen of het toch niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ergste was dat hij me bijna elke dag lelijk liet voelen, en sommige dagen me weer mooi noemde en dat hij me niet out of his sight kon laten als we uitgingen, want alle mannen zouden wel wat van me willen ofzo...echt zo'n mindfuck-situatie om in te zitten...maar goed, weet nu dat hij zich zo gedroeg omdat hij zelf een onzeker mannetje was en door mij af te kraken zich weer goed voelde...heb geen spijt van mn besluit om daarheen te gaan voor hem, want ook dat heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, en heb ook hele coole mensen ontmoet daar en vette trancefeesten meegemaakt, so it wasn't ALL bad![]()
haha
Dit prachtige twee kamer appartementquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Koelkast naast je bed!
komt wel weer fles. Je hebt voorheen ook altijd genoten van je reisjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik reken maar gwoon op reīncarnatie. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven iets vreselijks misdaan. Dit is mijn strafbeurt.
Geboren worden in een politiek stabiel land, een gelukkig getrouwd gezien, hersens genoeg. En gewoon niets maar dan ook NIETS aan geluk of zo dat op mijn pad komt. "ja je moet het zelf doen"ja vertel hoe dan? Niemand.
![]()
ik probeer het in een volgend leven wel weer.
Voor dat geld kun je beter een heel huis ergens in een dorp kopen en 6 keer per jaar op vakantie gaanquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit prachtige twee kamer appartement
Oh ja dat wel hoor, dat wel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt wel weer fles. Je hebt voorheen ook altijd genoten van je reisjes
ja dat is voor die mensen toch ook heel erg?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat wel hoor, dat wel.
Maar als ik dan die tranen met tuiten hoor van mensen die "maar niet zwanger kunnen raken" en hoe verschrikkelijk dat allemaal wel is en hoe erg ik dat wel moet vinden, dan slik ik van alles toch maar even in
Oh ja vast welquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is voor die mensen toch ook heel erg?
heb je een drankje op?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja vast wel![]()
Maar die mensen HEBBEN een relatie, een liefdesleven, een seksleven, alles erop en eraan. En ergens tussen stap 7 en 8 is dan een probleem. Nou wat erg.
Ik sta al een halve eeuw stil op stap NUL.
Maar daar mag ik niks van zeggen want HUN leed is erger. Ja daagGa neuken joh.
Oh ja er is vast wel weer een reden om mij door te kunnen strepenquote:
Ja idd dat ja, dat twijfelen aan jezelf, dat je gek bent en het jezelf inbeeldt, en dat het allemaal best meevalt...alleen de keren dat ik weleens wat dingen vertelde erover aan vrienden in Nederland en ook online, zeiden ze stuk voor stuk dat ik gewoon geestelijk mishandeld werd en dat ik het uit moest maken enzo...vond dat meestal best overdreven, maar uiteindelijk drongen ze tot me door...maar duurde best lang, was aardig gehersenspoeld in die jarenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken dat soort types. Die schaven je waardigheid langzaam af en doe je twijfelen of het toch niet aan jou ligt.
Gooi jij anders even je knotje los.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Ok, wie van de dames voelt zich geroepen om Fles even een beurt te geven?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooi jij anders even je knotje los.
Had die hem vastgedaan voor jou?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rokje aan en wiebeldansen maarquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is geen maat in pijn en wat wel of niet erger is, dat is persoonlijk en voor iedereen heel andersquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja vast wel![]()
Maar die mensen HEBBEN een relatie, een liefdesleven, een seksleven, alles erop en eraan. En ergens tussen stap 7 en 8 is dan een probleem. Nou wat erg.
Ik sta al een halve eeuw stil op stap NUL.
Maar daar mag ik niks van zeggen want HUN leed is erger. Ja daagGa neuken joh.
Eerst de kalkoen van Fles knuffelen jij!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rokje aan en wiebeldansen maar [ afbeelding ]
Begin nu wel een beetje bang te worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst de kalkoen van Fles knuffelen jij!
Is dat een eufemismequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst de kalkoen van Fles knuffelen jij!
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:36 schreef Flory het volgende:
[..]Oh, die van mij is ook best mooi hoor en ik meende niet echt dat ik dacht dat ze allemaal zo labiel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het afschaven; allemaal kleine stapjes zodat je het niet merkt totdat het te laat is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd dat ja, dat twijfelen aan jezelf, dat je gek bent en het jezelf inbeeldt, en dat het allemaal best meevalt...alleen de keren dat ik weleens wat dingen vertelde erover aan vrienden in Nederland en ook online, zeiden ze stuk voor stuk dat ik gewoon geestelijk mishandeld werd en dat ik het uit moest maken enzo...vond dat meestal best overdreven, maar uiteindelijk drongen ze tot me door...maar duurde best lang, was aardig gehersenspoeld in die jaren
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin nu wel een beetje bang te worden.
Ja ...idd...ben niet zo scherp vanavond blijkbaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het afschaven; allemaal kleine stapjes zodat je het niet merkt totdat het te laat is.
Met open armen dusquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, die van mijn is ook best mooi hoor en ik meende niet echt dat ik dacht dat ze allemaal zo labiel zijn.
Zulke onzekere types zijn super kut om mee om te gaan, zeker als ze intelligent genoeg zijn om zulke mind games goed uit te spelenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ergste was dat hij me bijna elke dag lelijk liet voelen, en sommige dagen me weer mooi noemde en dat hij me niet out of his sight kon laten als we uitgingen, want alle mannen zouden wel wat van me willen ofzo...echt zo'n mindfuck-situatie om in te zitten...maar goed, weet nu dat hij zich zo gedroeg omdat hij zelf een onzeker mannetje was en door mij af te kraken zich weer goed voelde...heb geen spijt van mn besluit om daarheen te gaan voor hem, want ook dat heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, en heb ook hele coole mensen ontmoet daar en vette trancefeesten meegemaakt, so it wasn't ALL bad![]()
haha
"Where as, he's going to give you the Victoria Cross when he lifts up your frock on the wedding night, and finds himself looking at the last turkey in the shop!"quote:
Zo'n goede serie waar geweldige acteurs uit zijn gekomenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n goede serie waar geweldige acteurs uit zijn gekomen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens. Het frisse water wacht morgen op me
Ja bizar gewoon...en ik had een goede baan hier in Nederland die ik opgaf, en mn familie en vrienden, want dacht dit is HET...maar had in het eerste jaar al wel door dat het dat niet was, maar wilde ook niet terug als 1 of andere failure, want mensen zeiden dat ik of gek was dat ik ging of dat ik wel weer binnen no time terug zou zíjn...dus was ook een combinatie van door willen zetten en gewoon verliefd en denken dat het wel beter zou worden en dat het idd aan mij lag...maar goed, eeuwigheid geleden ondertussen, ben nu blij hier, en heb er van geleerdquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke onzekere types zijn super kut om mee om te gaan, zeker als ze intelligent genoeg zijn om zulke mind games goed uit te spelen
Ja echt! Best underrated serie wel hier in Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n goede serie waar geweldige acteurs uit zijn gekomen
Zoals het spreekwoord gaat: 'De beste stuurlui staan aan wal'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja bizar gewoon...en ik had een goede baan hier in Nederland die ik opgaf, en mn familie en vrienden, want dacht dit is HET...maar had in het eerste jaar al wel door dat het dat niet was, maar wilde ook niet terug als 1 of andere failure, want mensen zeiden dat ik of gek was dat ik ging of dat ik wel weer binnen no time terug zou zíjn...dus was ook een combinatie van door willen zetten en gewoon verliefd en denken dat het wel beter zou worden en dat het idd aan mij lag...maar goed, eeuwigheid geleden ondertussen, ben nu blij hier, en heb er van geleerd
Lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens. Het frisse water wacht morgen op me
True ! Heb ook nooit spijt van keuzes of situaties in mn leven tot nu toe, spijt is nutteloos, het is wat het is en het liep hoe het liep, uiteindelijk zijn het allemaal leermomentenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals het spreekwoord gaat: 'De beste stuurlui staan aan wal'.
Het is niet erg om fouten te maken, wat wel erg is, is om er niet van te leren!
Zo moet je het maar bekijken inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True ! Heb ook nooit spijt van keuzes of situaties in mn leven tot nu toe, spijt is nutteloos, het is wat het is en het liep hoe het liep, uiteindelijk zijn het allemaal leermomentenof gewoon wel hele toffe ervaringen en tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
In mijn optiek is spijt ook totaal nutteloos.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True ! Heb ook nooit spijt van keuzes of situaties in mn leven tot nu toe, spijt is nutteloos, het is wat het is en het liep hoe het liep, uiteindelijk zijn het allemaal leermomentenof gewoon wel hele toffe ervaringen en tijden
Exactemundo!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn optiek is spijt ook totaal nutteloos.
Als je een kut situatie of periode hebt meegemaakt en je voelt je daar kut over voor een tijd, daar is niks mis mee. Maar als je er spijt van hebt, heb je in mijn ogen niks positiefs eruit gehaald. Al is het maar een klein leer momentje of de realisatie van wat je verkeerd hebt gedaan en je dat meeneemt in je toekomst.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo moet je het maar bekijken inderdaad.
Was mijn gezondheid niet zo beroerd dan had ik andere beslissingen genomen, helaas het ging anders.
Geen spijt hebben en kijken wat je nog allemaal kunt doen
Oeh een Welshman! I like the Welsh! Net zo gek en leuk als de Schotten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en good for you dat je toch mooi doet wat jou gelukkig maakt, dat je dat deed na het overlijden van je vader siert je eigenlijk ook gewoon, als jij maar blij bent met je keuzes is het belangrijkste, niet wat anderen ervan vinden of denken
![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
En zo is datquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh een Welshman! I like the Welsh! Net zo gek en leuk als de Schotten!en good for you dat je toch mooi doet wat jou gelukkig maakt, dat je dat deed na het overlijden van je vader siert je eigenlijk ook gewoon, als jij maar blij bent met je keuzes is het belangrijkste, niet wat anderen ervan vinden of denken
![]()
Trusten Flory! Sweet dreams!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
En zo is dat![]()
De tijd wat de buren wel zullen denken ligt ver achter me![]()
(zo ging dat vroeger)
Trusten Foshi
quote:
Ze wil gewoon ieders mening horen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bal wel, altijd dramatisch om aandacht vragen
Heb song al aangepastquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]echt hč? Hoe laat gaat je wekker dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb song al aangepast
Oh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt me zo erg om last van migraine te hebben, ken het wel van mensen uit mn omgeving, en lijkt me echt zo slopend
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Lastig vooral met plannen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh jeetje![]()
lijkt me zo erg om last van migraine te hebben, ken het wel van mensen uit mn omgeving, en lijkt me echt zo slopend
Hoop dat het je nu echt lukt om in slaap te vallen! Sweet dreams maar weer Floryquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Lastig vooral met plannen ja.
Inmiddels per aanval 3-4 dagen out, het zij zo.
Mijn iPad is inmiddels leeg,dat lijkt me een teken![]()
Nog maar een keer, maar nu echt, slaap lekker Fosh![]()
Aah heerlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
si, paar dagen naar madrid volgende week
Straks sportenquote:
tis nu slechter als hier, volgende week wel beter volgens de voorspellingquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah heerlijk!
Is het weer daar nog mooier dan hier nu?
Volgende week wordt het hier weer bagger
Wat was je anders nu gaan doen dan dudje?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:40 schreef dud0r het volgende:
Beetje jammer dat het nog rond het vriespunt hangt nu
Bijna weekendquote:
Ik ga trainen buiten. Dus dat ga ik nog steeds doen alleen nu is het koud. Vanmiddag is het weer korte broekenweer maar dan heb ik geen tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat was je anders nu gaan doen dan dudje?
ik heb al weekendquote:
wel een heel kort weekend.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een heel kort weekend.
Zaterdag werken en dan ook nog een uur dat ons afgepakt wordt snachts
Gewoon de klok niet verzettenquote:
Goed bezig💪🏻quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga trainen buiten. Dus dat ga ik nog steeds doen alleen nu is het koud. Vanmiddag is het weer korte broekenweer maar dan heb ik geen tijd
Its the final countdown!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis hier nog wel een slechte 80's soundtrack bij
[ afbeelding ]
en een gangnam style dansjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dat nou met heel Europa eens doen. Volgens mij was dat Voorstel 3 jaar terug al goedgekeurdquote:
Voordat de bom valtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat ze een wie het gekste kan doen - wedstrijdje gaan houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Maar die Kim is natuurlijk nog gekker dan putin
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
vamos a la playa gaat ook over een kernbom
die uitspraak durf ik niet te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Maar die Kim is natuurlijk nog gekker dan putin
Wie zou onze inzending vanuit Foqueville worden denk je?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze een wie het gekste kan doen - wedstrijdje gaan houden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:07 schreef Karzai het volgende:
Even de boel waxen, kapper, nageltjes, zonnebank.
Dan ben ik klaar voor de vakantie
Oh goede vraag!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie zou onze inzending vanuit Foqueville worden denk je?
Ik hoorde gisteren dat Trump het idee had om Moskou te bombarderen, maar om dat te gaan doen met een vliegtuig met een Chinese vlag?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja wij het westen hadden trump als grote gek
jouw nieuwe jasje lijkt wel op die van Kim he?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja want dan zou putin denken dat het de chinezen waren en zich volledig richten op een oorlog met chinaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Trump het idee had om Moskou te bombarderen, maar om dat te gaan doen met een vliegtuig met een Chinese vlag?
Geniaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want dan zou putin denken dat het de chinezen waren en zich volledig richten op een oorlog met china
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw nieuwe jasje lijkt wel op die van Kim he?
wat ga je doen? Trek je je nieuwe nikes ook aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Weet al welk kapsel ik moet doen vanavond dan.
Tot ze je halsslagader doorbijten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/a915LRW
[ afbeelding ]
Rustig maar, Monty Python is maar een filmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze je halsslagader doorbijten.
dat doenze nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze je halsslagader doorbijten.
KIJK UIT WEGSPRINGENquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
ik denk wat hoor ik toch. Is het flink getoetereerste keer dat ze dat doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaten veel mensen op de boot
Dat plekje waar jij woont is ook wel epic hoorquote:
ja hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat plekje waar jij woont is ook wel epic hoor
Niet wijzer maken dan ze zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heen iedereen reageert negatief als ik zeg dat ik hier op zuid woon
Piep zei de vogel op de vuilnisbelt toen hij omhoog keek en allerlei prachtige vlinders hoog in de lucht langs zag fladderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heen iedereen reageert negatief als ik zeg dat ik hier op zuid woon
Die eerste foto gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef bitterbal het volgende:
als je hier naar buiten gaat en dan naar links kijkt ,naar de brug dus is het met mooi weer ook net alsof je op vakantie bent![]()
Naar rechts moet je niet kijken want dan zie je die gare flat :p
nou nee zo zien ze dat niet. Zuid heeft ook gewoon echt een pauper reputatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piep zei de vogel op de vuilnisbelt toen hij omhoog keek en allerlei prachtige vlinders hoog in de lucht langs zag fladderen.
Daar kijk je dan ook niet op uitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee zo zien ze dat niet. Zuid heeft ook gewoon echt een pauper reputatie.
Maar een van de jongens uit de keuken zei bv dat de vogels op zuid ondersteboven vliegen zodat ze de teringzooi hier niet hoeven te zien![]()
![]()
maar goed zuid is lange tijd de armste wijk van nederland geweest. Misschien nog wel steeds, dat weet ik niet
Die moet daar nog een stukje voor rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve de sneeuwpieken van kwiwi dan.
ja zie ze allemaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die eerste foto gewoonMet die boot en de Hef en de Zwaan
Je zal maar zo wakker worden iedere dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |