SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar ik was niet op een berg! Het had wel gekund als ik de Lonnekerberg had beklommen bijvoorbeeld. Dat ga ik binnenkort weer eens doen.quote:
nou die is misschien wel 20 meter hoogquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik was niet op een berg! Het had wel gekund als ik de Lonnekerberg had beklommen bijvoorbeeld. Dat ga ik binnenkort weer eens doen.
Nee, 60!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou die is misschien wel 20 meter hoog
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja voel jij je ook zo gecontroleerd ja?
Trio kan ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag ga ik in Oss uit eten met een vriendin (en haar man, laat de popcorn maar dicht allen)
We gaan een half uurtje eerder om even bij een archeologische GRAFplaats te kijken. Ik heb er al zo veel zin in dat ik een excursieboekje aan het maken ben![]()
![]()
Wat een hoerenbeest.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Beest heeft wel net een haal in een nieuwe broek gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nog jaloerserquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Beest heeft wel net een haal in een nieuwe broek gemaakt.
Oh ja snap ik, mijn vader is nu 75 en moeder 73.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenwel het nadeel van een goede band hebben met je ouder(s) die oud begint te worden.
Onsquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan wie ga ik dan de biljetjes nalaten?
Of ze wil dat graag bij jou doen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn kat? Maak jij ook halen in nieuwe broeken?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een hoerenbeest.Tja, katten zijn eigenlijk altijd wel redelijke hoerenbeesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem wel maar ze zijn ook leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, katten zijn eigenlijk altijd wel redelijke hoerenbeesten.
reële kans dat het daar op uit gaat draaien ja. Dat heel @Danny ineens tot in the year 2525 uit de zorgen isquote:
Haha aaahquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reële kans dat het daar op uit gaat draaien ja. Dat heel @:Danny ineens tot in the year 2525 uit de zorgen is
Katten die niet eigenwijs zijn zijn ook maar saai.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat eigenwijze is leuk (en ook vreselijk irritant soms).
Die zijn dan ook eigenwijs juist omdat ze zich niet aan de norm houden dat katten eigenwijs zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten die niet eigenwijs zijn zijn ook maar saai.
Geen nieuwe Corona bbquote:Student_010
23 minuten geleden
Als student momenteel aanwezig in Risoul: het overgrote deel van de reacties is oprecht kwetsend voor menig student. Er is door de meeste van ons flink gewerkt om eindelijk op vakantie te kunnen na 2 jaar online studeren. Vervolgens worden er willekeurig studenten gedrogeerd door (vermoedelijk) het barpersoneel van zowel het apres-ski terras als de club, recht onder het verblijf. Het personeel verbiedt het om te praten over drugs en spiking, en de bouncers en barpersoneel weigeren om ambulances te bellen, zelfs als er mensen bewusteloos zijn. Om dan een vakantie af te breken omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden, is echt ontzettend vervelend. Dus misschien wat meer respect, en wat minder nodeloze beschuldigingen.
Dat herken ik welquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, meer dat ik me een beetje verantwoordelijk voel voor mn ouder wordende moedertje, die wordt binnenkort 75, mn pa is zoals ik eerder schreef al overleden, dus zij is de enige ouder die ik nog heb, zou soms best naar een ander land willen verhuizen, maar vind dat ergens wel moeilijk om haar dan achter te latenwel het nadeel van een goede band hebben met je ouder(s) die oud begint te worden.
Straks zit je naast een rochelend vrouwtje dat zegt dat je niet perse meer in isolatie hoeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:37 schreef Ama het volgende:
Ohja morgen geen mondkapje op in de trein.
Maar ik zit bijna nooit naast iemand in de trein.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit je naast een rochelend vrouwtje dat zegt dat je niet perse meer in isolatie hoeft.
Wij geloven het toch allemaal?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja normaal ga ik trouwens uit eten met 2 leuke dames (oud-collega's) en dat is erg plezierigDus ja ik geloof Buda wel als hij zoiets zegt
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja normaal ga ik trouwens uit eten met 2 leuke dames (oud-collega's) en dat is erg plezierigDus ja ik geloof Buda wel als hij zoiets zegt
als ik dat ongestraft kan doen welquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn kat? Maak jij ook halen in nieuwe broeken?
Ja toch wel hč? Ik woonde ooit(vanaf mn 25e) in het buitenland vanwege "de liefde", en was niet van plan om terug naar Nederland te gaan, maar na zo'n 4 jaar ging die relatie uit , en toen toch maar weer hierheen gekomen op mn 29e...nu ik 43 ben, ben ik daar niet meer zo makkelijk in om mensen waar ik van hou achter te laten, ookal zegt mn moeder dat ik niet aan haar moet denken en gewoon moet doen waar ik zin in heb, toch lijkt het idee om echt ver van haar vandaan te zijn echt moeilijk.quote:
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja snap ik, mijn vader is nu 75 en moeder 73.
Maar hoe moet het als ik over 20 jaar.....Ik heb gewoon helemaal niemand. Geen vrouw geen kind, geen ooms en tantes (dan niet meer) en nog 1 zus waar ik weinig contact mee heb.
Aan wie ga ik dan de biljetjes nalaten? Naja weet ook niet of er wel een probleem bestaat eigenlijk daar.
Nee hoor. Maar het kan best leuk zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is toch niet zo uitzonderlijk om met twee collega's te wandelen, zelfs als het toevallig dames zijn?
Ik heb ook vier jaar in het buitenland gewoond vanwege de liefde. Zeven jaar geleden terug naar Nederland gekomen. Ik ben nu 44 en zou nog best graag een poosje over de grens gaan wonen. Maar ja, inmiddels is mijn moeder overleden en is mijn vader op leeftijd. Het voelt gewoon verkeerd om nu die stap te makenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch wel hč? Ik woonde ooit(vanaf mn 25e) in het buitenland vanwege "de liefde", en was niet van plan om terug naar Nederland te gaan, maar na zo'n 4 jaar ging die relatie uit , en toen toch maar weer hierheen gekomen op mn 29e...nu ik 43 ben, ben ik daar niet meer zo makkelijk in om mensen waar ik van hou achter te laten, ookal zegt mn moeder dat ik niet aan haar moet denken en gewoon moet doen waar ik zin in heb, toch lijkt het idee om echt ver van haar vandaan te zijn echt moeilijk.
Leuke dames hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het kan best leuk zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zier er gezellig uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het kan best leuk zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het fonds voor verweesde Foquevillersquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.
Precies dat ja ! Grappig dat je ook iets soortgelijks hebt gedaan/meegemaakt! Alleen ben ik aankomende september alweer 14 jaar terug in Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vier jaar in het buitenland gewoond vanwege de liefde. Zeven jaar geleden terug naar Nederland gekomen. Ik ben nu 44 en zou nog best graag een poosje over de grens gaan wonen. Maar ja, inmiddels is mijn moeder overleden en is mijn vader op leeftijd. Het voelt gewoon verkeerd om nu die stap te maken
Ik las tieten van die foto'squote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zier er gezellig uit![]()
Titels van die fotos.. Godinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds op papier zetten aan wie we alles nalaten als ons tegelijk wat gebeurd. Tsja eigenlijk ook geen idee zo zonder kinderen.
Donatie aan de highlands bergreddingsdienst en het parkjenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het fonds voor verweesde Foquevillers
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja ! Grappig dat je ook iets soortgelijks hebt gedaan/meegemaakt! Alleen ben ik aankomende september alweer 14 jaar terug in Nederlandlijkt nog zo kort geleden soms, maar dat is het dus echt niet, best bizar
hahaha
ja leek me makkelijker dan IMG_8176 en zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zier er gezellig uit![]()
Titels van die fotos.. Godinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las tieten van die foto's
Zetten wij een standbeeld modelletje jezusbeeld in Rio van je neer op een bergquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Donatie aan de highlands bergreddingsdienst en het parkjen
Nee, die van die voorste dame waren me de eerste keer al opgevallenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]je scrolde nog even terug om ze te checken?
hihi haha domo vlaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las tieten van die foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |