Maar dat was onbeschoft!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:45 schreef coinchantal het volgende:
Wat een vervelende familie. Niks hadden ze gedaan, gelukkig was er beeld en audio.
Dit vind ik wel klinken als hele hinderlijke tokkiefeestjes. En oordoppen helpen niet als de bass je uit je bed trilt.quote:
Blijkbaar.....maar niet dood dus?quote:
Niet helemaal helder nee, maar volgens mij leeft hij nogquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef Isane het volgende:
[..]
En is ergens dood terug gevonden ofwat? vaag verhaal
Hij had gewoon een ander.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:45 schreef Snowsquall het volgende:
Wel een egoďst die wegloper, laat die haar in de overlast zitten
Ik denk dat ie een reden zocht na 30jr om de kuierlatten te nemen![]()
Dat is nergens gezegd of geschreven hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef Isane het volgende:
[..]
En is ergens dood terug gevonden ofwat? vaag verhaal
klopt, dat is geen pluspunt wat ze maakt....net als het verlagen tot zijn niveau...quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ginger vond ik die opmerking niet ok!
Als zij nou ook gewoon weglooptquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Moeilijk partij kiezen. Hopelijk vindt Mr. Visser een manier waarop beide partijen verliezen![]()
Het zaaltje zal wel vol buren zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind het frapant dat bijv de achterburen er geen last van hebben of andere buren...
Ja dat vond ik ook opvallendquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:24 schreef Snowsquall het volgende:
Die ouders wonen er ook nog?????????????/ WTF
Kan niet wachten totdat ze terug komen bij hunquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef monkyyy het volgende:
5x per jaar lekker pompen met die subwoofer
100 Euro maar per extra feestje, koopje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef monkyyy het volgende:
5x per jaar lekker pompen met die subwoofer
Vooral de tuinen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:07 schreef Steven_Stil het volgende:
Luxe sociale huurwoningen daar, erg ruim.
Dan zit je ook al aan 4 stuks hoorquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:15 schreef kalinhos het volgende:
5x per jaar is nog best veel vind ik eigenlijk. Oud en nieuw, je verjaardag en een keer of 2 nog een bbq.
Ja klopt maar das al best veel. Maar over t algemeen zit je normaal gesproken niet elke week bij dezelfde thuis toch. Dan bij de een, dan bij de ander, dan is 5 feestjes per jaar nog best veel.quote:
Heb zelf naast buren als die oude tang gewoond. En dan hadden we nog niet eens muziek aan! Gewoon in de zomer een bordspel doen op je terras. Stonden ze al te gillen dat 'er ook mensen zijn die morgen moeten werken'. En ja, die tuinen bij elkaar werkt ook als een klankbord, dat is zo. Maar je mag in de zomer toch buiten wel op normale toon communiceren! Overigens, als we zachter gingen praten, ging ze bij de schutting staan luisteren, want dan dacht ze dat het over haar ging. Echt, dan denk ik net als Robbie: Dat mens spoorde niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef GM78 het volgende:
Ik heb zelf ook 2 jaar naast zulke buren gewoond.
Elk weekend muziek, en geschreeuw onder je slaapkamerraam.
De hele zomer verplicht met de ramen dicht proberen te slapen.
En geloof mij, als niks helpt ga je zelf op een gegeven moment ook rare dingen doen om ze terug te pakken.
Je huis zou een plek moeten zijn waar je tot rust kan komen. Als dit niet lukt door een paar van die tokkies die naast je wonen.
Ga je er zelf geestelijk ook aan onderdoor als het maar lang genoeg duurt
Dat dacht ik ook al: Als je naar een beetje goede / leuke club gaat ben je zo ¤ 20 entree kwijt. In de tuin kost het (als je 25 vrienden uitnodigt) ¤ 4 p.p. aan boete (vanaf het 5e feest) en kun je voor ¤ 16 p.p. nog alcohol en snacks kopen en heb je een leuke avond / nacht voor een zacht prijsje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
100 Euro maar per extra feestje, koopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |