SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Heb uw naasten lief!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef StephanL het volgende:
Haha zeuren over dat het niet Christelijk is, maar wel het hek er uit halen en stelen
Jaquote:
Neuh maar vroeg het me afquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:57 schreef Poefbank het volgende:
Schijnheilige gristenen. Je verwacht het niet.
quote:
En ze weten de regeltjes van hun geloof ook altijd in hun eigen voordeel uit te leggenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:57 schreef Poefbank het volgende:
Schijnheilige gristenen. Je verwacht het niet.
Ja echt?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
En ze weten de regeltjes van hun geloof ook altijd in hun eigen voordeel uit te leggen
Hebzucht, onkuisheid, wraak en afgunst. 4/7 en we zijn nog geen uur onderweg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
En ze weten de regeltjes van hun geloof ook altijd in hun eigen voordeel uit te leggen
En hij ziet eruit als Chriet Titulear.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Die ouwe gek praat een beetje als die Geert van Probleemwijken in Assen-Oost
RIPquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
En hij ziet eruit als Chriet Titulear. [ afbeelding ]
Ze mogen niet open.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef Gunner het volgende:
Wat was dat nou met die ramen wat dus niet mocht?
ChrietGod, opdat we hem nooit zullen vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
En hij ziet eruit als Chriet Titulear. [ afbeelding ]
mss last van Parkinsonquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:28 schreef Poefbank het volgende:
Die nee-schuddende vrouw van hem mag ook wel een doodschop krijgen
Anders kan opa niet in zijn tuin pissen, wat sowieso niet mag aangezien hij vanaf de straat zichtbaar isquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef svann het volgende:
Ze zal maar privacyschendend uitzicht over het weiland hebben!
Jong, jonge....
Waarom mag zij niet over een weiland uitkijken?
Wat een kul.
En dan boos zijn dat het opgenomen isquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef StephanL het volgende:
En dan weer genaaid wordhet waren denk ik de woorden van zijn dochter. Die naait hem door te zeggen dat ze het terug kan kopen.
Heel die familie spoort niet
Als je met leugenaars te doen hebt is het sowieso verstandig om opnames te makenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan boos zijn dat het opgenomen is
Binnen 2 meter van de erfgrens mogen ramen niet open. Vast glas (wat er eerst ook zat) mag wel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef Gunner het volgende:
Apart. Die kende ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Binnen 2 meter van de erfgrens mogen ramen niet open.
Is niet gratis en best duur. Afhankelijk van aantal meetpunten en hoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef JanGroen het volgende:
Wat ik me altijd bij erfgrenszaken afvraag: waarom komt geen van beide partijen op het idee om het Kadaster te bellen met de vraag of een landmeter even de erfgrens uit komt zetten? Dan is er duidelijkheid.
Ja, echt hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:24 schreef Stepperoller het volgende:
Het is onbeschoft dat het gesprek is opgenomen, want daardoor werd onthuld dat de buren liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te dicht op de erfgrens. Dan mogen de ramen niet open kunnen én moeten geblindeerd zijn zodat je van binnen niet kunt zien wat er op andermans erf (in dit geval een grasveld) gebeurt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef Gunner het volgende:
Om die kosten te besparen, kun je het beste samen met de buren bepalen waar nou jullie grens ligt. En dan is het soms niet precies goed, maar het ging om 6 cm, achter. Vóór stond ie wel goed, want daar stond een ijzeren kadasterpaaltje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:33 schreef JanGroen het volgende:
Dat begrijp ik, die mensen werken niet voor niks. Maar zelf kun je een erfgrens zonder paaltjes of andere vaste elementen nooit bepalen.
En van een kadasterkaartje de erfgrens zelf even vaststellen lukt ook niet, want dat is een platte weergave van een bolle aarde. Daar zit dus zo centimeters verschil tussen met alle meetfouten van het kaartje meegenomen. Dat bleek in deze uitzending ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door ToT op 25-03-2022 10:35:12 ]
En hij was belazerd omdat hij niet in het geheim de buurvrouw kon belazeren!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:33 schreef mossad_agent het volgende:
Niemand die direct aan kabouter Plop moest denken toen ze die vent zagen?
Het beste stuk vond ik over die opname... "hebben we niet gezegd"... om vervolgens verbolgen te zijn dat het is opgenomen![]()
Eigenlijk best raar, want als de erfgrens 201 cm van de gevel is verwijderd mogen de ramen wel open kunnen en kun je ineens niet meer op het erf van de buren kijken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Te dicht op de erfgrens. Dan mogen de ramen niet open kunnen én moeten geblindeerd zijn zodat je van binnen niet kunt zien wat er op andermans erf (in dit geval een grasveld) gebeurt.
Edit: Oh, spuit 11.
Het zou logischer zijn als het in specifieke gevallen niet mocht, als de ramen van de huizen te dicht op elkaar zitten. Maar een kerkje bij een grasveld?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:55 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar, want als de erfgrens 201 cm van de gevel is verwijderd mogen de ramen wel open kunnen en kun je ineens niet meer op het erf van de buren kijken?
Of ze hadden niet zo breed moeten bouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou logischer zijn als het in specifieke gevallen niet mocht, als de ramen van de huizen te dicht op elkaar zitten. Maar een kerkje bij een grasveld?
De privacy van die kerkgangers zou eerder aangetast zijn omdat hij zo super dicht bij hun ramen kan komen.
Het was al zo breed. Op streetview, google earth, zie je hoe het voor de verbouwing was. Is alleen opgeknapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Of ze hadden niet zo breed moeten bouwen
Dan nog is het een keuze geweest. Je kan ook een inham maken zodat de ramen meer naar binnen staan. Maar goed; wat een prulpraatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Het was al zo breed. Op streetview, google earth, zie je hoe het voor de verbouwing was. Is alleen opgeknapt.
Het is puur getreiter omdat hij dat stukje land er bij had willen hebben. Ff kerkje in de fik steken en hij had weer een klein stukje gras er bij kunnen inzaaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan nog is het een keuze geweest. Je kan ook een inham maken zodat de ramen meer naar binnen staan. Maar goed; wat een prulpraat
Maar dat was onbeschoft!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:45 schreef coinchantal het volgende:
Wat een vervelende familie. Niks hadden ze gedaan, gelukkig was er beeld en audio.
Dit vind ik wel klinken als hele hinderlijke tokkiefeestjes. En oordoppen helpen niet als de bass je uit je bed trilt.quote:
Blijkbaar.....maar niet dood dus?quote:
Niet helemaal helder nee, maar volgens mij leeft hij nogquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef Isane het volgende:
[..]
En is ergens dood terug gevonden ofwat? vaag verhaal
Hij had gewoon een ander.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:45 schreef Snowsquall het volgende:
Wel een egoïst die wegloper, laat die haar in de overlast zitten
Ik denk dat ie een reden zocht na 30jr om de kuierlatten te nemen![]()
Dat is nergens gezegd of geschreven hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef Isane het volgende:
[..]
En is ergens dood terug gevonden ofwat? vaag verhaal
klopt, dat is geen pluspunt wat ze maakt....net als het verlagen tot zijn niveau...quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ginger vond ik die opmerking niet ok!
Als zij nou ook gewoon weglooptquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Moeilijk partij kiezen. Hopelijk vindt Mr. Visser een manier waarop beide partijen verliezen![]()
Het zaaltje zal wel vol buren zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind het frapant dat bijv de achterburen er geen last van hebben of andere buren...
Ja dat vond ik ook opvallendquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:24 schreef Snowsquall het volgende:
Die ouders wonen er ook nog?????????????/ WTF
Kan niet wachten totdat ze terug komen bij hunquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef monkyyy het volgende:
5x per jaar lekker pompen met die subwoofer
100 Euro maar per extra feestje, koopje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:27 schreef monkyyy het volgende:
5x per jaar lekker pompen met die subwoofer
Vooral de tuinen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:07 schreef Steven_Stil het volgende:
Luxe sociale huurwoningen daar, erg ruim.
Dan zit je ook al aan 4 stuks hoorquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:15 schreef kalinhos het volgende:
5x per jaar is nog best veel vind ik eigenlijk. Oud en nieuw, je verjaardag en een keer of 2 nog een bbq.
Ja klopt maar das al best veel. Maar over t algemeen zit je normaal gesproken niet elke week bij dezelfde thuis toch. Dan bij de een, dan bij de ander, dan is 5 feestjes per jaar nog best veel.quote:
Heb zelf naast buren als die oude tang gewoond. En dan hadden we nog niet eens muziek aan! Gewoon in de zomer een bordspel doen op je terras. Stonden ze al te gillen dat 'er ook mensen zijn die morgen moeten werken'. En ja, die tuinen bij elkaar werkt ook als een klankbord, dat is zo. Maar je mag in de zomer toch buiten wel op normale toon communiceren! Overigens, als we zachter gingen praten, ging ze bij de schutting staan luisteren, want dan dacht ze dat het over haar ging. Echt, dan denk ik net als Robbie: Dat mens spoorde niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef GM78 het volgende:
Ik heb zelf ook 2 jaar naast zulke buren gewoond.
Elk weekend muziek, en geschreeuw onder je slaapkamerraam.
De hele zomer verplicht met de ramen dicht proberen te slapen.
En geloof mij, als niks helpt ga je zelf op een gegeven moment ook rare dingen doen om ze terug te pakken.
Je huis zou een plek moeten zijn waar je tot rust kan komen. Als dit niet lukt door een paar van die tokkies die naast je wonen.
Ga je er zelf geestelijk ook aan onderdoor als het maar lang genoeg duurt
Dat dacht ik ook al: Als je naar een beetje goede / leuke club gaat ben je zo ¤ 20 entree kwijt. In de tuin kost het (als je 25 vrienden uitnodigt) ¤ 4 p.p. aan boete (vanaf het 5e feest) en kun je voor ¤ 16 p.p. nog alcohol en snacks kopen en heb je een leuke avond / nacht voor een zacht prijsje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
100 Euro maar per extra feestje, koopje.
In de brand, uit de brand.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:36 schreef Snowsquall het volgende:
De fik erin en opgeven aan de brandverzekering
Correctquote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef Snowsquall het volgende:
Friese Stabij gespot.....of toch niet?
Ik mis de Knols koek op tafelquote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heerlijk, in de directe confrontatie het onversneden Grunnings.
Ik vermoed dat ze wel zitten te smikkelen van de Wieringa knappertjes, de Vegter's rolletjes en de neutjes van Hooghoudt.quote:
Oh heb even gemist wat er met hun zoon is gebeurdquote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef GerryDV het volgende:
Ergens snap ik wel dat als de kanker e.d. al heeft toegeslagen je net zo goed door kan blijven roken. Die aftakeling is niet meer om te keren.
Wel lachen die 75” tv in een aanbouw van 3x3m. Peperkoek muurtjes want goedkoop, tuurlijk hoor je elkaar in zo’n uitbouw.
Al was ik half kreupel dan had ik wel alsnog zelf geprobeerd uiteindelijk om dat dakboord te fixen.
Wel jammer dat deze mensen geen familienof kinderen meer hebben en ook geen vrienden. Hoe klein wordt je wereld dan als je alleen nog maar elkaar hebt.
Doe maar minstens maal 2quote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef monkyyy het volgende:
Een standaard drinker, 7 borreltjes en 2 potjes bier
Volgens mij juist wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ze kunnen daar geen aardbeving gebruiken zie ik
Het is maar net hoe je het bekijkt jaquote:
Of juist wel. Dit is gewoon sloopwaardig of niet?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ze kunnen daar geen aardbeving gebruiken zie ik
Ik zou het niet durven kopen nee.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Of juist wel. Dit is gewoon sloopwaardig of niet?
Ik kan wel raden wie het eerst dood is.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat geen oplossing voor komen. Buurman gaat het dak niet meer op en dat stel blijft lekker stoken. Totdat een van twee partijen dood is
Maar die zoon mocht het van zijn moeder alleen niet afmaken omdat de afspraak was dat hij dat samen met de buurman zou doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat geen oplossing voor komen. Buurman gaat het dak niet meer op en dat stel blijft lekker stoken. Totdat een van twee partijen dood is
Je mag van 17:00 tot 22:00 gewoon je radio aan hebben inderdaad. Dat je als buren ook graag op die tijden in je aanbouw een dutje doet of zit te roken en zuipen met een dunne muur dan zoek je dat ook wel zelf op.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgens mij zijn die kneiters van de buurman niet zo'n probleem toch? Als het om 10 uur gebeurd is en het staat niet overdreven hard...
Als ik hun zoon was (gelukkig niet) en mijn ouders zitten er zo mee in dan had ik me even 4 uurtjes kwaad gemaakt en het afgemaakt. Die zoon moet ook wel een zak hooi zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar die zoon mocht het van zijn moeder alleen niet afmaken omdat de afspraak was dat hij dat samen met de buurman zou doen.
Na deze zaak is misschien wel duidelijk dat die zoon dat alleen moet gaan fixen.
Ik hoop dat ze snel een verdieping hoger zijn met zn tweeënquote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Lekker blijven wachten tot alles beschimmeld is
Deze zat eraan te komenquote:
Komt van zn vrouw.....ook zo'n zeikwijfquote:Op donderdag 7 april 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Komt niet van mij, dat was iemand anders
Nu ga ik even naar mijn eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Komt van zn vrouw.....ook zo'n zeikwijf
Wel eerlijkquote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef Nine. het volgende:
"Eigenlijk zijn er alleen maar verliezers"
Het is zo vaak dat de vrouw de vent op heeft genaaid.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die zure tang gunt de buurman het licht in de ogen niet.
Tony van Heemschut!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Nine. het volgende:
Wie is die creep met die oorbel en zwart (geverfde) snor?
Okeeeeejjjjjjquote:Op donderdag 7 april 2022 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Wel fijn om eindelijk eens mooi taaltje te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |