Ja en dan is de mac wel verleidelijk.. dus meteen naar huis rijden na t sportenquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak heb je na het sporten toch wel honger gekregen...
Denk t ja, volgende keer maar een Quater Pounderquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:16 schreef espri het volgende:
[..]
Ojee dan heb je net een misser gehad, dan wil je nooit meer.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan tijdens het sporten tegen jezelf zeggen, niet naar de mac niet naar de mac
Het is me tot nu toe nog gelukt er niet heen te gaan. En dat is toch al bijna een jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak heb je na het sporten toch wel honger gekregen...
Vind ik toch best knapquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Het is me tot nu toe nog gelukt er niet heen te gaan. En dat is toch al bijna een jaar.
Ik vind de cheeseburger nog het lekkerst. Ook wat makkelijker weg te happen dan de bigmac - die laatste is veel te veel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Het is me tot nu toe nog gelukt er niet heen te gaan. En dat is toch al bijna een jaar.
Maakt niet uit.., dacht al dat je niet openendequote:Op donderdag 24 maart 2022 17:20 schreef espri het volgende:
Sorry dat ik de laatste had, ik open nooit en zag het net pas.
Quarterpounder is ook wel lekker. En als je er dan toch eet gewoon voor gaanquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind de cheeseburger nog het lekkerst. Ook wat makkelijker weg te happen dan de bigmac - die laatste is veel te veel.
Hey jij zit dus vlakbij mij, grappig.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk werkt dit, de MacFitness
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i16384!8i8192
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:28 schreef espri het volgende:
[..]
Hey jij zit dus vlakbij mij, grappig.
Ja, die ook..quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Quarterpounder is ook wel lekker. En als je er dan toch eet gewoon voor gaan
Succes. Laat die gewichten rammelenquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer die tijd, MacFitness, here i come.
Hier in 40+ zijn het vooral de gewrichten die rammelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes. Laat die gewichten rammelen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in 40+ zijn het vooral de gewrichten die rammelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eh ja...quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De eierstokken zullen het niet meer zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen bij Jobi, maar dat is dan ook best vroegquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eierstokken zullen het niet meer zijn.
Wel bijna dagelijks bouten en moeren in handenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
Er zullen vast nog wel een paar hier rondlopen met wat schroeven in de ledematen
Thx, soort van geluktquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes. Laat die gewichten rammelen
Vooral niet doen als het niet perse nodig is hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien even wat moertjes aandraaien in de gewrichten
Da halve gamma zit in mijn been en arm.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
Er zullen vast nog wel een paar hier rondlopen met wat schroeven in de ledematen
Hoop niet dat het gaat roestenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da halve gamma zit in mijn been en arm.
Liever niet neequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, soort van gelukt
[..]
Vooral niet doen als het niet perse nodig is hoor
Welke helft? Voor je het weet zitten er potten verf, ladders, generators, etc inquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da halve gamma zit in mijn been en arm.
Wordt niet in zn geheel uitgezonden hier, hoogstens in het switch programma ...quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wales vs oostenrijk
gaat om leven en dood
ze spelen in Oekraine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wales vs oostenrijk
gaat om leven en dood
Dus als ze verliezen worden ze gedood?quote:
Schouder en heup.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke helft? Voor je het weet zitten er potten verf, ladders, generators, etc in
Zou wel weer mooie beelden geven bij de security-check op het vliegveld
Pak zequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wales vs oostenrijk
gaat om leven en dood
☕️quote:
Die kunnen in de creepy owls verzamelingquote:
Euh neequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kunnen in de creepy owls verzameling
Vind ze best engquote:
Ja schattig is anders ,...quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kunnen in de creepy owls verzameling
Oh ohquote:
Dat zegt Chuf net....quote:
Kerkuilen zijn een stuk enger vind ik. De lelijkste van de uilen. Bosuiltjes vind ik prachtig en heel schattige kuikens. Maar goed blijkbaar ziet niet iedereen dat zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
Een beetje als deze
[ afbeelding ]
Doodeng
Dat zei ik idd... Als ik Real zou zijn zou ik de Bale echt ontslaan of verbieden nog interlands te spelen ..quote:
Ja echt hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik idd... Als ik Real zou zijn zou ik de Bale echt ontslaan of verbieden nog interlands te spelen ..
Ik niet. Ik ben ook niet geïnteresseerd in dat soort bladenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
weet ju en site waar ik
nederlandse erotikmagazines pdf
vind ??
Als je die vraag hier stelt, dan kan iedereen daarop reageren. En je hebt het een paar uur geleden ook al in ONZ gevraagd en antwoord gekregen.quote:
Ik weet dat ook zo niet ...quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
weet ju en site waar ik
vind ??
Lolquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:45 schreef Flory het volgende:
[..]
@:Pullup kan ze vast allemaal even inscannen
Zeg maar; ongeregeld.. vanmiddag om een uur of 2 zei er iemand iets met 'wegwezen' tegen me, dus dat was hotel -> spullen bij elkaar rapen en in de koffer stampen en nu ben ik ineens thuis voor een lang weekendquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wodkaans![]()
Je komt zo nog eens ergens, dan hier en dan daar. Wel afwisselend dus
Zo onverwachts. Dat is wel weer leuk dan. Lang weekend?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeg maar; ongeregeld.. vanmiddag om een uur of 2 zei er iemand iets met 'wegwezen' tegen me, dus dat was hotel -> spullen bij elkaar rapen en in de koffer stampen en nu ben ik ineens thuis voor een lang weekend![]()
Open een topic met je vraag in:quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
weet ju en site waar ik
vind ??
Of in KPDquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Open een topic met je vraag in:
Babes & Hunks
Daar zitten de experts
quote:
Dubai is geen speelstad. Ligt ook in een ander landquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]Helaas
Nu is het toch in dat bagger Dubai dus dat toch al klote
Owquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubai is geen speelstad. Ligt ook in een ander land
Dubai ligt in de Verenigde Arabische Emiraten. Het WK is in Qatarquote:
Zoveeel landen daar en zoveel plaatsen ,,,,,,quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubai ligt in de Verenigde Arabische Emiraten. Het WK is in Qatar
Haloa Aloaquote:
Hoe ist mei dei?quote:
Jaquote:
Ah oke, ik volg het niet zo meer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
De WK-Playoffs zijn bezig (halve finales)
ach, allemaal puissant rijke oliesheiks, maakt weinig uit , ook niet qua mensenrechten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubai ligt in de Verenigde Arabische Emiraten. Het WK is in Qatar
Prima dag vandaagquote:
Ben jij nou een echte Fries?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima dag vandaag![]()
It sinnetje skijnt
Of skeent, hoe zeg je dat?
Ik ben niet echt Fries opgegroeidquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima dag vandaag![]()
It sinnetje skijnt
Of skeent, hoe zeg je dat?
Ja, en de meeste Friezen zijn analfabeet wist je dat?quote:
Ik ook niet, heb er wel later les in gehad, maar niet veel in het schrijven ervan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Fries opgegroeid![]()
@:FreshFruit wel
op de boerderij / manege met de Sjeesquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Fries opgegroeid![]()
@:FreshFruit wel
Les in Fries heb ik niet gehad. Waar ik woon praat men weinig Fries. Alle dorpen daarbuiten wel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb er wel later les in gehad, maar niet veel in het schrijven ervan.
Je hebt me nooit verteld waar je precies woont, Franeker toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Les in Fries heb ik niet gehad. Waar ik woon praat men weinig Fries. Alle dorpen daarbuiten wel.
Harlingen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt me nooit verteld waar je precies woont, Franeker toch?
Verschilt idd best veel per stad/dorp, ik hoor hier ook af en toe de stadstaal
Mooi aan de kustquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Harlingen.
In Franeker praten ze juist weer veel meer Fries idd.
Hindeloopenquote:
Is iets van vroeger.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi aan de kust![]()
Harlingers vinden zichzelf geen Friezen toch?
Ligt toch overduidelijk in Friesland.
Holwerdquote:
quote:
Das ook nog maar 80 jaar zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hindelopen ligt aan het IJsselmeer draakje
Ik vraag me af of Wilhelmshaven stadrechten heeft, dat is ook Friesquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Had volgens mij te maken dat Harlingen veel handel had met buitenland.
Het grote Italiëquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noord-Macedonië staat op het punt om Italië uit te schakelen
Zegt me niks.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Wilhelmshaven stadrechten heeft, dat is ook Fries
Ja tof ..!! Eindelijk eens een WK zonder Italiaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noord-Macedonië staat op het punt om Italië uit te schakelen
Ligt in Friesland, net als Husum, Norden en Emdenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Je hebt hier wel de Willemshaven.
Eindelijk??quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tof ..!! Eindelijk eens een WK zonder Italia
Dan wil ik dus toch een friese stad bezoekenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Wilhelmshaven stadrechten heeft, dat is ook Fries
In Duitsland.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt in Friesland, net als Husum, Norden en Emden
Nord-Friesland en Ost-Frieslandquote:
Ohquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindelijk??
Het vorige wk ontbraken ze ook hoor
Heb ik al gedaan, de dorpen zijn ook leuk, vooral Nord-Friesland en Schleswig-Holstein is mooiquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wil ik dus toch een Friese stad bezoeken
Dat zijn Groningersquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Stugge mensen.
Het verhaal van Nederland ook gezien?
Daar deelden ze gisteren zwarte jongetjes uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Stugge mensen.
Het verhaal van Nederland ook gezien?
Ja dat was wel triest idd....quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar deelden ze gisteren zwarte jongetjes uit
Gratis?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar deelden ze gisteren zwarte jongetjes uit
italie ook weg ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
Leider Mario ...![]()
Kun je wel ons Oranje gaan supporteren
Daar mag iets van nuance in, wat ze zelf ook al deden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat was wel triest idd....
Maar het kwam erop neer dat de rijkdom uit Antwerpen vertrok en zich in Nederland nestelde, waardoor de gouden eeuw ontstond.
Jep.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar mag iets van nuance in, wat ze zelf ook al deden.
Het waren meerdere 'kamers' die dit uiteindelijk georganiseerd hebben. Deel daarvan zat al in Nederland.
Die 'vluchtelingen' uit het zuiden hebben blijkbaar wel de laatste zet gegeven.
Niet overdrijven !quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn Groningers
Nee, ik heb geen tv abo en begrijp dat je dat daarvoor nodig hebt.
En vaak klopt er veel niet van zulke programma's
Dus voor wie zijn we nou Chuf?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las dat ze er al eerder niet bij waren ... dat wist ik geeneens meer
Aja jij hebt Spanje nogquote:
Wales is er nog niet natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Aja jij hebt Spanje nog![]()
We wachten het maar weer af, maar leuk om weer naar uit te kijken
Ben zelf niet veel in het centrum geweest, het went op den duurquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
Was zeker wel weer lekker druk in Brugge met die 3-daagse van de Panne
quote:
Gezellig rustig hier dusquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
Time to go upstairs![]()
Ik heb @:-Shii- blijkbaar net gemist vanavond, maar die zit weer in dat dts gedoe![]()
![]()
Trusten liefies
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
Time to go upstairs![]()
Ik heb @:-Shii- blijkbaar net gemist vanavond, maar die zit weer in dat dts gedoe![]()
![]()
Trusten liefies
quote:
Oh sorry Shiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, zit nauwelijks in dat dts gedoe. Vanavond ook niet. Zo nu en dan post ik er, meestal een smiley, omdat het kan.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh sorry Shimaakt ook niks uit hoor
![]()
Bedtijd![]()
Trusten shiiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]Geen sorry hoor, het kan er heeeeel af en toe nog best leuk zijn.
Welterusten.
Klopt of je haalt verder geen punten .... Ik was het al bijna vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, zit nauwelijks in dat dts gedoe. Vanavond ook niet. Zo nu en dan post ik er, meestal een smiley, omdat het kan.
Ik keek ff naar de score ... en klaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:11 schreef -Shii- het volgende:
Ik ook nog. Maar verstandiger wanneer ik zo toch maar ga slapen.![]()
Ja, tot maandag.. lekker, is weer eens wat anders dan alleen de zondag.. goed weer, kan niet beterquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onverwachts. Dat is wel weer leuk dan. Lang weekend?
Ben alleen kwijt waar je maandag verder gaat of was er nog een molen ..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, tot maandag.. lekker, is weer eens wat anders dan alleen de zondag.. goed weer, kan niet beter
Het zijn er altijd een paar, en we hebben nu alleen de kraan verzet naar de volgende, dat is wel een paar daagjes werk, het ding moet uit elkaar, in stukjes versleept worden en dan weer in elkaar.. je zet 650 ton niet even achterop een vrachtwagenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben alleen kwijt waar je maandag verder gaat of was er nog een molen ..
Ik heb 2 setjes, al best lang. Ligt ook aan de filters die je erin hebt, die kun je wisselen als het goed is..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
Oja @:Deisyy ik heb sinds vandaag mijn doppen![]()
Wat een gepruts, heb jij ook Pluggerz?![]()
Ik hoor nog best veel eigenlijk
Filters???quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes, al best lang. Ligt ook aan de filters die je erin hebt, die kun je wisselen als het goed is..
Of er zit een filter in of ze sluiten helemaal af. Misschien dat je ze niet helemaal goed erin hebt dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Filters???![]()
Nee, ik heb deze als oordoppen op maat, niks geen filters
Bij mij zitten er aan de buitenkant van die gekleurde doppies in.. dat zijn filters.. heb jij dat niet? Waar heb je ze voor gekocht?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Filters???![]()
Nee, ik heb deze als oordoppen op maat, niks geen filters
Nee bij deze zijn echt geen filtersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of er zit een filter in of ze sluiten helemaal af. Misschien dat je ze niet helemaal goed erin hebt dan?
Iemand die ze helemaal dicht wilde bestellen bij Pluggerz kreeg ze niet, want dat mocht niet ofzo.. geen idee waarom niet.. die cheapass doppen zijn ook dicht-dicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of er zit een filter in of ze sluiten helemaal af. Misschien dat je ze niet helemaal goed erin hebt dan?
Dan moet je ermee terug gaan, dat kunnen ze bijwerken, of ze maken nieuwe..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee bij deze zijn echt geen filters
Ze sluiten goed af, maar niet zo goed als ik had gehoopt denk ik...
Rood voor rechts en blauw voor links, indoen en dat istquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij zitten er aan de buitenkant van die gekleurde doppies in.. dat zijn filters.. heb jij dat niet? Waar heb je ze voor gekocht?
Ik gebruik al bijna 20 jaar otoplastieken voor mijn werk, en het is net sex; effe natmaken voor je hem erin stopt werkt perfect.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Rood voor rechts en blauw voor links, indoen en dat ist![]()
Ik ga nog wel oefenen
Had ik ook eerder moeten doen ... Kut Tinnitisquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik al bijna 20 jaar otoplastieken voor mijn werk, en het is net sex; effe natmaken voor je hem erin stopt werkt perfect.
Goeie tipquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik al bijna 20 jaar otoplastieken voor mijn werk, en het is net sex; effe natmaken voor je hem erin stopt werkt perfect.
Even gegoogled, iets met het evenwichtsorgaan misschien? Het nadeel van helemaal dicht is dat je de geluiden (geen stemmenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand die ze helemaal dicht wilde bestellen bij Pluggerz kreeg ze niet, want dat mocht niet ofzo.. geen idee waarom niet.. die cheapass doppen zijn ook dicht-dicht.
Ik weet wel dat ik smalle ooringang heb met veel bochtenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sja, mijn gehoor is nog wel aardig voor mijn leeftijd en waar ik allemaal heb gewerkt, en je gebruikt ze idd altijd te weinig, maar in de petrochemie is het punt 1 verplicht, en punt 2 érg nodig. Nu gebruik ik ze eigenlijk nog maar zelden, want hoor ik de vogeltjes nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik ook eerder moeten doen ... Kut Tinnitis
Heb ik ook last van volgens mij ... Ik vind die oortje voor muziek ook nooit lekker zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik smalle ooringang heb met veel bochten![]()
Zal het eens op het gemak uitproberen allemaal
De eerste is altijd gratisquote:
Ik heb geen idee, is al een tijdje geleden.. wilde gewoon dicht dicht, maar ging hem niet worden.. Ik zou ze gewoon zelf dicht knoeien met lijm of siliconen ofzo.. zo gepiept.. ik heb bij één setje de filters eruit getrokken en daar een wired setje in ears in/aan gelijmd voor op de motor. 1000 keer beter als welke BT set dan ook, en je hebt perfect geluidquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even gegoogled, iets met het evenwichtsorgaan misschien? Het nadeel van helemaal dicht is dat je de geluiden (geen stemmen) in je hoofd heel goed hoort en dat kan irritant zijn. Zo'n geluid als dat je een schelp tegen je oor houdt en de zee hoort.
Trusten Shiiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je staat nog boven mij.![]()
Maar nu gaat ik echt slapen.![]()
Lekker nummer!quote:
Gaelic of Wales .. maar OKquote:
Beste is een goeie (Bose) Action noice Canceling koptelefoon, beter heb ik nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook last van volgens mij ... Ik vind die oortje voor muziek ook nooit lekker zitten
The Welshman slaapt alquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaelic of Wales .. maar OK
maar stil Bale
Bale is een schijnheil !! Ik hoop dat Real echt iets gaat doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 01:14 schreef Flory het volgende:
[..]
The Welshman slaapt al![]()
Maar Bale kan het nog
We kunnen nog meezingen!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 02:05 schreef chufi het volgende:
Ik herinner me dat soort shows nog van vroeger op de Duitse 2 (ARD ZDF)
Geniet er maar lekker van, volgende week wordt het weer minder met het weerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, tot maandag.. lekker, is weer eens wat anders dan alleen de zondag.. goed weer, kan niet beter
Morguh Sodequote:
Ziet er eng uit zo vergrootquote:
Hey Chanel, hoe is het met Pien?quote:
Hey Espri, al weer een beetje opgeknapt?quote:
Waar is dat?quote:
quote:
Goedemorgen, nee voel me nog beroerder dan gisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Espri, al weer een beetje opgeknapt?
O dat is minder, hopelijk knap je snel weer op. En je man?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:29 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen, nee voel me nog beroerder dan gisteren.
Die voelt zich best goed, wel nog neusverkouden maar verder niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hopelijk knap je snel weer op. En je man?
Corona?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:29 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen, nee voel me nog beroerder dan gisteren.
Schijnbaar niet, mijn man wel maar ik heb gisteren getest en was negatief maar voel me flink beroerd.quote:
Beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef espri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, mijn man wel maar ik heb gisteren getest en was negatief maar voel me flink beroerd.
Dankjewel, ja denk het na 2 jaar weer eensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Beterschap dan maar.
Kan ook gewoon griep zijn...
Late griepgolf begreep ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, ja denk het na 2 jaar weer eens
Gelukkig maar, het is en blijft een drama dat corona.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:32 schreef espri het volgende:
[..]
Die voelt zich best goed, wel nog neusverkouden maar verder niets.
Misschien heb je te vroeg getest?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:34 schreef espri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, mijn man wel maar ik heb gisteren getest en was negatief maar voel me flink beroerd.
Ja daar dacht ik ook aan...quote:
Ja zou ik denk ik ook gedaan hebben. Of anders nog een keer naar de GGDquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan...![]()
Ik heb ook nog een thuistest liggen, eventueel morgen maar eens doen.
Helaas niet idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:48 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ja, je hebt het niet altijd voor het kiezen.
MOrguh Marcbquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Is het seizoen niet dit weekend al begonnen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:01 schreef espri het volgende:
[..]Ik ga de caravan poetsen en weer inrichten voor het seizoen.
Morgen, dan mogen we er weer op en is er water en elektriciteit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het seizoen niet dit weekend al begonnen dan?
Dus je gaat morgen ook meteen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
Morgen, dan mogen we er weer op en is er water en elektriciteit.
Er komt nog mooi weer zatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van, volgende week wordt het weer minder met het weer
Aanvankelijk droog en zonnig. Na het weekend wordt het minder zacht en neemt de kans op wolkenvelden en enkele (winterse) buien toe.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er komt nog mooi weer zat![]()
Wordt alleen wat frisser toch? Zonnetje bleef volgens mij..
De agrarische sector lust ook wel een beetje regen.. het is vet stoffig overal.
Van wat ik begreep kwamen er ook wat wintersebuien aan, natte sneeuw en hagelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er komt nog mooi weer zat![]()
Wordt alleen wat frisser toch? Zonnetje bleef volgens mij..
De agrarische sector lust ook wel een beetje regen.. het is vet stoffig overal.
Oh, geeft niks, als het boven 0 is, is dat ook meteen weer weg. Doen we de deur vd kraan weer dicht ehquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aanvankelijk droog en zonnig. Na het weekend wordt het minder zacht en neemt de kans op wolkenvelden en enkele (winterse) buien toe.
Ja, in het hotel hebben ze vinyl op de vloer in de kamer.. beetje rondsloffen en dan je fleecevest uittrekken levert een soort lokale onweersbui opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik begreep kwamen er ook wat wintersebuien aan, natte sneeuw en hagel
Ja het is echt stoffig en statisch, moet mij haar echt opbinden anders plakt het aan mij gezicht zo statisch
Erg is dat he, het knettert als een gek dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, in het hotel hebben ze vinyl op de vloer in de kamer.. beetje rondsloffen en dan je fleecevest uittrekken levert een soort lokale onweersbui op
Werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Dat komt inderdaad door de droogte.. op de werklocatie is het stoffig alsof je in Marokko bent, auto wassen heeft geen enkel nut.. ziet er echt uit als een varkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, het knettert als een gek dan.
Maar vind het wel heel erg momenteel, waarschijnlijk door de droogte
Ja dat is ook altijd zo na een periode van droge vorst, als het dan gaat regenen is het over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad door de droogte.. op de werklocatie is het stoffig alsof je in Marokko bent, auto wassen heeft geen enkel nut.. ziet er echt uit als een varken![]()
Je zult zien dat als het vd week een keer regent dat het meteen veel minder is.
Goed voor de natuurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aanvankelijk droog en zonnig. Na het weekend wordt het minder zacht en neemt de kans op wolkenvelden en enkele (winterse) buien toe.
Zo erg is het bij mij niet, en het valt me ook op dat ik er hier thuis minder last van heb als in het hotel.. moet eigenlijk eens een hygrometertje ophangen.. de planten zijn ook niet blij met die droge lucht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook altijd zo na een periode van droge vorst, als het dan gaat regenen is het over.
Ik ben nogal statisch gevoelig, veel wat ik vast pak knettert
Geeft hier 45 aan aan zegt tussen de 50 en 70 normaalquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij niet, en het valt me ook op dat ik er hier thuis minder last van heb als in het hotel.. moet eigenlijk eens een hygrometertje ophangen.. de planten zijn ook niet blij met die droge lucht.
Snel! gooi hem de deur uit!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Nou nee. Manlief heeft corona en ik hang er tegen aan.
Even een wasje drogen in de huiskamerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft hier 45 aan aan zegt tussen de 50 en 70 normaal
Heb de was al gestreken en al in de kast liggen,quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Even een wasje drogen in de huiskamer
Was strijken.. haha, mijn kleding zou keihard wegrennenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de was al gestreken en al in de kast liggen,
Hij mag weer terug als hij beter isquote:
Dan moet je het zeker niet doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was strijken.. haha, mijn kleding zou keihard wegrennen
Helaas, we zijn getrouwd in voor en tegenspoed..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij mag weer terug als hij beter is
Verkeerd ingekochtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker niet doen.
Ik heb wel kleding die ik strijken moet, andere weer niet.
Je gaat niet scheiden, je voorkomt infectie van de rest van het gezin... een soort van preventief ruimenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:17 schreef espri het volgende:
[..]
Helaas, we zijn getrouwd in voor en tegenspoed..
Ola.quote:
Heb geen hekel aan strijken. Er is een tijd geweest dat ik alles streek, een gezin van 6 en echt alles strijken zelfs het dekbedovertrek hoeslakens. Handdoeken en zo dan weer niet maar verder eigenlijk allesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verkeerd ingekocht![]()
Ik heb geen kleding die ik 'moet' strijken.. heb wel een paar overhemden, maar die draag ik nooit.
Nah we wonen nog maar met zn 2tjes en het is wel best zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat niet scheiden, je voorkomt infectie van de rest van het gezin... een soort van preventief ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |