ossenhaasgodquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Rotiquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pastaquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op Rotterdam CS even snel een pasta gehaald bij Julia’s. Mijn hemel, ik denk dat ik nog nooit zulke troep op heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bij mijn ouders gegeten, avg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhoer @trein2000quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is gestrand in Den Bosch
Ik ben woedend
Pasta (van de hellofresh) @Caland @de_boswachterquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pasta (van de hellofresh) @:caland @:de_boswachter
Corretje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
Nou, dan maar de pub in hier
Guunnessje van de tap@:gurneyisbestoke
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.
Dat ziet er prima uit, beter dan een paar uur lang op een perron tussen allemaal chacherijnige te moeten staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het niet). Thornbridge heet het.
[ afbeelding ]
Momenteel wel weer in de trein aangezien het verkeer weer op gang is gekomen. Tot zoverre dit reisverslag. Tot volgende week @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |