abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2022 @ 17:05:02 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204205494
pi_204205757
@Kaatje1 dat huis :X
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Voor één persoon is het best oké. Maar niet voor die prijs 8)7

Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Een mailtje doen kan sowieso geen kwaad.
  donderdag 24 maart 2022 @ 17:38:34 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204205806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 dat huis :X
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Als student woonde ik ruimer voor 400 gulden per maand.
quote:
Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Moet je wel tegen kunnen, 15m2 is wel erg klein, maar een woongroep kan heel leuk en gezellig zijn.
  donderdag 24 maart 2022 @ 17:39:07 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204205810
quote:

Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.
Maar 15m2 klinkt wel erg klein!
pi_204205853
quote:

Ik las ergens dat het waarschijnlijk in gebruik is/was voor AirBNB maar daar zijn in Amsterdam nu zoveel restricties dat dat niet meer leuk is. Maar het kan dus gebruikt worden voor 3 personen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204205862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.
Maar 15m2 klinkt wel erg klein!
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)
Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel rare hoeken eraan zitten en of je met schuine wanden zit en zo. Dat maakt het veel lastiger om je meubels kwijt te kunnen.
Of juist minder lastig omdat ze de oppervlakte onder het schuine gedeelte niet vermelden en je dus stiekem wat extra vloer blijkt te hebben waar het voeteneind van je bed kan.
Ach ja. We zien wel.
Er staat nadrukkelijk bij dat een van de bewoners bij Extinction Rebellion zit dus wie weet val ik al meteen af door m'n laat-maar-waaien-veganisme :P
pi_204205873
@Tele6. En gehorigheid.
Het is volg mij alleen een slaapplek, nog minder dan je nu woont.

Uiteindelijk bij Ziggo beland op HC.
Mèn wat een mensen op straat. In de spits. Veeeeeel! Mensen!
En allemaal “jeugd”😎

Oh ja, een bekend probleem sinds weken bij ziggo 8)7

pi_204205912
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6. En gehorigheid.
Het is volg mij alleen een slaapplek, nog minder dan je nu woont.

[..]
Dat zou ik nou ook niet meteen zeggen eigenlijk. Ik woon nu prima op m'n 28 m2 waarvan m'n slaapplek maar zo'n 2 m2 is ;)
pi_204205938
Even zwaaien naar Kampong
:W @vlindertje89?
pi_204205941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)
Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel rare hoeken eraan zitten en of je met schuine wanden zit en zo. Dat maakt het veel lastiger om je meubels kwijt te kunnen.
Of juist minder lastig omdat ze de oppervlakte onder het schuine gedeelte niet vermelden en je dus stiekem wat extra vloer blijkt te hebben waar het voeteneind van je bed kan.
Ach ja. We zien wel.
Er staat nadrukkelijk bij dat een van de bewoners bij Extinction Rebellion zit dus wie weet val ik al meteen af door m'n laat-maar-waaien-veganisme :P
Veel mensen van ER zijn geen veganist, daarom is wel Animal Rebellion in het leven geroepen. Want grote blinde vlek. (Zit dus wel onder dezelfde paraplu).

Dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken ;)

En 15m2: ik woonde in Antwerpen op 12m2 en het is dat ik huisgenoten had die van de keuken een puinhoop maakten. En er was geen 'woonkamer'. Maar de kamer was licht (lekker groot raam) en ik heb dat echt niet als te klein ervaren. :)
pi_204205948
Gefeliciteerd @gcjoel ! *O*

Leuk joh! En kraaien zijn tof. Ze maken herrie, maar ze zijn wel intelligent O+
pi_204206090
@Tele6 las ik hierboven, dat het ‘goedkoop’ is qua huur.
Dan kun je sparen. 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).
pi_204206101
Gefeliciteerd met het huis @gcjoel !
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:19:38 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204206160
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:52 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:gcjoel ! *O*

Leuk joh! En kraaien zijn tof. Ze maken herrie, maar ze zijn wel intelligent O+
Ja dat las ik net haha.
Misschien kan ik er 1 trainen *O*
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:20:26 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204206168
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:10 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 las ik hierboven, dat het ‘goedkoop’ is qua huur.
Dan kun je sparen. 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).
Heb je wel gehoord van de krapte op de woningmarkt? ;)
Een starter als Tele heeft vrij weinig opties.
pi_204206196
Het is niet groot, maar tenminste ook niet duur. Een berichtje sturen kan nooit kwaad. *O*
pi_204206217
Vlaai op, tulpen bijna allemaal uitgedeeld. Morgen verjaardag van peettante die de laatste bossen krijgt.
Zondag verjaardagsetentje met familie en dan is het wel weer klaar met de feestweek :+

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204206221
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:33:04 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204206264
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik ^O^
Zeker!
pi_204206275
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee, ze mag alleen doen wat wij zeggen.
pi_204206287
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou ja, de meerderheid van de stemming.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:36:10 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204206292
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh leuk! Huisje zoeken voor Tele *O*
pi_204206294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijkt mij eerlijk.
pi_204206337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh leuk! Huisje zoeken voor Tele *O*
Er stond nog wat te koop in Nijmegen laatst. Ietwat een opknappertje maar in ieder geval voldoende verlengsnoeren _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_204206569
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

Gaan we tele democratisch behuizen? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')