SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Het maakt mij niet meer uit.quote:
Salar I like um.quote:
Of een high tea.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:09 schreef suzi1 het volgende:
lekker weer daar en hier. lekker bakkie covfefe zou er vast ook wel in gaan
je bent er duidelijk in dat Kristof niet jouw favoriet is, maar hoe vond je hem in het spel ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vind hem vanaf dag 1 al een vies bekkie hebben ja gewoon zo'n gladjakker en inderdaad iedere keer die vieze tong in de rondte enzo en wat hij met zijn mond deed bah. En na vorige week en gisteren het gebedel om bij peter in de show te komen ben ik al helemaal klaar met hem, hij bleef gisteren zeuren aan noush der hoofd dat Salar en zelfs wat van zei
Gewoon iets lekkers.quote:
Ervaring maatje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe kun je in godsnaam(Gracetermen) over de streams lullen, met nog maar drie personen in dat huis en die ook nog liggen te pitten in de zon.
Dat doen we dus ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe kun je in godsnaam(Gracetermen) over de streams lullen, met nog maar drie personen in dat huis en die ook nog liggen te pitten in de zon.
Carrie style?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:14 schreef suzi1 het volgende:
wel mooi zo die view van bovenaf, soor bloedbadballet
Heb ik met VOL erbij, aan een jaar of 18 op een forum ervaring genoeg?quote:
Had dan niet gestemdquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:13 schreef engine het volgende:
Mij kan het zo weinig boeien dat ik op grace gestemd heb. Een soort protest. Eens kijken of ze bij rtl onder de indruk zijn
Zelfde mening.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Mijn winnaar is Salar Die heeft het me het meest aan het lachen en is zo lekker open ( alleen zijn vies gedoe met |Nouch irriteerde ik me aan) Daarna Kristof omdat ik hem steeds meer ben gaan waarderen hoe langter het spel duurde Daarna Grace die vond ik steeds minder worden hoe langer het spel duurde en hou niet van die zielige verhalen om zo de finale te halen. Plus dat gezang word er gek van
Best een mega maandverband.quote:
The Passion.quote:
EN vooral je tetten laten zienquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace: Je moet jezelf zijn: dus bedelen om geld, zielig doen, gillen, schreeuwen, zo is zij dus echt.
heeft ze die dan? volgens mij meer vulling dan tettenquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
EN vooral je tetten laten zien
zei ze meermaals tegen kriss toen ze net op de bank zaten
Toch wel heb het hier al een paar keer gelezen, daar weet ik het van. Kom verder ergens anders waar ik het gelezen kan hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoor jou alleen maar dit dagelijks zeggen....verder nergens nog gehoord of gelezen
Heldere uitleg en deel die meningquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Mijn winnaar is Salar Die heeft het me het meest aan het lachen gemaakt en is zo lekker open ( alleen zijn vies gedoe met Nouch irriteerde ik me aan) Daarna Kristof omdat ik hem steeds meer ben gaan waarderen hoe langer het spel duurde Daarna Grace die vond ik steeds minder worden hoe langer het spel duurde en hou niet van die zielige verhalen om zo de finale te halen. Plus dat gezang word er gek van
Lijkt me ook lastig om ze nu in beweging te krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:33 schreef Jockari het volgende:
On 2021 zaten ze de hele dag in de sauna en de hottub als ze niet op de bank lagen. Deze editie amper vanaf dat ze dat konden.
Dat is het probleem. Anders hadden we die al lang gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft ze die dan? volgens mij meer vulling dan tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vertrekt nog voor de finale als hij niks krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:39 schreef schizolientje het volgende:
Salar, misschien doen ze dit, misschien doen ze dat , maar vooral misschien krijgen we dit en misschien krijgen we dat. 1 ding is zeker zaterdag krijg je een schop voor je kont, er uit, hoe dan ook
Door verveling en spanning gaan ze speculeren wat hun de laatste dagen te wachten staat. Zij kunnen zich ook niet voorstellen dat ze nu alleen nog maar in de zon hoeven te liggen. Dus ik begrijp dat wel. Ze hopen op nog wat leuke dingen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:39 schreef schizolientje het volgende:
Salar, misschien doen ze dit, misschien doen ze dat , maar vooral misschien krijgen we dit en misschien krijgen we dat. 1 ding is zeker zaterdag krijg je een schop voor je kont, er uit, hoe dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |